IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nile + Sinister + No return + Myrkskog + Ektomorf Vorige pagina | Volgende pagina
Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 08-10-2002 13:05 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

ik woon op 3 min. fietsen van de wII..

Willem 2 Den Bosch:

JuronymouS
TNightmare
Slechtheid
Meshuggah

met0l!

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 08-10-2002 13:06 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Voor mij 10 minuten, thuiswedstrijd dus !!

BLASTBEATS FOREVER

Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 08-10-2002 14:09 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

hoe kom je bij WII vanaf het station (op de site stata dat het er 5 min vandaan is,maar welke kant )
anders heb ik zondag een probleem

NO-RETURN!!!

beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-10-2002 14:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ga als ik nog kaartjes kan krijgen naar Den bosch.
Het is toch nog niet uitverkocht hoop ik?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-10-2002 14:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb net als het goed kaarten voor Nile in de Baroeg gereserveerd

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 08-10-2002 17:25 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ook.

We moeten eigenlijk een ontmoetingplek hebben voor ZW´ers. Bij de baroeg vrijdag. Any ideas? Ik ben namelijk nooit in de baroeg geweest...

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Anorexia-Nervosa
Posted 08-10-2002 17:28 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

kan toch ook in den bosch voor de mensen die daar na toe gaan dan

is het trouwens al uitverkocht nee toch??
anders ik de lul zijn

beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2002 17:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ga morgen ook meteen een kaartje kopen... Al die zenuwachtige mensen die denken dat het uitverkocht is *zweet*.

Van de Willem II site:

"Zondag 13 oktober
Nile + Sinister + No return + Myrkskog + Scarve

Zaal Open: 14.30 uur
Aanvang: 15.00 uur
Entree: Euro 10,--

Deathmetal leeft! Vandaag het internationale bewijs met vijf Europesebands:

Nile uit Duitsland heeft in korte tijd nieuw leven weten te blazen in de death metal stroming. De band weet op indrukwekkende wijze mystiek en klanken uit het Midden Oosten te vermengen met een metalminded basis en symfonische vlagen. Met als spil Karl Sanders heeft de band intens hard gewerkt om aan het genre een dimensie toe te voegen en dat lijkt met de splinternieuwe cd ‘In their Darkened Shrines’ wel degelijk gelukt. Nile komt met twee nieuwe bandleden en een als vanouds overdonderende liveshow.

Sinister komt uit ons eigen land en ontstond eind ‘80’s in de hoogtijdagen van deathmetal. De band hield ondanks wat wisselingen voet bij stuk en heeft nu met zangeres Rachel en een nieuwe cd weer volop vooruitzichten.

Franse Metal van No Return, een band die sinds ’89 internationaal zo brutal mogelijk aan de weg timmert en inmiddels vijf cd’s en indrukwekkende supportexperience op zijn naam heeft staan.

Myrkskog is Noors en produceert een ijzingwekkende match die zich ergens tussen krachtige USA deathmetal en agressieve Noorse blackmetal afspeelt.

Scarve vervangt Ektomorf die uiteindelijk van de bill is verdwenen"

Nile uit Duitsland... Aha . En over Scarve hebben ze ook niet zoveel te vertellen...

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-10-2002 17:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Van vrienden moet ik vragen waar je in hemelsnaam aan kaarten voor Nile in de Baroeg kan komen aangezien de ticketservice ze niet heeft en het concert ook niet wordt genoemd op het bandje als je de baroeg belt.

Helaas kan ik gvd weer niet mee

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 08-10-2002 17:47 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Kaartverkoop is terplekke

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2002 17:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2002 17:37 schreef Sjaan het volgende:
Van vrienden moet ik vragen waar je in hemelsnaam aan kaarten voor Nile in de Baroeg kan komen aangezien de ticketservice ze niet heeft en het concert ook niet wordt genoemd op het bandje als je de baroeg belt.

Helaas kan ik gvd weer niet mee

Baroeg doet niet aan kaarten.
Gewoon zorge dat je op tijd bent wil meestal wel werken.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-10-2002 17:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ow, weer wat geleerd

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2002 18:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2002 17:52 schreef Sjaan het volgende:
Ow, weer wat geleerd

Kom je dan toch??

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

daVid
Usericon van daVid
Posted 09-10-2002 15:16 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Yes!!

Als ze geen eigen lichtman hebben, dan ga ik het doen. Mocht je het niet goed vinden, dan kan je natuurlijk altijd komen klagen

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 15:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:16 schreef daVid het volgende:
Yes!!

Als ze geen eigen lichtman hebben, dan ga ik het doen. Mocht je het niet goed vinden, dan kan je natuurlijk altijd komen klagen

Ik weet wie je bent

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-10-2002 15:21 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Nog een paar dagen!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 15:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@daVid: Ik heb het antwoordapparaat ingesproken om kaarten te reserveren.. Dat zou afdoende moeten zijn toch

Anorexia-Nervosa
Posted 09-10-2002 16:25 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:23 schreef Snaack het volgende:
@daVid: Ik heb het antwoordapparaat ingesproken om kaarten te reserveren.. Dat zou afdoende moeten zijn toch

waar heb je ze gereserveerd?
wII?

Anorexia-Nervosa
Posted 09-10-2002 16:29 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

is er nou trouwens ook een meeting in den bosch zondag??

als er veel mensen is het wel leuk

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-10-2002 17:03 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

11 Oktober baroeg:
------------------
Snagger
Dwaallicht
Snaack
JaneDoe
Rasputin + een stel kansloze maten
Phaestus (waarschijnlijk)
aerodis + Enfeeble bandlid
Witchking
David
PossessedPacman
Inside-Lie

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 17:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 16:25 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
waar heb je ze gereserveerd?
wII?

WO III

Nee, Baroeg..

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-10-2002 17:07 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 9 oktober 2002 17:04 schreef Snaack het volgende:
WO III

Nee, Baroeg..

Meer WO III in de Baroeg :D

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 17:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

LOL

Anorexia-Nervosa
Posted 09-10-2002 17:14 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

hoe zit het nou precies met die voorverkoop??
wil het graag ff weten voor den bosch.
anders sta ik daar en is het uitverkocht

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-10-2002 17:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 9 oktober 2002 17:14 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
hoe zit het nou precies met die voorverkoop??
wil het graag ff weten voor den bosch.
anders sta ik daar en is het uitverkocht

Heb je een telefoon? Kun je ze misschien effe bellen!?

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com