IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nile + Sinister + No return + Myrkskog + Ektomorf Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-10-2002 2:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hoe was Myrkskog!?

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-10-2002 2:39 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 oktober 2002 19:41 schreef Snaack het volgende:
Wij gaan ook zo..

Alleen heeft ome Dwaal een beetje heel erg vertraging met de trein.

DOOD AAN DE NS

Ik ben te herkennen aan mijn roze tutu

aha, dat was jij dus....

Ik moest van Rajackar zeggen dat ze al richting huis waren.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-10-2002 10:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Net uit mn bed ..

VEEEEEL te druk, veel te veel kutbands (behalve NILE, geweldig concert) en..

die teering NS vond het leuk om de laatste trein niet te laten rijden
Gelukkig reed er nog een taxi op kosten van de NS... maarja dat koste wel weer een half uur!!

Ik, Wil Schuurman

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-10-2002 11:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 2:31 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe was Myrkskog!?

Een vriend van mij is donderdag ergens in Duitsland en gisteren dus in de Baroeg geweest (en komt zondag ook weer ). In Duitsland had Myrkskog nogal kut geluid, en de vorige keer dat hij ze had gezien (zou niet weten wanneer dat was) vond hij ze indrukwekkender...

Scarve is death/thrash metal, maar op cd niet zo interessant (volgens dezelfde persoon, die Scarve in Duitsland gemist had).

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 12-10-2002 12:06 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Nile was geweldig!! Tony heerscht!
Alleen was het wel teringdruk!

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 12-10-2002 12:07]

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-10-2002 12:41 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Whoehoooooo....Nile was echt geweldig!!!

Alleen is de Baroeg idd een beetje te klein voor Nile

Don't blush when I rip you open

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-10-2002 12:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zondag 14.30 uur station Den Bosch, bij de trap aan de centrumuitgang:

- TNightmare
- Slechtheid

daVid
Usericon van daVid
Posted 12-10-2002 12:59 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik vond ze supergoed.

Maar wel verwaand..

PFffff.. Ze wilden steeds meer licht aan. STeeds meer. OP een gegeven moment had ik net zo goed de TL aan kunnen zetten.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-10-2002 13:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hm, da's wel jammer, op mij heeft Nile altijd een zeer relaxte indruk gemaakt.

Anyway, was een tof concert!! Lange set ook! Damn.
Erg jammer dat ik vertraging had (maar ja daardoor wel weer Lord Morgoth en Lady Rose in het wild tegengekomen), nu kwamen we binnen terwijl de derde band al speelde. Myrkskog en eh, die eerste band gemist. Scarve was geinig, goeie cover van Death. Sinister vond ik geen reet aan (en die drummer mag wel wat strakker spelen zeg) en Nile maakte alles goed .

Het was alleen te druk, niet normaal meer. Gelukkig hoefden we niet als sardineblikjes in de nachtbus want we hadden een zeer relaxede lift van GummiBIER!!

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-10-2002 13:23 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Idd Gummibeer bedankt voor het thuisbrengen!!

Don't blush when I rip you open

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-10-2002 13:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De 3e band met die death cover (van de plaat human, maar welk nummer ook alweer?) is trouwens No return, scarve speelde als eerste.

Inderdaad, sinister stelde teleur... dus dan maar een uurtje in de rij staan voor een biertje

Ik, Wil Schuurman

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-10-2002 13:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah, was dat No Return? Maar de zanger had een Scarve shirt aan toch? Anyway, ze speelden 'Secret Face'.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-10-2002 13:30 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Het was veel te druk. Ik dacht nog wel dat ze aan de limiet zaten bij Vader, maar dit was gewoon nog erger.
Maar niettemin heerschte het. Ik vond No Return (of scarve) heel erg wreed, Sinister was wel leuk door die grunt, en Nile was gruwelijk bruut. Myrkskog was jammer genoeg niet echt lekker te horen.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 13:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

GODVERDOMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik stond in het midden vooraan, ARGH!! PIJN PIJN! AU!
GAAF!

NILE!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-10-2002 13:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Waar stond oewen dan ? Ik stond daar ok namelijk.. ben behoorlijk beschadigd

Ik, Wil Schuurman

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 12-10-2002 13:48 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Godver, dit was echt super druk. Vorige keer met Nile hadden ze het bezoekersrecord al gebroken dacht ik, maar nu was het nog drukker. Wel gezellig zo, en volgens mij kan de Baroeg een beetje extra klandizie wel gebruiken.

Scarve heb ik alleen het laatste nummer van gezien, of je moet die twee nummers meetellen toen ik nog buiten (!!!!) in de rij stond. Geen oordeel dus.

Myrkskog vonnik helemaal niks. Kutgeluid, en maar 4 nummers ofzo gespeeld, waarschijnlijk ddordat ze elke keer na een nummer twee minuten rust namen .

No Return was IMO de verassing van de avond. Lekkere band , ceedeetje gelijk maar aangeschaft.

Sinister, ach ja doet mij niet zoveel. Best bruut en best wat aardige nummers, maar 't blijft niet echt hangen. Bovendien wordt het een beetje repetitive na een tijdje.

Nile heerst, maar idd wel een beetje arrogant. Leek een beetje op een routineoefening van Karl ( Jeezus wat is die gozer eigenlijk een vette pad!), Dallas en Tony. Alleen Jon Vesano leek d'r echt zin in te hebben, echt een podiumbeest. En toch een beetje teleurgesteld in de setlist: geen Unas (beste track van In their...), en ook weer geen Masturbating the War God (beste track van Black seeds). Bovendien was de intro van Ramses bringer of War flink verkloot. Ach ja, toch wel weer heerschende avond. Volgen de week CANNIBAL CORPSE!!!!!

Drink met matuh............., nooit alleen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 13:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 13:46 schreef Snagger het volgende:
Waar stond oewen dan ? Ik stond daar ok namelijk.. ben behoorlijk beschadigd

ik stond precies tussen de twee monitoren van Tony in, dus echt precies.

au kater

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-10-2002 13:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmmm ik werd alle kanten opgeslingerd... mn petje regelmatig kwijtgeraakt maar gelukkig steeds kunnen vinden...

Erg leuk, dat gehaper met die intro's

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 13:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja, twee keer

jammer dat ze de intro van Ramses niet hadden gespeeld

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-10-2002 13:57 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 oktober 2002 13:54 schreef Snagger het volgende:
Hmmm ik werd alle kanten opgeslingerd... mn petje regelmatig kwijtgeraakt maar gelukkig steeds kunnen vinden...

Erg leuk, dat gehaper met die intro's

Sodom petje???
Ik zag je tijdens de intro nog wel, maar zodra de gitaar inviel was ik alle gevoel voor richting kwijt, en ik lag na 10 seconden al op de grond. Enkele malen nog tegen een paal aangeworpen, mn scheen heeft een gigantsiche bult, en ik heb een kater.
Fantastische avond dus.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 12-10-2002 14:05 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Jammer ja dat met die intro's .
Maar ja wat wil je met een laptop met Windows 98 !

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 12-10-2002 14:05]

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 12-10-2002 14:56 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Het was geweldig

Alleen veel te druk maar wel super gezellig en weer nieuwe zm'ers irl ontmoet.

daVid
Usericon van daVid
Posted 12-10-2002 15:25 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik vond het zelf te druk.

Hadden julie het beter gevonden als de entree 20 euro had geweest en er hadden 100 minder mensen geweest?

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-10-2002 15:26 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 oktober 2002 15:25 schreef daVid het volgende:
Ik vond het zelf te druk.

Hadden julie het beter gevonden als de entree 20 euro had geweest en er hadden 100 minder mensen geweest?

Nee.

Edit: nee, ik heb geen 8 euro over voor wat minder drukte, het was best nog wel te doen, als je geen beuk op je kanus wilt, en gewoon van de muziek wilt genieten, dan kan je gewoon achteraan gaan staan.
Nadeel is dan wel dat je er geen aarsch van ziet.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 12-10-2002 15:32]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 15:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik vond het prima zo!

maarja, Nile hoort gewoon in een grotere zaal, hoewel het zo ook zeer gaaf was.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com