|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nile speelt natuurlijk als laatste, dus als hun klaar zijn, ligt het hele OV plat..Rotterdam wereldstad? Maar ik denk dat we de nachtbus wel kunnen nemen. Don't blush when I rip you open |
|
Ik hoop het, anders gaan we lopen . Voor een taxi lappen is belachelijk duur idd. |
|
Van Rotterdam-Zuid naar Noord lopen??? Aahhhhh dat is heeeeeel erg ver hoor Dwaal! Maar we komen er wel! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Er rijden toch nachbussen van Baroeg naar CS en van CS naar noord? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Doe als ik. Ga fietsen. Ligt er natuurlijk wel aan waar je woont of dat haalbaar is. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 06-10-2002 21:57] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb niet eens een fiets Ik neem de nachtbus, die stopt bijna voor de deur bij mij Don't blush when I rip you open |
|
quote: daVid |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten Phaestus (waarschijnlijk) aerodis + Enfeeble bandlid Witchking |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten Phaestus (waarschijnlijk) aerodis + Enfeeble bandlid Witchking David |
|
tot hoe laat duurt zoiets normaal? |
|
Meestal tot half 12 a 12 uur. Dit keer zijn er wel veel bands..... Maar ik denk zelf dat we't wel voor 12'n halen. Dat zal in ieder geval een streven zijn. |
|
Als we de trein maar halen . |
|
in de baroeg ga ik er ook bij zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wie o wie kent die andere bands die in de Baroeg spelen?..dus de bands voor Nile. Mij zegt het geen reet... Don't blush when I rip you open |
|
Sinister is Rotterdamse (!! tssss.... ) death metal. Ik vind het 'wel OK'; het beukt enzo, en da's geinig. Een detail dat om de een of andere reden meer aandacht krijgt dan de muziek zelf is het feit dat de band gebruikt maakt van een gruntSTer en dat ze eigenlijk als een vent klinkt. Myrkskog is Noors, en maakt van die 'neo-death' black metal zeg maar. Een moderne kruising tussen black en death metal, erg heftig edoch ik vind er geen ene reet aan (maar de meeste mensen vinden het geweldig geloof ik, net als Zyklon en Satyricon en Dodheimsgard enzo... in die hoek zit het een beetje). Ektomorf ken ik niet... |
|
Ik ga misschien ook wel als ik een kaartje voor mijn verjaardag krijg. (HINT!!!!!!!!) |
|
quote: Ik schaam me diep Dwaal! Maaruh i.p.v Ektomorf speelt Scarve...niet dat ik ken ofzo *schaamt zich diep* Don't blush when I rip you open |
|
Ow, Scarve ken ik ook niet, zal wel, ik kom voor Nile . Oh en No Return ken ik ook niet. |
|
dat is (zoals ze zelf zeggen, volgens arrebar) electrothrash ofzoiets maar natuurlijk: NILE |
|
quote: huh? wanneer? niet met nile vanavond... |
|
11 Oktober baroeg: ------------------ Snagger Dwaallicht Snaack JaneDoe Rasputin + een stel kansloze maten Phaestus (waarschijnlijk) aerodis + Enfeeble bandlid Witchking David PossessedPacman Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ga in de W2 in Den Bosch aanwezig zijn. Lekker op Zondagmiddag. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Check www.noreturn-web.com No return heeft un beetje weg van Darkane. Maar dat iets bruter. Download No return - Disease Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Zondagmiddag?! Dat zou tof zijn, dan hoef ik wellicht het laatste stuk Nile niet te missen! Willem 2 Den Bosch: JuronymouS TNightmare Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 08-10-2002 12:58] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |