|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Op dit moment zijn er alleen combikaarten te koop... |
|
Lekker handig, ik wil alleen zaterdag. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: +1 |
|
Net zoals vorig jaar geen dagkaarten...gewoon een combiticket kopen of bijtijds gaan, zijn genoeg kaarten aan de deur. |
|
Net zoals vorig jaar geen dagkaarten...gewoon een combiticket kopen of bijtijds gaan, zijn genoeg kaarten aan de deur. |
|
In dat geval gaan we dus gewoon niet.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
+1 Je moeder. |
|
Die gehele houding, "gewoon optijd gaan", zum kotsen! Ik zak toch niet uit het Oosten af naar Paramaribo aan de Maas om er dan achter te komen dat het uitverkocht is!?! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
quote: inderdaad, jammer hoor. |
|
quote: Against God and Government |
|
Ben er bij als alles mee zit. Cool om Urfaust en Kjeld te zien, jammer dat Ondskapt live zo kut is. |
|
waaorm zijn er geen dagkaarten? beetje kut, aangezine ik ook een hoop lui ken die zaterdag willen komne, maar niet 200 km gaan reizen om er achter te komen dat het uitverkocht is. hier slaat de organisatie toch even de plank goed mis! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wie zegt dat 'de organisatie' dat heeft beslist? Dat is helemaal niet zo. We hebben nog niet eens officieel de lineups per dag bekend gemaakt |
|
ik dacht dat dat allang gebeurd was.. anyway.. jullie zouden er verstandig aan doen dagkaarten te verkopen..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nieuws volgt z.s.m. [Dit bericht is gewijzigd door Leon op 13-07-2010 10:45] |
|
Dagkaarten voor de zaterdag en de zondag zijn vandaag in de voorverkoop gegaan! www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Goed bezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Beter! |
|
Allemaal even zaterdag komen! |
|
... en zondag |
|
Denk dat ik beide dagen wel ff kom. |
|
Ik wil graag alleen in de avond komen. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
... en nu wil je zeker een avondkaartje kopen voor de halve prijs? Flyer update! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |