|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb vandaag de nieuwe Animal Alpha (met Christer van In The Woods) promo gekregen. GVD was klinkt dit weer gaaf...geweldig groovende rock Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
godver!!! kmeel wibe wel effe!!! hebbe hebbe hebbe I Find That I Am Not There... |
|
quote:Zeker doen als ik jou was! We zijn beiden gequote trouwens in hun full-colour A4 biography Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gaaf! kheb toen ter tijd mijn review vertaald voor AA, lachen!!! kga meteen melen! I Find That I Am Not There... |
|
Ha ha, die promo sheet is geweldig!!! the animal alpha demo 2003 got some great reviews with the inetrnational rock and heavy metal press! ha ha! quote.... zwaremetalen magazine and vampire magazine! KOEL! die 2 extra nummers heerschen wel weer zeg alhoewel ik Billy Bob Thornton toch echt het gaafste blijf vinden!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik wou even kwijt dat Live at Caledonian Hall heerst en dat het ontbreken van de 'toetsen' (daar heb ik nog niemand over gehoord) geen afbreuk doet aan de nummers! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Net van Christian de nieuwe Animal Alpha cd-ep gekregen. Godverdomme wat een lekker schijfje weer. Checkt allen www.animalalpha.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb eindelijk de originele versie van die live cd en wat is het toch een pracht cd. Die bijgeleverde verzamelaar bevat ook vele gave bandjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, daar gebeurd het. |
|
Iemand bekend met Soxpan? Da's een relatief nieuwe band bestaande uit leden van In The Woods (zanger) en Green Carnation (bassist) en ze maken erg gave....uh....muziek. Geen idee hoe dit te omschrijven. www.soxpan.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-06-2005 21:44] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De site doet 't iig niet. |
|
Inderdaad, vreemd. En de site van het label, Karmakosmetix, doet het ook al niet meer. Anyway, hun nieuwe cd "Kickin' you alive" is zeker een aanrader voor iedereen die van groovende muziek houd. En jawel, ook hier zijn veelvuldig de In The Woods invloeden hoorbaar [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-06-2005 21:18] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Foutje. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-06-2005 21:43] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Klinkt goed (Walz). |
|
De debuutplaat van Animal Alpha is uit en hij overtreft alle verwachtingen...wat een geweldige plaat!!!!! "Pheromones" is de titel en uitgebracht via Racing Junior Records. AANSCHAFFEN DIE HANDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
samples? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Helaas niet meer aanwezig op de site. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fukk dat beste 2006 jaarlijst topic !! Omnio Heerscht |
|
Voor degenen die willen weten waar Jan tegenwoordig mee bezig is: check www.craptv.net waar concert opnamen te zien zijn van zijn nieuw solo-project Transit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben reeds jaren op zoek naar de VOLLEDIGE historiek van de band In The Woods ... doch nergens is die volledig. Wanneer werd de band juist opgericht, wanneer verliet welk lid de band, wanneer werd een nieuw lid aan de band toegevoegd. Meestal zijn alle gegevens op elke site te vaag of onvolledig. Ik weet dat de groep opgericht werd eind 1992 en hun laatste concert plaats greep op 24 december 2001 in Kristiansand. Wie kan me een volledig gedetailleerde line-up bezorgen ? [Dit bericht is gewijzigd door mefyfrancky op 04-08-2007 9:36] |
|
Ik denk dat dat onmogelijk is om te vinden. Er zijn zovele bezettingswisselingen geweest waarvan sommigen maar heel kort in de band zaten. Ook zijn er zovele sessiemuzikanten gebruikt wat alles nog moeilijker maakt. Zelfs hun eigen site is nooit helemaal up to date geweest wat betreft de verschillende line-ups. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Na erg lang opzoek werk heb ik volgende overzicht kunnen maken. Mochten er fouten in vermeld zijn gelieve dit te laten geworden aub. IN THE WOODS... Band from Kristiansand in Norway. Genre(s): Ambient Metal, Doom Metal, Black Metal, Psychedelic Rock Formed end 1992 - Last concert on 29 December 2000. Members: Christian "X" Botteri (also known as "X Botteri") = Guitar, Vocals (1992 - 2000) Jan Kenneth "Transit" Transeth (also known as "Ovl - Svithjod" (1995 – 1997) or “Jan-Ovl. S.-TranceTH” (1997) = Vocals (1992 - 2000) Anders Kobro = Drums (1992 - 2000) Christer Andre Cederberg (also known as "Cedermountain") = Guitar (1999 - 2000) Christopher Michael Botteri (also known as "C:M. Botteri") = Bass Guitar (1992 - 2000) Synne "Soprana" Larsen (also known as "Synne Diana Soprana") = Vocals (1995 – 2000) Oddvar Moi (also known as "Oddvar A:M") = Guitar (1992 – 1998 and 29 December 2000) Bjørn Harstad (also known as " Bjørn "Berserk" Hårstad") = Guitar (1996 – 1997 and 29 December 2000) Guest Members: Samoth (Tomas Thormodsæter Haugen) = Bass Guitar on "Heart of the Ages" (1995) Arve Lomsland = Keyboards on “Omnio” (1997) Nedim Praso = Cello, Guitar on “Omnio” (1997) Pär Arne Hedman = Violin on “Omnio” (1997) Silje Ulvevadet Dahli = Violin on “Omnio” (1997) Kjell Åge Stoveland = Viola on “Omnio” (1997) & “Strange In The Stereo” Inherit-Jan = Sitar on “Strange In The Stereo” (1999) Trond Breen = Guitar on “Strange In The Stereo” (1999) Lömmis = Keyboard on “Strange In The Stereo” (1999) Tour Members: Stein Roger Sordal = Bass Guitar on “Live At The Caledonien Hall” (29 December 2000) [Dit bericht is gewijzigd door mefyfrancky op 04-08-2007 12:17] |
|
Still Opprør's tweede full-length "S.o2" is onlangs uitgekomen en wat een fantastisch album is dit geworden!!! Een mega vette aanrader en één van de beste albums van dit jaar Voor degenen die Stille Opprør niet kennen, dit is de band van Christer André welke gitaar speelde in In The Woods. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heeft 't muzikaal gezien nog wat weg van In The Woods...? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |