|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga niet maar misschien dat anderen er wat aan hebben: Zondag 13 october in de W2 - Den Bosch http://w2.nl/w2/Programma.asp?Year=2002&Month=10 |
|
Had iemand ooit ergens gepost. Ik verplicht mezelf te gaan ditmaal. |
|
Nee kan. Was zo'n teringwaslijst met dit erin. Argh! Nile en Myrkskog op 1 avond. |
|
7 oktober Nile en Sinister in Vera, Groningen Touché, pussycat! |
|
quote:Feh! Ik ga alleen voor Myrkskog. Nile is leuk voor erbij, de rest is niks, hoewel ik Ektomorf niet echt goed ken. |
|
quote: vergeet Topic : No return + Myrkskog + Ektomorf, aangezien die ook in vera spelen None of us are saints - Albert Fish |
|
Zo goed had ik de agenda nog niet bekeken. Dat wordt dus een lange avond... Touché, pussycat! |
|
Ektomorf wordt vervangen door Scarve. Kent iemand die? En kan iemand me een plattegrond van Den Bosch tonen [met de W2 erop]? |
|
De W2 is geloof ik vanaf het station linksaf, en dan stug doorlopen... Althans, zo zag ik het ooit op een kaart van Den Bosch. Wie gaan er allemaal? (eventueel ook rechstreeks vanaf meeting Eindhoven) -Slechtheid -TNightmare |
|
ik ga 11 oktobier in De Baroeg |
|
Ik heb al wat: Routebeschrijving Vanuit het station 5 minuten lopen: linksaf de Koninginnelaan af en vóór de Diezebrug, bij de 2e verkeerslichten, weer linksaf de Boschdijkstraat in. De ingang van de w2 Concertzaal vind je in het derde huizenblok aan de linkerkant. Vanaf A2 uit Utrecht: afslag 18 Hedel, de weg volgen tot rechtsaf richting Centrum, twee stoplichten rechtdoor en dan voorsorteren want na de Diezebrug stoplichten direct rechtsaf. Vanuit Eindhoven of vanuit Tilburg: , afslag Centrum en bij het verkeersplein richting Utrecht volgen (rotonde en viaduct) tot bij de 2e stoplichten voor de Diezebrug linksaf de Boschdijkstraat in. A59 vanuit Breda en Waalwijk afslag 45 West tot aan het verkeersplein, vervolgens zie hierboven. |
|
Tis nog geen 10 minuten lopen vanaf het station... Erg jammer dat Hate Eternal niet meer meedoet met deze tour... Had ik graag willen zien... |
|
quote: Scarve schijnt hele technische death metal te zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hmm deze optredens vallen uiteraard weer op dagen dat ik niet kan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja, is al vaker gezegd, ook door mij ze komen volgende week vrijdag 11 oktober naar de Baroeg, en daar ga ik bij wezen Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: http://www.scarve.net/ Suck my piss |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger ! Ik, Wil Schuurman |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Rasputin + een stel kansloze maten Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-10-2002 22:19] |
|
quote: Heeeeeeeerrrrrsssscchhhh!!! |
|
Hehe, wordt gezellig dan in de Willem 2. |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten Phaestus (waarschijnlijk) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten Phaestus (waarschijnlijk) aerodis + Enfeeble bandlid |
|
Hahaha, ben jij zo belangrijk voor die band dat de rest geen naam behoeft? 'welkom, wij zijn Enfeeble, op bas bandlid 1 en op drum bandlid 2'. Gaat nog gezellig worden in R'dam trouwens... waar blijft de rest? |
|
Ik zit te verzinnen hoe we van de Baroeg weer naar huis kunnen. De vorige keer kostte een taxi behoorlijk wat pleuro's Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |