IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In The Woods ... Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-07-2003 17:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

dan nog maar zo:

Hej!


komt in orde!! kzal de cd van de week op de bus doen!


kun je de mijne richting dit adres sturen?:


Rutger van der Holst
Karolinska Institutet, MTC
Box 280
SE-171 77 Stockholm
Zweden

Rutger


I Find That I Am Not There...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2003 17:25 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:21 schreef rvanderholst het volgende:
dan nog maar zo:

Hej!


komt in orde!! kzal de cd van de week op de bus doen!


kun je de mijne richting dit adres sturen?:


Rutger van der Holst
Karolinska Institutet, MTC
Box 280
SE-171 77 Stockholm
Zweden

Rutger
ok


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-07-2003 17:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zeg je hebt toch wel de originele versie met boekje enzo (maakt me niet uit als het de ge-re-releasde versie is) en geen CD-R???


I Find That I Am Not There...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2003 17:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:30 schreef rvanderholst het volgende:
zeg je hebt toch wel de originele versie met boekje enzo (maakt me niet uit als het de ge-re-releasde versie is) en geen CD-R???
haha tuurlijk is het gewoon een cd ik heet geen felix


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 28-07-2003 3:46 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

hey slowchatmiepen!

heeft er iemand een website addy voor me waar ik wat info over In the Woods over kan vinden? Google geeft me alleen maar links naar gifs met rolstoellers in de bossen...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-07-2003 9:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

www.karmakosmetix.com

en dan naar de retro In the woods site: icoontje onder aan de page...


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2003 10:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik krijg de laatste Stille Øppror cd van Christer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-07-2003 10:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 10:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik krijg de laatste Stille Øppror cd van Christer


VET!!! hij is zoooo mooi!!!

heb je mij nog genoemd??


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2003 10:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 10:21 schreef rvanderholst het volgende:
VET!!! hij is zoooo mooi!!!

heb je mij nog genoemd??
Heb hem een mailtje gestuurd dat ik interesse had in Stille Øppror vanwege het In the woods verleden,heb verder geen naam genoemd.
Binnenkort komt de tweede cd uit!
Ik word in ieder geval op de hoogte gehouden van andere releases die eraan staan te komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-07-2003 10:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

cool! het is een echte relaxte gast! geschikte bierdrinker ook! kzal hem weer eens melen!

heb je de 2 nummers gedownload die op karmakosmetix staan? das meer de stijl van de 2e cd. Hij heeft het verder rete druk met zijn sound engineren, dus wanneer de 2e cd er aan komt wist ie nog niet maar hij staat op het programma ja!

en god, wat kan die gozer gitaar spelen! denk aan het laatste nummer op 3 x 7 on a Pilgrimage (If it's in you) zo is stille oppror een beetje!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2003 10:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 10:30 schreef rvanderholst het volgende:
cool! het is een echte relaxte gast! geschikte bierdrinker ook! kzal hem weer eens melen!

heb je de 2 nummers gedownload die op karmakosmetix staan? das meer de stijl van de 2e cd. Hij heeft het verder rete druk met zijn sound engineren, dus wanneer de 2e cd er aan komt wist ie nog niet maar hij staat op het programma ja!

en god, wat kan die gozer gitaar spelen! denk aan het laatste nummer op 3 x 7 on a Pilgrimage (If it's in you) zo is stille oppror een beetje!
Ik ben echt zeer benieuwd want ik ben een groot fan van In the woods al sinds het begin.Luister tevens graag naar Naervaer,heb nog hun demo besteld bij de band zelf jaren geleden.verder vind ik Green Carnation en Drawn ook geweldig


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-07-2003 10:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

he he, ik ben zelf ook In The Woods... Leip!

vanaf 95 volg ik ze ook al, HEart of the Ages did it for me!

Drawn ken ik niet.... eens uit checken!

Green carnation is

Naervaer heb ik gehoord maar moet ik nog even aan zien te komen!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2003 12:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Naervaer hebben momenteel een demo uit en verder een 7"EP en als laatste een full-length cd.
Drawn heeft een mini-cd en een volledige cd.
Allebei weer te vergelijken met In the woods hoewel Naervaer meer gevoelsmuziek is.

In ieder geval allemaal In the woods side-projecten die zeker de moeite waard zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-07-2003 12:06]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-08-2003 10:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:33 schreef impaled succubus het volgende:
haha tuurlijk is het gewoon een cd ik heet geen felix


Got it (The Isle Of Men)! Thanks dude!

Hub: heb je Stille Oprror al?


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-08-2003 11:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hub: weet jij een website voor Drawn??


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-08-2003 19:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee,ik geen website van Drawn.De cd's zijn verschenen via Prophecy productions.Misschien dat hun site een link heeft naar Drawn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 06-08-2003 14:04 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

nooit van gehoord


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-09-2003 21:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ha, van de week komt de live dubbelaar binnen en een epje van DRAWN!!!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-09-2003 21:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb onlangs nog een cd gekocht van Drawn: "A new World?" en die bevalt me prima!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-09-2003 21:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 21:38 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb onlangs nog een cd gekocht van Drawn: "A new World?" en die bevalt me prima!
Die is goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-09-2003 21:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ik krijg: PLAN ME BE binnen van DRAWN


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-09-2003 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 21:44 schreef rvanderholst het volgende:
ik krijg: PLAN ME BE binnen van DRAWN
Het is "Plan Be" ,heb 'em zelf ook al jaren...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2003 21:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

* altx noteert Drawn, Naervaer en Stille Øppror op zijn lijstje van bands die hij nog eens moet checken

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 08-09-2003 21:49]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-09-2003 21:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zeg Hub! als je stille oprorr nou niet via de post krijgt ken ik hum wel effe branduh voor je en opsturen! laat maar weten!!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-09-2003 17:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 21:59 schreef rvanderholst het volgende:
zeg Hub! als je stille oprorr nou niet via de post krijgt ken ik hum wel effe branduh voor je en opsturen! laat maar weten!!
Dat zou ik geweldig vinden
Heb namelijk niks ontvangen,die klote PTT heeft weer eens iets gejat natuurlijk,srelletje klootzakken

Als ik dan Naervaer of zo moet branden voor jou moet je het maar zeggen (of eventueel de rehearsaldemo van Green Carnation welke is opgenomen voordat ze een platendeal hebben ondertekend,heb namelijk de originele demo met bijbehorende brief van Terje(Tchort).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-09-2003 17:46]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen