|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ze heeft beuk gehad? |
|
quote: Hij was gewoon lomp tegen het publiek nadat hij zelf gespeeld had. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Pimpmeister! Bijna elke vrouw nog wel |
|
quote: Kan ik me niet voorstellen! |
|
quote: Hehe +1 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, onvoorstelbaar zeg! Wat heeft Paljaske hier zelf op te zeggen? |
|
quote: Fides Inversa niet leuk dan? Die had ik nog wel willen zien, maar ik trek twee dagen festival eigenlijk niet meer. Ouwe lullen worden we! |
|
Haha. Deed ik zo lomp? Wat deed ik dan precies? |
|
Je zat te schijten op het podium, je heb de kas van baroeg meegeroofd. Brand gesticht in het rookhok. Weet je ook niet meer dat die politieman je een uur meegenomen heeft voor verhoor? |
|
Niet meer als normaal wss? Ik haw van die in elke gedragsvorm hjer jonge!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Niet best. |
|
Maar hij deed het uit pure onzekerheid, dan mag het! |
|
Daar weet ik niks meer van. |
|
Lomp tegen de fans doen ... tssk tssk, we gaan toch niet een beetje arrogant lopen doen Paljas? Had je dat stuk kuilplastic ook weer om je lichaam gevouwen? |
|
Hulde aan Paljas... die het als enige van hun groep trok om nog een paar uurtjes van de zondag mee te pikken! |
|
Ik snap niet waar die praatjes vandaan komen. Ik ben gewoon een domme boer uit Friesland. Ja, jammer dat ik nog terug moest rijden.... Anders was ik nog wat langer gebleven! |
|
"Ik ben gewoon een domme boer uit Friesland" Net als Frans út de Westereen [Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 04-10-2010 18:58] |
|
Zeg praters, kan iemand wat meer vertellen over F.I.? Daar ben ik zeer benieuwd naar. |
|
Het is een Italiaanse band. |
|
quote: |
|
Ik post zometeen een filmpje van Fides Inversa. Helaas geen heel nummer maar het is iets. Edit: video is een kwartslag gedraaid, komt morgen wel. [Dit bericht is gewijzigd door finsedrol op 04-10-2010 21:20] |
|
Ze hebben ook gewoon een myspace hoor. http://www.myspace.com/fidesinversa Wat is het probleem nu eigenlijk? |
|
quote: Och och, ik had wel een extra dag kunnen blijven, maar wat heb je er aan. Beter 1 dag full power dan 2x half. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |