|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou je deze ook naar mij kunnen sturen als ie klaar is. Alvast bedankt. Possessedpacman@hotmail.com Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hier bij foto’s van Nile / No Return / Myrkskog (1 maal) |
|
foto 4 (bassiste NO RETURN): volges mij is ze verlieft op mij |
|
Ohja, nog geintresseerden door het in mij elkaar gefabriceerde werkstuk hierover? (klopt wel geen bal van bandinfo, maar dat weet die lul van een leraar toch niet....) |
|
Ope de 5e foto zie je een stukje rasputin, ik geloof mn neus en mn voorhoofd. Tussen die 2 andere koppen door. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
misschien ziet nu iemand welk shirt Jon aan heeft [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-10-2002 21:26] |
|
hej, je heb ene look-a-like logo! |
|
damn nu al 3 met wolf av's |
|
quote:voor uw! |
|
|
|
whaaaa die snagger Aardige foto's ar, 5 foto's ofzo van de bassiste |
|
quote:......me zen dikke lul, whaha! ja, die bassiste was zo heerlijk! |
|
quote: Hahahaha ik zag pas na afloop van het concert dat het een moppie was! Van een afstandje in de W2 zag ze eruit als een 15 jarig jochie... ghehe Zenial |
|
Bij foto 13 zijn er 3 gasten uit het publiek duidelijk te zien. Tussen de 2 meest linkse gasten zie je iets erboven nog een hoofd...MIJN HOOFD!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |