IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nile + Sinister + No return + Myrkskog + Ektomorf Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 12-10-2002 15:38 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ja, twas best leuk, teringdruk, dat wel... ben liters kwijtgeraakt(zweet), maar ook weer liters rijkgeworden ( )...

En wil de persoon die met van die kankerspikes mij op mijn neus sloeg, zodat ie nu lichtelijk blauw ziet de volgende keer geen spikes aandoen, danku...

nile was erg goed; een keer mijn fototoestelletje verloren, een blauwe neus dus, en nu behoorlijke koppijn, die al weer aan het optrekken is...

veel te veel geld kwijtgeraakt, weet ook niet waarom. wel een nile-backpatch rijker.. ook een slayer & obituary patch rijker... ook een MC-menu rijker, ook blood red throne & ravenous-cd's rijker, enz. enz.

daVid
Usericon van daVid
Posted 12-10-2002 15:39 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Dit was ook de laatste keer dat Nile in zo'n kleine tent als Baroeg speelt. Volgens mij wat het ook de kleinste zaal van hun tour in nederland.

Overigens had het beter geweest als ze wat meer overlegd hadden en 1 drumstel hadden willen delen. Dan had de drumriser kunnen blijven staan. Dan kon je achteraan tenminste nog de drummer zien.

Bij sinister moest ik echt op een glimp op te vangen van de zangeres.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 12-10-2002 15:54 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 12 oktober 2002 15:39 schreef daVid het volgende:
Dit was ook de laatste keer dat Nile in zo'n kleine tent als Baroeg speelt. Volgens mij wat het ook de kleinste zaal van hun tour in nederland.

Overigens had het beter geweest als ze wat meer overlegd hadden en 1 drumstel hadden willen delen. Dan had de drumriser kunnen blijven staan. Dan kon je achteraan tenminste nog de drummer zien.

Bij sinister moest ik echt op een glimp op te vangen van de zangeres.

Tour in Nederland?

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 12-10-2002 15:56 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

die ecosmurf was toch vervangen door scarve??
en wat hat myrkskog een kutgeluid.... kabeltje van de microfoon zat er niet in geloof ik

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 16:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Myrskog heb ik niet gezien, ik hoorde wel een soort kakafonie ergens vandaan komen, dat zal Myrskog wel geweest zijn.

No Return was zeer de moeite waard, gezellige metalband

Sinister:

Nile: ...

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-10-2002 18:20 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

t was veel te druk

Ik voelde me al niet zo lekker toen ik erheen ging later binnen kreeg ik het gewoon benauwd..

Nile was wel goed

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

daVid
Usericon van daVid
Posted 12-10-2002 19:16 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 15:54 schreef Sjaan het volgende:
Tour in Nederland?

Ze hebben volgens mij in 3 of 4 plaatsen gespeeld in nederland. Tour in nederland dus

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-10-2002 19:18 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

weet iemand wat erop het shirt van Vesano stond gisteravond?

far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 12-10-2002 19:37 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

lijkt mij leuk ..... nu ook best wel leuke concerten in eindhoven... als iemand een plek weet waar dynamo in zijn "geen cafe periode" kan samenwerken mail het mij...

ps; pikachu!!!!!!

euh..ja...headbang!!!!!

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 12-10-2002 19:54 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 2:39 schreef Azagthoth het volgende:
aha, dat was jij dus....

Ik moest van Rajackar zeggen dat ze al richting huis waren.

Hee Azzie, en bedankt he

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 12-10-2002 22:51 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 19:37 schreef far het volgende:
lijkt mij leuk ..... nu ook best wel leuke concerten in eindhoven... als iemand een plek weet waar dynamo in zijn "geen cafe periode" kan samenwerken mail het mij...

ps; pikachu!!!!!!

Was jij diegene met dat pikachu rugtas ?
Zoja, dan heb ik opweg naar de baroeg nog achter je gelopen.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2002 0:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

We kwamen dus binnen bij No Return ()
Fijn dat er staat deur open 20.00, 1e band 20.30 uur Wij waren om 21.00 binnen en toen was de 3e band al bijna klaar.. Maar goed, ik kwam voor Nile

No Return vond ik leuk, vooral de Death-cover was goed.. Strakke drummer ook!

Een slaapverwekkendere band als Sinister heb ik zelden gezien, na 2 nummers kon ik een continue gaapneiging niet onderdrukken Ze hebben een vrouwelijke grunter, dus Zijn ze daardoor meteen goed ofzo? Inspiratieloze zaadband met een waardeloze drummer!

Sja, Nile

Tyfus tyfus strak!! Alleen jammer dat de laptop er een paar keer mee kapte, die zal wel niet zo goed werken bij 50 graden heh Maar verder een heerschend concert, in een veel te drukke Baroeg.

@David --> Zou jij als je in een geweldige band speelt ook geen geweldige lichtshow willen hebben? Nile is zo langzamerhand toch wel van een kaliber groter dan de Baroeg.. Ik vind het niets met arrogant te maken hebben, ze wilden gewoon een strakke show neerzetten!

De lichtshow was overigens cool. Als jij er verantwoordelijk voor was :

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 13-10-2002 16:39 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

GEWELDIGENOTEN

Ik heb egt de avond van mijn leven gehad. Met 5 man in een oud opel corsa, ik heb gelachen, gehuild, ik voelde me als god en satan.

Heerlijk

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-10-2002 16:43 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Hey pacman waar stond je zoal in de zaal?
Dacht je gezien te hebben maar wist het niet zeker of jij het was. ik stond ergens rechtsvooraan.

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 13-10-2002 17:52 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik ben op dit moment een werkstuk erover aan het maken... als hij klaar is zet ik hem online!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-10-2002 17:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaaf, ik moet ook nog een verslag erover schrijven.

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 13-10-2002 17:58 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ja? waarvoor jij dan? stuur die ff naar dzouwe@hotmail.com

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 13-10-2002 21:07 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 13 oktober 2002 16:43 schreef Witchking het volgende:
Hey pacman waar stond je zoal in de zaal?
Dacht je gezien te hebben maar wist het niet zeker of jij het was. ik stond ergens rechtsvooraan.

Ik stond bij sinister, sarve en no return linksvooran tegen het podium aan. Bij mij was een gast met un hanekam en nog een gast met een bivakmuts op.

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-10-2002 23:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Man, ik heb ZO'N VET weekend gehad...

Eerst dus ZM-meeting in Eindhoven, en vandaag dus Nile in Den Bosch.

Scarve heb ik gemist (wij stonden Slechtheid een half uur te zoeken op het station...

Myrkskog heeft een erg toffe gitarist, maar helaas had ik alleen bij zijn solo's door dat hij zelfs verschillende noten speelde . Slecht geluid indeed....

No Return was wel welkome nieuwe thrash. Niet om een cd van te kopen, maar wel tof op zo;n avond. Toen merkte ik ook dat ik eigenlijk al best last van mijn nek had...

De eerste keer dat ik Sinister zag was ik wel onder de indruk van Rachel, maar na nog een paar keer gezien te hebben is Sinister niet zo speciaal eigenlijk.

Nile: tja, bekijk alleen de ingredienten eens! 3 zangers, 2 solerende gitaristen, een gigantisch enthousiaste frontman/bassist, en Tony Laureano op drums! Het was geweldig! Alleen veel te druk helaas... Wel cool dat ze die kutcrowdsurfer van het podium afduwden . Crowdsurfen is voor Pinkpop-posers!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-10-2002 23:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 oktober 2002 23:04 schreef TNightmare het volgende:
Wel cool dat ze die kutcrowdsurfer van het podium afduwden . Crowdsurfen is voor Pinkpop-posers!

Dat was inderdaad een ERG strakke actie... hahaha... die eikel ging behoorlijk hard het podium weer af
Maar Nile was inderdaad weer zeer cool... Sinister is mijn muziek niet, No Return vond ik ontzettend kut en Myrkskog vind ik op cd erg tof maar door het kutgeluid live bleef er weinig van over helaas... eerste band gemist door lange rij buiten.
En ik heb een Nile hoodie!

Zenial

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 14-10-2002 10:26 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Was veel te druk in Den Bosch. De constructie bij binnenkomst, was ook niet erg handig. Kom je binnen, stuit je gelijk op een rij van de consumptiebonnen en een rij voor de garderobe. Maar goed, verder was het in de zaal best oke (behalve dat het dus veel te druk was). Alle bands gezien/gehoord en vond Nile toch wel het beste. Sinister kon ik ook best goed waarderen. De rest deed me weinig. Myrkskog had een kutgeluid en de pauzes die ze tussen de nummers in lasten waren bijna even lang als de nummers zelf. Geloof dat ze slechts 20 minuten op het podium hebben gestaan. Bij Scarve kreeg ik het idee naar een iets versnelde Sepultura te luisteren. No Return deed me ook weinig eigenlijk.
Die stagediver was wel erg dom. Kreeg nog een beker bier naar z'n kop gesmeten, dat was wel een strakke actie.
Maar goed, het hoogtepunt: NILE!

Op je knie en pijp voor genade!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-10-2002 10:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jammer dat Myrkskog zo tegenviel, zal wel aan het feit gelegen hebben dat Savant M is opgenokt en eigenlijk alleen Destrukthor live ervaring heeft.
Naja, ik heb iig niks gemist.

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 14-10-2002 11:00 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ben niet geweest, terwijl ik 2x zou zijn gegaan verdomme

(maar ik heb Malafide lekker gezien ipv Nile... )

MuayThaigerrr!!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-10-2002 17:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mijn nile hoodie!

Aw suf webcam doet de kleuren niet goed. Hij is dus zwart met donkergroen Nile logo erop... en achterop zo'n ankh + slang, ook groen

Zenial

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-10-2002 17:41 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Het was idd. erg druk in den bosch.

1e band gemist

2e band had een kutgeluid

3e band (no return) vond ik best goed

4e band sinister had redelijk geluid. Maar maakte verder weinig indruk op me.

5e band Nile was zo ontiegelijk vet!!! Echt waar ik heb genoten! Heb de hele tijd in de pit gestaan. Alleen de laatste 2 nummer kon ik niet meer.

Hoogtepunt.....duidelijk nile. Die staken boven alles uit.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com