|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is wel nice... |
|
zwart shirt met gouden opdruk (of rood, of wit, hehe) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaaf. Kun je er 1 apart houden voor me, maat L? |
|
Beide dagen aanwezig, ben benieuwd naar Acherontas, die vond ik geweldig toen ze nog Stutthof heetten (laat Antifa het maar niet horen) Hafgufa |
|
Heel misschien de zaterdag aanwezig. |
|
Heh, Urfaust. Dan moet ik misschien ook maar even komen kijken Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
dat moet je zeker Sander! dan drinken we der een paar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hopelijk allebij de dagen aanwezig hier. |
|
quote: Als jij de zaterdag rijd. |
|
Ik ben alleen de zondag aanwezig, maar heb'r wel zin in (: |
|
Dat gaat niet, David. Dan zou je Urfaust moeten missen! |
|
Combiticket te koop 35,- incl reserveringskosten. Intresse ? Mail : erwinvandebeek@hotmail.com Erwin |
|
32,- euro trouwens |
|
Nieuwe Lugubre album ook hier verkrijgbaar. |
|
quote:WTF Is dat ding dan eindelijk toch nog eens een keer uitgekomen ??? |
|
Combiticket mag weg voor 30,- Mail : erwinvandebeek@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door darkpixels op 27-09-2010 9:16] |
|
Siked! |
|
nvm [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-09-2010 21:05] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hallo flikkertjes uit Rotterdam! En pottelientjes uit Amsterdam! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-09-2010 21:20] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat de hel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Naast Satananas nu ook een keer Theo en Thea in de Gloria, uiteraard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: D'oh! Vet lachen, trouwens, dat filmpje Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb hier inderdaad ook al een paar keer hardop zitten lachen inderdaad. Wacht, ik zal mijn favoriete youtube-filmpje even in een ander topic posten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Prachtig, ook de associatie. Ik neem mijn hoed voor je af! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |