|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klinkt hoopvol. Ik kan Drawn bijv. wel waarderen. |
|
|
|
In het bos. ...maar iets over Dryads en trollen schrijven is wèl weer schwul? Bruce Banner |
|
Op zich wel... Maar volgens mij ging het daar niet over. Toevallig weer eens aan het luisteren. |
|
HEart of the Ages wordt opnieuw op vinyl uitgebracht. |
|
Dat is nog eens goed nieuws! Heb je meer info? |
|
quote: Beter doen ze ook gelijk Omnio en Strange in Stereo |
|
quote: Door? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Met de hoes van de cd? Balen Zenial |
|
Van de Prophecy facebook pagina: quote: |
|
signature |
|
Van de In The Woods.. Facebook pagina quote: |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En op miraculeuze wijze is Green Carnation plots ook weer actief www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ben zeer benieuwd! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Blijkbaar met een nieuwe zanger, dus nog even afwachten of het nog de moeite gaat zijn, want ik kan het me toch moeilijk voorstellen zonder Transeth zijn stem. Ik hoop dat het geen Green carnation toestanden zullen worden... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
In de shop bespaar je soms tot wel 40% dan op de reguliere winkelprijs.Wij zaken op lange termijn gevestigd en van een grote reputatie onder onze klanten genoten. Bezoek http://www.buysneaker.nl. De producten zijn mooi en de prijs is goedkoop. Ja, u kunt genieten van een merkwaardige zomer. Wandeling in de hete wegen, zoeken mooie scenary, genieten |
|
Euhhhh wtf? Bazzio Attacks!!! |
|
spambot [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2015 20:45] |
|
Wauw. Echt de meest kansloze en nutteloze plek voor spam allertijden. Seriously. Dit is bewonderenswaardig te noemen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
De echte In The Woods... fans komen uit het struikgewas tevoorschijn. |
|
quote: Op een sneaky wijze ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |