|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
heersch band , kan momenteel alleen ff nie onderbouwen waarom ook weer, sorry |
|
quote: Je vergeet de vinyl releases. OP www.zenial.nl/bands.htm staan ze wel dacht ik! |
|
Klopt, maar vinyl releases zijn alleen maar belangrijk voor verzamelaars zoals jij... ghehehe... Zenial |
|
3 by 7 is toch een compilatie van een drietal 7" plaatjes. Is er nog maar vinyl dan? |
|
Oh de cd';s staan trouwens op rhodium |
|
Mis alleen HEart of Ages nog De rest is echt wel goed.... Omnio deze vind ik echt geniaal: je moet hem helemaal horen... I am your flesh past daar een stuk beter op dan op een Blackend CD.... Oh ja, Dwaallicht, op 3 times 7 on a pilgrimage hebben ze Epitaph van King Crimson gecovered, en als je het mij vraagt erg goed (zelf vergeleken met origineel: het is redelijk getrouw aan het origineel en toch iets anders). White Rabbit staat er trouwens ook op, nog raarder dan het origineel, echt gaaf! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
HEart of the ages staat op Rhodium Omnio heb ik weer niet Kunnen een kopie ruil doen!! |
|
OK, nou die MP3's gedownload... jeuz wat saai... sorry. |
|
In The Woods - Yearning The Seeds Of A New Dimension vind ik wel leuk. Begint als een Darkwave nummer dat langzaam opbouwt en iets over de helft word het (een soort van) Black Metal klinkende muziek. Hakkuh |
|
*SCHOP* Weet iemand toevallig of die live-cd van het afscheidsconcert ooit nog eens uitkomt? Het was een fenomenaal afscheid geweest die cd. Maar ja, t zal wel weer op geld stukgelopen zijn. |
|
quote:Heb afgelopen jaar Kobro nog gesproken in Oslo en de cd is compleet klaar en had er eigenlijk al lang moeten zijn(had afgelopen herfst uit moeten komen).Ik vermoed dat er problemen zijn bij het label daar de band zelf alle opnamen afgerond en bij mekaar hebben gezocht/gemonteerd. Ik baal er nu nog steeds van dat ik destijds niet ben geweest want In the Woods is toch wel een band die heel veel betekend voor mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In The Woods... Wat een meester band! Met hun cd HEart Of The Ages ben ik eigenlijk in de black metal gerold! Klas toen ter tijd een review in de Mindview toen die plaat net uit was en hij kreeg daar een 10/10!! meteen mijn allereerste order geplaatst bij Displeased Records en sindsdien alle cd's van ze aangeschaft! Ik vind alles van de zeer gaaf! en ook Green Carnation vind ik cool! Die Live cd zou echt uit moeten komen! kben de eerste die hem zou kopen denk ik! Inderdaad erg kut dat ze uit elkaar zijn! Deze plaat "HEart of the Ages" betekend dus ook HEEL veel voor mij! I Find That I Am Not There... |
|
quote:In the Woods is echt muziek gemaakt puur en alleen op gevoel.Geniale muziek. Heb zelf alle cd's en alle vinyl(op "Omnio" lp na helaas). Green Carnation is ook erg gaaf.Heb ooit nog een promo gekregen van van een half uur durend GC nummer zonder zang welke als promo diende om een cd deal te bemachtigen. Verder is Naervaer ook erg gaaf.dat is een project van enkele ItW leden. Naervaer hebben een demo,7"EP en een volledige cd uit en alledrie zijn ze zeer de moeite waard Drawn is verder ook nog een project van ItW leden en kan best wel hiermee vergeleken worden.Ook een aanrader dus voor In the Woods fans Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Thanks for the tips Ik zal meteen effe Drawn en NearVear uitchecken!!! In The Woods... HEERSCHT!! (op mijn begravenis mogen ze Yearning the Seeds of a New Dimension draaien! MACHTIG!) I Find That I Am Not There... |
|
HEart of the Ages behoort tot een van die cd's die ik al jarenlang blijf draaien. Gewoonweg geweldige sfeer . De eerste scream in "yearning the seeds of a new dimension" is toch altijd weer een kippevel moment . De rest van de in the woods cd's kan ik ook zeer goed aanhoren. Green Carnation ken ik alleen "light of day day of darkness" van, is op zich wel gaaf, maar mist toch net dat wat de in the woods cd's wel hadden. Zal die andere projecten eens gaan luisteren ben wel zeer benieuwd *schrijffouten * [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 11-05-2003 22:35] |
|
quote: Whhhhaaaaa, je hebt gelijk! "A request, A Leave me be, Through the shape that i long for... Withering visions... Bleeding to search for the more..." Diep RESPECT!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:laat maar. ik heb inmiddels zelf deze cd aangeschaft en hij is wel grappig maar je vergeet vrij snel dat je 'm hebt als ie niet naast je kompjoeter ligt. en toen ik 'm een paar weken geleden opzetten beviel ie me erg slecht. de vergelijking met burzum is terrecht maar zet dan gewoon burzum/aske op. |
|
Ik heb alleen "Strange in Stereo" van deze band en vind deze zeer sterk. Ik ben iig wel van plan om meer van ITW aan te schaffen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: METEEN DOEN!!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ja meneer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De nieuwe Green Carnation is ook reeds opgenomen afgelopen maanden,zal dan ook niet lang meer duren voordat deze het daglicht ziet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik geloof dat die nieuwe Writings on the Wall gaat heten. Ben benieuwd. |
|
Studio dagboek was te volgen op de noorse heavymetal site (voor de Noors sprekenden onder ons ). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-05-2003 17:59] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even kijken op de displeased site. Ze hebben geen homepage meer zeker? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |