|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zorg jij weer voor de Bert? |
|
quote: Dat is ... Eigen gemaakt dropshot? |
|
quote: Ok, maar dat was ik niet ....Mira was afgelopen jaar op Dong .... misschien was het toch iets sterkers hahaha |
|
Ik was er vorig jaar ook niet. Dat was 2 jaar geleden toen zowel jij als Mira er waren. |
|
quote: nee, ik vertel je altijd dat ik 'hier' niet hoor te zijn en dat ik daarom niet gefotografeerd kan worden... en jij blijft t me constant vragen. dit wil ik ook gewoon zo houden, ik zit niet te wachten of foto's van mij tussen al die andere metalsukkels Ik vind t absoluut bewonderingswaardig dat je er uberhaubt plezier uit haalt, en je moet er dan zeker gewoon mee doorgaan. Ieder z'n afwijking. veel plezier verder |
|
Judge M; ik heb je naam doorgegeven aan DOA. Nu kom je godverdomme ook, ja!??!?! Bruce Banner |
|
quote:Reken maar! Dank u! |
|
Hopelijk gaat het door dat ik mee kan naar Sweden Rock. Maar sowieso Hole in the Sky Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dynamo Outdoor Festival 30 augustus 2009 Destine The Butcher Textures Gorefest (old school Eindhoven Insanity set) Municipal Waste Mucky Pup Stahlzeit GRATIS... |
|
eer u naar Eindhoven afzakt in augustus eerst nog: FortaRock- The Festival Zaterdag 11 juli Park Brakkenstein - Nijmegen MOONSPELL MESHUGGAH SATYRICON DEATH ANGEL THE DILLINGER ESCAPE PLAN CANDLESMASS DELAIN KATAKLYSM KEEP OF KALESSIN WARBRINGER ALL SHALL PERISH HEIDEVOLK A SPECIAL GUEST RITUAL ...ook gratis...bijna dan: € 32,50 www.fortarock.nl |
|
quote: Klinkt gaaf, prijs valt inderdaad mee voor zoveel bands. Zitten best een paar aardige tussen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ook wel wat kutbands, wat dat aangaat. Bruce Banner |
|
quote: Klopt, maar dat zijn van die momenten om naar de plee te gaan (lange rijen altijd ), marktjes afstruinen, bier halen enz... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Yup, Heidevolk Maar 32,50 voor MOONSPELL, MESHUGGAH, SATYRICON en KEEP OF KALESSIN en een paar aardige bands is alsnog nog vrij redelijk. Maar eens even in de gaten houden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik zat meer aan wat metal/gothic te denken. ...of was het toch pop? Bruce Banner |
|
quote: Ja, dat vermoedde ik al Da's wel een goede trouwens, pop, meteen even dat als tag toegevoegd op last.fm Maar goed, KoK is in principe musicalmuziek tegenwoordig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Volgens Myspace wel Dat, en goed geraden Bruce Banner |
|
quote: Wat dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zag daar een tijdje terug een advertentie (geen officiële KoK shizzle, though) over "bombastische musical-achtige" dingen. Dacht dat je dat bedoelde. Bruce Banner |
|
quote: LOL! Nee, een vriend kwam daar een keer mee, na het luisteren van Kolossus. En in principe heeft hij gewoon gelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb hem vandaag gehaald, zal er eens aandachtig naar luisteren, kijken of Tarzan of The Phantom of the Opera er in terugkomen. [/kutgrap] Hoe dan ook, deze zomer doe ik enkel Elexo-gerelateerde zaken: Black Troll Festival Dong Open Air Bruce Banner |
|
quote: Metalcore, suffie. |
|
Er zijn weer updates Planning (onder voorbehoud) May 29-30 Neurotic Deathfest Tilburg (Holland) Jun 05-07 Sauna Open Air Tampere (Finland) Jun 12-14 Provinssi Rock Seinäjoki (Finland) Jun 18-20 Nummirock Nummijärvi (Finland) Jun 26-28 Tuska Open Air Helsinki (Finland) Jul 3-5 With Full Force Löbnitz (Germany) Jul 17-18 Dong open Air Dong (Germany) Jul 24-26 Zwarte Cross Lichtenvoorde (Holland) Jul 30-Aug 1 Wacken Open Air Wacken (Germany) Aug 6-8 Party San Open Air Bad Berka (Germany) Aug 13-15 Summerbreeze Dinkelsbühl (Germany) Aug 29 Elsrock Rijssen (Holland) Sep 5 Occultfest Hoogeveen (Holland) nog in beraad: Aug 20-22 Rock Area Open Air 2009 (met Bolt Thrower) Losheim (Germany) De veranderingen: WFF is nu zeker!! Zwarte Cross is zeker (Mira doet Stonehenge) [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 25-05-2009 17:41] |
|
quote:yeps.. kaartje voor Sweden Rock gekregen Volgende week dinsdag vertrekken. En eind augustus naar Hole in the Sky kaarjtes in the pocket! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |