|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ken het niet? waar kan ik het downloaden? |
|
nergens Je moeder. |
|
Godverdomme,er zitten echt heel veel kippevelmomenten op deze cd. Echt geniaal...hier zijn geen andere woorden voor Hulde aan een van de meest geniale bands aller tijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wow, die DRAWN cd heerscht de pan uit!! thanks hub!!! I Find That I Am Not There... |
|
Waar kan ik het beste beginnen bij In The Woods? Bij Heart of the Ages? |
|
quote:Jazeker!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is nou dat grapje met de titel Heart of the ages? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dat vraag ik komende week in het interview.Die vraag ligt mij al langer op de lippen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Welk grapje? |
|
quote: HAHAHAHAHAHA Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Komende week komt Christer terug uit Azie van zijn 3 maanden lange vakantie,dan krijg ik mijn In The Woods interview terug,samen met het Animal Alpha interview welke Christian reeds heeft beantwoord Animal Alpha is echt megagaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
cool! een retrospectief ITW interview... moet ik ook maar doen dan! I Find That I Am Not There... |
|
quote: HEart of the Ages: Heart of the ages en Art of the Ages ...........dacht ik.... I Find That I Am Not There... |
|
quote:Het word een gecombineerd In The Woods/Animal Alpha interview welke ik heb gedaan. Christian zou nog kijken voor mij of er nog live videobeelden zijn van het laatste optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
4 nieuwe live nummers + video clip te downloaden via de retrospective website die te bereiken valt via www.karmakosmetix.com Ontzettend gaaf!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: inderdaad behoorlijk gaaf |
|
Tot nu toe vind ik nog steeds alleen het eerste nummer van die nieuwe cd erg gaaf "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Dat komt omdat jij geen smaak hebt Heel strange in stereo heerscht gewoon net al HEart of the ages |
|
Ik heb nu die livecd Liveatthecaledonienhall eindelijk geluisterd, en ik vind hem erg tof! Jammer alleen dat "Closing In" zo verneukt wordt. En raar ook dat ze heel de Omnio cd spelen. Ik vind Omnio wel tof, maar zeker niet hun beste cd. Maar ik kreeg er ook een verzamelcdtje van Karmakosmetix records bij. Heeft dat labeltje iets met In The Woods leden te maken? Want teeeeering ik heb zelden zulke slechte muziek gehoord als op dat samplertje! Zenial |
|
quote: *sprakeloos* |
|
Nee Heart of the Ages en Strange in Stereo vind ik echt wel beter Zenial |
|
quote: Precies die twee albums heerschen keihard terwijl Omnio "gewoon" een goede cd is |
|
quote: idd, alhoewel ik Omnio ook wel vindt heerschen!! In the Woods zijn gewoon superzalig Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: HEart of the Ages is misschien te begrijpen.... Maar door de meer afwisselende emoties, de diepgang en de vele lagen in Omnio overtreft 't deze plaat niet. Strange in Stereo vind ik gewoon een goede cd, maar niet meer dan dat. Ach ja, ik geil gewoon op Omnio. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |