|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien zijn ze beter geworden? Laten we daar op hopen, want op cd is het toch wel een van m'n favoriete bands. |
|
Op CD vind ik ze al redelijk saai. Met deze namen kom ik iig niet richting R'dam. Op zich op papier tot nu toe hele aardige eerste vier namen, hoor. Maar gezien het dubieuze live imago van drie van deze bands en het feit dat Nargaroth toch eigenlijk een zwaar overrated kneuzenkermis is, is de line-up simpelweg nog niet overtuigend genoeg. Maar goed, het is nog lang geen oktober. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Haha, wie zegt dan dat het hele festival een aanfluiting is? Alleen burzum heeft tot nu toe volgens mij gezegd dat hij overslaat. Al die andere reacties gaan over Nargaroth en Ondskapt, dat het een aanfluiting was toen. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 13-04-2010 13:12] |
|
quote: Hehehe, Nargaroth komt het weer goed maken. Wel lief van ze. Vraag me wel af wat er is gebeurt met de Black Metal is oorlog mentaliteit. Wordt het traangas incident dan ook nog even goed gemaakt binnenkort? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Die zit bijgesloten bij één van de honderd exemplaren van de Semper Fidelis boxset die voor 'échte kameraden' bedoeld was. |
|
|
|
Wat een spermavlek, dat logo van the one. |
|
quote: Volgens mij is die lullo van Judas Iscariot de enige die voet bij stuk houdt, die heeft overigens wel gave shit geschreven. Against God and Government |
|
Ik hoop dat Ad Hominem, Drowning the Light of Satanic Warmaster komt. |
|
quote:Antifa, hahaha. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: DTL, wat een rommel is dat. Mortifera zou wel tof zijn, die staan ook opeens op UTBS, dacht dat die gekapt waren. |
|
DtL is echt zwaar overrated zooi. Xasthur en Striborg zijn nog overduidelijk sterker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehe en dat was niet eens omdat ik het festival een aanfluiting vind, vorige editie's waren zeker geslaagd maar er moet wel nog echt wat interessants bijkomen wil ik erheen gaan. |
|
Misschien als Satanic Warmaster onder een andere naam gaat optreden |
|
|
|
Throne of Katarsis, altijd leuk! [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 07-05-2010 16:48] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Tot nu toe staat er nog steeds niks boeiends tussen wat ik zou willen zien. |
|
quote: Nog bevestigd ook. + Mortifera + Fides Inversa |
|
|
|
Is er al een dagverdeling? Want ik wil namelijk eigenlijk 1 & 2 okt naar Bloodshed en daarna op de terugweg nog even een dagje Sathanas meepakken! |
|
Zaterdag spelen twee bands uit de top van de Nederlandse black metal scene. |
|
Kjeld toch ook? Wellicht ook wel aanwezig, als dat gaat lukken met vervoer enzo. |
|
quote: Haha kom op, maak jezelf niet zo belachelijk ouwe! |
|
Kjeld komt ook. Volgens hun myspace op zaterdag (2 oktober). Volgens mij is Nargaroth gecanceld. Zij staan niet meer in de agenda van Baroeg. euu? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |