|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ok |
|
zeg je hebt toch wel de originele versie met boekje enzo (maakt me niet uit als het de ge-re-releasde versie is) en geen CD-R??? I Find That I Am Not There... |
|
quote:haha tuurlijk is het gewoon een cd ik heet geen felix |
|
hey slowchatmiepen! heeft er iemand een website addy voor me waar ik wat info over In the Woods over kan vinden? Google geeft me alleen maar links naar gifs met rolstoellers in de bossen... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Ik krijg de laatste Stille Øppror cd van Christer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: VET!!! hij is zoooo mooi!!! heb je mij nog genoemd?? I Find That I Am Not There... |
|
quote:Heb hem een mailtje gestuurd dat ik interesse had in Stille Øppror vanwege het In the woods verleden,heb verder geen naam genoemd. Binnenkort komt de tweede cd uit! Ik word in ieder geval op de hoogte gehouden van andere releases die eraan staan te komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
cool! het is een echte relaxte gast! geschikte bierdrinker ook! kzal hem weer eens melen! heb je de 2 nummers gedownload die op karmakosmetix staan? das meer de stijl van de 2e cd. Hij heeft het verder rete druk met zijn sound engineren, dus wanneer de 2e cd er aan komt wist ie nog niet maar hij staat op het programma ja! en god, wat kan die gozer gitaar spelen! denk aan het laatste nummer op 3 x 7 on a Pilgrimage (If it's in you) zo is stille oppror een beetje! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Ik ben echt zeer benieuwd want ik ben een groot fan van In the woods al sinds het begin.Luister tevens graag naar Naervaer,heb nog hun demo besteld bij de band zelf jaren geleden.verder vind ik Green Carnation en Drawn ook geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
he he, ik ben zelf ook In The Woods... Leip! vanaf 95 volg ik ze ook al, HEart of the Ages did it for me! Drawn ken ik niet.... eens uit checken! Green carnation is Naervaer heb ik gehoord maar moet ik nog even aan zien te komen! I Find That I Am Not There... |
|
Naervaer hebben momenteel een demo uit en verder een 7"EP en als laatste een full-length cd. Drawn heeft een mini-cd en een volledige cd. Allebei weer te vergelijken met In the woods hoewel Naervaer meer gevoelsmuziek is. In ieder geval allemaal In the woods side-projecten die zeker de moeite waard zijn [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-07-2003 12:06] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Got it (The Isle Of Men)! Thanks dude! Hub: heb je Stille Oprror al? I Find That I Am Not There... |
|
hub: weet jij een website voor Drawn?? I Find That I Am Not There... |
|
Nee,ik geen website van Drawn.De cd's zijn verschenen via Prophecy productions.Misschien dat hun site een link heeft naar Drawn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nooit van gehoord " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ha, van de week komt de live dubbelaar binnen en een epje van DRAWN!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb onlangs nog een cd gekocht van Drawn: "A new World?" en die bevalt me prima! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Die is goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik krijg: PLAN ME BE binnen van DRAWN I Find That I Am Not There... |
|
quote:Het is "Plan Be" ,heb 'em zelf ook al jaren... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
* altx noteert Drawn, Naervaer en Stille Øppror op zijn lijstje van bands die hij nog eens moet checken [Dit bericht is gewijzigd door altx op 08-09-2003 21:49] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zeg Hub! als je stille oprorr nou niet via de post krijgt ken ik hum wel effe branduh voor je en opsturen! laat maar weten!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Dat zou ik geweldig vinden Heb namelijk niks ontvangen,die klote PTT heeft weer eens iets gejat natuurlijk,srelletje klootzakken Als ik dan Naervaer of zo moet branden voor jou moet je het maar zeggen (of eventueel de rehearsaldemo van Green Carnation welke is opgenomen voordat ze een platendeal hebben ondertekend,heb namelijk de originele demo met bijbehorende brief van Terje(Tchort). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-09-2003 17:46] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |