|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Luister eerst maar eens: Return to the isle of man Hier speelde ze nog rauwe black metal in de stijl van Burzum. np: In The Woods - a Return To The Isle Of Men\05 - Wotan's Return de rest van deze band kan me helaas niet boeien |
|
Ja. Maar het nieuwere spul zuigt. HEart of the Ages heerst de pan uit, en The Isle of Men ook. |
|
3 * 7 on a pilgramage heb ik ook Iets minder hard maar nog dsteeds gruwelijk lekker |
|
Ok, ik ken het spul na Omnio niet. Want nadat ik die plaat tot mij had genomen durfde ik niet meer naar recenter werk te luisteren. Maar, was In the Woods niet uit elkaar BTW? |
|
the heart of ages is een leuk album. ze hebbnook zo'n nummer op een blackend cd "I am your flesh" of zow, maar dat is echt een kut nummer |
|
Welke cd's hebben ze allemaal uitgebracht dan? Ik ken alleen maar de 2 die ik heb. |
|
'I Am your Flesh' komt van Omnio. Wat ze uitgebracht hebben: Heart of the Ages / 1995 A Return to the Isle of Men / 1996 Omnio / 1997 Strange in Stereo / 1999 Three By Seven on a Pilgrimage / 2000 A Return... is een rerelease van hun demo met een aantal andere nummers er bij. Puike plaat. |
|
Op Omnio en Strange in Stereo stappen ze inderdaad meer weg van hun black metal geluid (hoewel ik ze nooit echt black metal heb gevonden), maar het zijn zeker twee erg goede platen. Omnio heeft aardig wat Pink Floyd invloeden, en SiS gaat weer een andere kant op, wat experimenteler, maar na vaak genoeg luisteren is ie echt briljant. In the Woods is inderdaad uit elkaar, maar 3 van de ex-leden zitten nu in Green Carnation. Dit is ook weer erg rustige doom met de nodige Pink Floyd invloeden. Allemaal aan te raden... Zenial |
|
Hmm, om de een of andere reden weet Green Carnation mij ook niet te boeien. |
|
Ik had HEart of the ages, maar ik vond'm saai. Lang geleden weggeruild. Misschien wil iemand 'm even een duwtje richting Rhodium geven? Ben wel benieuwd wat ik er nu van vind. |
|
Ik kan het wel uploaden straks |
|
Van wanneer is die CD eigenlijk? Echt heel lang geleden dat ik die had. |
|
1995 dacht ik .. |
|
quote: Moeilijk he? 6 posts terug kijken? Zenial |
|
Waarom staat dit niet op Rhodium (net als Winter trouwens)??? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LEZEN KRENG Ik ga het vanaamd uploaden! |
|
quote: als niemand winter heeft wil ik 'em er wel op pletteren vannacht ik had vroeger die eerste in the woods, vond 'em idd beetje burzum. had 'em op teep. dus idd uppen zou wel fijn zijn, jenje. Oud Vuil. |
|
Bedankt Jenje (KRENG) en Wim I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hij is al bezig .. duurt effe hoor ... Ik heb ook Winter - INto Darkness/Eternal Frost. Staat nog op cd, maar als jullie erg lief zijn wil ik em wel uppen |
|
quote: ik heb alleen into darkness ceedee. wil ook wel eternal frost(demo toch?) Oud Vuil. |
|
Ik neem aan dat dat die demo is ja. Ik gooi het er wel op vannacht |
|
Iemand ook nog interesse in nieuwe In The Woods / Green Carnation? Zenial |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Ja ! Ik wil wel eens horen hoe ze nu klinken |
|
Hmm op één of andere manier lukt het nu niet. Probeer vannacht nog wel een keertje |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |