|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Echte reggeae heerscht. Even Eek-A-Mouse checken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb de hele zomer dat gezeil moeten aanhoren op de terrasjes in Neerpelt. Ik wodt nog mottig als ik eraan terugdenk. |
|
quote: Jij vindt Manowar het summum, jij hebt geen recht van spreken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja man, suck my banana man!! |
|
quote: Nee. Ik ben geen homo, vraag maar aan Abou Jaja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is toch ook geen homo |
|
quote: Ik dacht dat hij een latente homo is die op Manowar fans valt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee hoor, hij is gewoon een mottige immigrant. Net zoals al die Polen enzo. |
|
Ontopic!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: komt met ons mee he; hoe meer man, hoe meer vreugd. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik zal het in overweging nemen. |
|
In de planning staan in ieder geval Graspop en Waterpop. Voor andere festivals moet ik nog even kijken Moet alleen nog wel voor elkaar zien te krijgen dat ik de vrijdag van Graspop vrij kan krijgen. Of hopen dat het repetitieweek is en ik de 1en wel kan hebben. En anders alleen zaterdag en zondag. zo kan ie wel weer |
|
Je zal er nu maar zijn, zeg. Op zo'n zomerfestival dus. Vandaag werd je gebakken in de volle zon, morgen spoelt de regen je tentje weg en slaan de hagelstenen op je kop, waar een kater in aan het rondrennen is. Gelukkig ben ik gewoon thuis. |
|
Zijn er mensen met nog tips over kleinere festivals in Nederland of dicht bij de belgische of duitse grens? Zie bijvoorbeeld Dong Open Air. Ik wil graag wat van deze festivals bezoeken deze zomer, maar helaas ben ik met dong open air op vakantie. Ik merk dat deze kleine festivals afentoe een heel gave line up hebben! En ik vraag niet naar de bekende weg zoals Occultfest (waar ik overigens wel heen ga, daar niet van) of stonehange etc. Kleine metalfestivals die wat niet echt bekend zijn in Nederland maar waar toch interessante bands komen. Alvast bedankt |
|
Dit jaar sowieso: -Arrow Classic Rock -Wacken -Bang Your Head -Lowlands -Stonehenge -Occultfest -Waldrock -Fields Of Rock (schijt festival maar de bands zijn verder wel tof) wordt weer heerschen en pils drinken en spierpijn enzo |
|
geld teveel david? Je moeder. |
|
quote: Hier maak ik geld voor vrij Ga ook nog naar Dokkum waarschijnlijk |
|
quote: Hm, als je van extreme metal houdt, is dit misschien wat: http://www.deathfeast.de/index.php?site=index&&siteID=1&&count=0 Bareuh... |
|
quote: o en wie was die chick gisteren? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-03-2008 22:18] Je moeder. |
|
De volgende staan op de planning: Rock Am Ring(eigelijk puur alleen voor Rage Against The Machine) Graspop Waldrock En eventueel Hellfest. |
|
quote: Manon, vriendin van me |
|
Rockhard Sodom Open Air Cat-Rock Waldrock Graspop Party San Stonehenge Elsrock Occultfest [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2008 16:57] |
|
arrow bang your head partysan en verder weet k nog niet... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Graspop Metalcamp Stonehenge Elsrock Occultfest www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |