|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik woon op 3 min. fietsen van de wII.. Willem 2 Den Bosch: JuronymouS TNightmare Slechtheid Meshuggah met0l! |
|
Voor mij 10 minuten, thuiswedstrijd dus !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ga als ik nog kaartjes kan krijgen naar Den bosch. Het is toch nog niet uitverkocht hoop ik? |
|
Ik heb net als het goed kaarten voor Nile in de Baroeg gereserveerd |
|
Ik ook. We moeten eigenlijk een ontmoetingplek hebben voor ZW´ers. Bij de baroeg vrijdag. Any ideas? Ik ben namelijk nooit in de baroeg geweest... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
kan toch ook in den bosch voor de mensen die daar na toe gaan dan is het trouwens al uitverkocht nee toch?? anders ik de lul zijn beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Ik ga morgen ook meteen een kaartje kopen... Al die zenuwachtige mensen die denken dat het uitverkocht is *zweet*. Van de Willem II site: "Zondag 13 oktober Nile + Sinister + No return + Myrkskog + Scarve Zaal Open: 14.30 uur Aanvang: 15.00 uur Entree: Euro 10,-- Deathmetal leeft! Vandaag het internationale bewijs met vijf Europesebands: Nile uit Duitsland heeft in korte tijd nieuw leven weten te blazen in de death metal stroming. De band weet op indrukwekkende wijze mystiek en klanken uit het Midden Oosten te vermengen met een metalminded basis en symfonische vlagen. Met als spil Karl Sanders heeft de band intens hard gewerkt om aan het genre een dimensie toe te voegen en dat lijkt met de splinternieuwe cd ‘In their Darkened Shrines’ wel degelijk gelukt. Nile komt met twee nieuwe bandleden en een als vanouds overdonderende liveshow. Sinister komt uit ons eigen land en ontstond eind ‘80’s in de hoogtijdagen van deathmetal. De band hield ondanks wat wisselingen voet bij stuk en heeft nu met zangeres Rachel en een nieuwe cd weer volop vooruitzichten. Franse Metal van No Return, een band die sinds ’89 internationaal zo brutal mogelijk aan de weg timmert en inmiddels vijf cd’s en indrukwekkende supportexperience op zijn naam heeft staan. Myrkskog is Noors en produceert een ijzingwekkende match die zich ergens tussen krachtige USA deathmetal en agressieve Noorse blackmetal afspeelt. Scarve vervangt Ektomorf die uiteindelijk van de bill is verdwenen" Nile uit Duitsland... Aha . En over Scarve hebben ze ook niet zoveel te vertellen... |
|
Van vrienden moet ik vragen waar je in hemelsnaam aan kaarten voor Nile in de Baroeg kan komen aangezien de ticketservice ze niet heeft en het concert ook niet wordt genoemd op het bandje als je de baroeg belt. Helaas kan ik gvd weer niet mee Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Kaartverkoop is terplekke Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Baroeg doet niet aan kaarten. Gewoon zorge dat je op tijd bent wil meestal wel werken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ow, weer wat geleerd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Kom je dan toch?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Yes!! Als ze geen eigen lichtman hebben, dan ga ik het doen. Mocht je het niet goed vinden, dan kan je natuurlijk altijd komen klagen |
|
quote: Ik weet wie je bent |
|
Nog een paar dagen! |
|
@daVid: Ik heb het antwoordapparaat ingesproken om kaarten te reserveren.. Dat zou afdoende moeten zijn toch |
|
quote: waar heb je ze gereserveerd? wII? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
is er nou trouwens ook een meeting in den bosch zondag?? als er veel mensen is het wel leuk beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten Phaestus (waarschijnlijk) aerodis + Enfeeble bandlid Witchking David PossessedPacman Inside-Lie |
|
quote: WO III Nee, Baroeg.. |
|
quote: Meer WO III in de Baroeg :D |
|
LOL |
|
hoe zit het nou precies met die voorverkoop?? wil het graag ff weten voor den bosch. anders sta ik daar en is het uitverkocht beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: Heb je een telefoon? Kun je ze misschien effe bellen!? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |