![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zorg jij weer voor de ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat is ... Eigen gemaakt dropshot? ![]() |
|
quote: Ok, maar dat was ik niet ....Mira was afgelopen jaar op Dong ![]() ![]() |
|
Ik was er vorig jaar ook niet. Dat was 2 jaar geleden toen zowel jij als Mira er waren. ![]() |
|
quote: nee, ik vertel je altijd dat ik 'hier' niet hoor te zijn en dat ik daarom niet gefotografeerd kan worden... en jij blijft t me constant vragen. dit wil ik ook gewoon zo houden, ik zit niet te wachten of foto's van mij tussen al die andere metalsukkels Ik vind t absoluut bewonderingswaardig dat je er uberhaubt plezier uit haalt, en je moet er dan zeker gewoon mee doorgaan. Ieder z'n afwijking. veel plezier verder ![]() |
|
Judge M; ik heb je naam doorgegeven aan DOA. Nu kom je godverdomme ook, ja!??!?! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Reken maar! ![]() Dank u! ![]() ![]() |
|
Hopelijk gaat het door dat ik mee kan naar Sweden Rock. Maar sowieso Hole in the Sky ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Dynamo Outdoor Festival 30 augustus 2009 Destine The Butcher Textures Gorefest (old school Eindhoven Insanity set) Municipal Waste Mucky Pup Stahlzeit GRATIS... ![]() |
|
eer u naar Eindhoven afzakt in augustus eerst nog: FortaRock- The Festival Zaterdag 11 juli Park Brakkenstein - Nijmegen MOONSPELL MESHUGGAH SATYRICON DEATH ANGEL THE DILLINGER ESCAPE PLAN CANDLESMASS DELAIN KATAKLYSM KEEP OF KALESSIN WARBRINGER ALL SHALL PERISH HEIDEVOLK A SPECIAL GUEST RITUAL ...ook gratis...bijna dan: € 32,50 ![]() www.fortarock.nl ![]() |
|
quote: Klinkt gaaf, prijs valt inderdaad mee voor zoveel bands. Zitten best een paar aardige tussen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ook wel wat kutbands, wat dat aangaat. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Klopt, maar dat zijn van die momenten om naar de plee te gaan (lange rijen altijd ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Yup, Heidevolk ![]() Maar 32,50 voor MOONSPELL, MESHUGGAH, SATYRICON en KEEP OF KALESSIN en een paar aardige bands is alsnog nog vrij redelijk. Maar eens even in de gaten houden ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik zat meer aan wat metal/gothic te denken. ...of was het toch pop? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja, dat vermoedde ik al ![]() Da's wel een goede trouwens, pop, meteen even dat als tag toegevoegd op last.fm ![]() Maar goed, KoK is in principe musicalmuziek tegenwoordig ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Volgens Myspace wel ![]() Dat, en goed geraden ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Zag daar een tijdje terug een advertentie (geen officiële KoK shizzle, though) over "bombastische musical-achtige" dingen. Dacht dat je dat bedoelde. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: LOL! Nee, een vriend kwam daar een keer mee, na het luisteren van Kolossus. En in principe heeft hij gewoon gelijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb hem vandaag gehaald, zal er eens aandachtig naar luisteren, kijken of Tarzan of The Phantom of the Opera er in terugkomen. ![]() [/kutgrap] Hoe dan ook, deze zomer doe ik enkel Elexo-gerelateerde zaken: Black Troll Festival Dong Open Air Bruce Banner ![]() |
|
quote: Metalcore, suffie. ![]() |
|
Er zijn weer updates Planning (onder voorbehoud) May 29-30 Neurotic Deathfest Tilburg (Holland) Jun 05-07 Sauna Open Air Tampere (Finland) Jun 12-14 Provinssi Rock Seinäjoki (Finland) Jun 18-20 Nummirock Nummijärvi (Finland) Jun 26-28 Tuska Open Air Helsinki (Finland) Jul 3-5 With Full Force Löbnitz (Germany) Jul 17-18 Dong open Air Dong (Germany) Jul 24-26 Zwarte Cross Lichtenvoorde (Holland) Jul 30-Aug 1 Wacken Open Air Wacken (Germany) Aug 6-8 Party San Open Air Bad Berka (Germany) Aug 13-15 Summerbreeze Dinkelsbühl (Germany) Aug 29 Elsrock Rijssen (Holland) Sep 5 Occultfest Hoogeveen (Holland) nog in beraad: Aug 20-22 Rock Area Open Air 2009 (met Bolt Thrower) Losheim (Germany) De veranderingen: WFF is nu zeker!! Zwarte Cross is zeker (Mira doet Stonehenge) [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 25-05-2009 17:41] ![]() |
|
quote:yeps.. kaartje voor Sweden Rock gekregen ![]() ![]() En eind augustus naar Hole in the Sky kaarjtes in the pocket! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |