|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er al iets van een tijdschema bekend voor beide dagen? |
|
Godverdomme ik kan niet heen |
|
Ik ga sowieso zaterdag, voor Urfaust, Kjeld en the One. Sargeist en Ondskapt vind ik beiden op plaat ook erg cool, maar er moet ook nog gewerkt worden dit weekend helaas. En als het live dan niet veel voorstelt.. We nemen een paar Engelsen mee van het zine Lurker's Path, de heren zijn siked. http://www.lurkerspath.com/ |
|
quote: Mooi! Dan doen we een |
|
Damn! Dat wordt dus weer een latertje, zondag Dan nog even weer terug naar het hoge noorden rijden... |
|
Ben je dr ook bij, Heidens Hert? Met je rooie ogen! |
|
Tuwk, mooi weer eem spelen! |
|
Kan iemand me vertellen hoe het zit qua uitlooptijd bij de Baroeg? Openbaar vervoer-technisch gezien op de zaterdag en ik Urfaust graag af zou willen zien.. Edit: Als het dus niet (te veel) uitloopt, komt het met vervoer terug wel goed.. [Dit bericht is gewijzigd door BobM op 30-09-2010 15:05] |
|
Opzich, omdat er 30 min voor het ombouwen staat, zal het wel mee vallen. Al moet ik zeggen dat die vent die het geluid doet in de Baroeg misschien niet genoeg heeft aan 30 min. @ Heidens Hertje, mooi man! |
|
Ok, thanks. We zullen zien |
|
@Paljas: nemen jullie nog Lugubre CD's mee? |
|
quote: Goed idee, ik wil er ook wel een. Heb je er in ieder geval al twee verkocht, is dat even cashen |
|
Urfaust - Zeer gaaf Throne Of Katarsis - Zeer gaaf The One - Zeer gaaf Acherontas - Goed Kjeld - Aardig (matig geluid) Nefastt - Aardig Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Urfaust - Zeer gaaf Throne Of Katarsis - Zeer gaaf The One - Saai Acherontas - Gaaf Kjeld - Aardig (matig geluid) Nefastt - Aardig Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Urfaust - Zeer gaaf Throne Of Katarsis - Meh The One - Zeer gaaf Acherontas - Saai Kjeld - Goed Nefastt - Niet gezien Speelden The One nou zo kort of waren ze gewoon veels te vroeg begonnen? Toen ik terugkwam van Domino's om 19:40 waren ze al bezig en 25 minuten later hielden ze er al mee op, terwijl in het schema stond dat ze tot 20:30 zouden spelen. Urfaust was weer fantastisch, Leuke vuurspuwersact ook (zanger van Kjeld), alleen hadden jullie Unter Tochtern der Wuste wel gewoon af kunnen spelen natuurlijk. Kom snel nog eens terug naar Rotterdam. P.S.: Dat laatste nummer kunnen we zeker verwachten op het nieuwe album? [Dit bericht is gewijzigd door hazelnootpasta op 03-10-2010 15:44] |
|
Ik ben wel benieuwd hoe Ondskapt het doet/deed. |
|
quote: jazekers... tofde avond! Kjeld & the One waren tof, de rest kon me niet echt bekoren... toffe avond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mooie dag/nacht, alleen qua geheugen meer dan de helft kwijt. |
|
Ik ben alleen vandaag geweest, het was wel leuk, eigenlijk geen enkele slechte band gezien, maar misschien leg ik de lat gewoon niet zo hoog. |
|
Ik heb geloof ik alleen Urfaust gezien en zelfs dat weet ik niet zeker. |
|
quote: Jij hebt bijna elke vrouw een kus op der wang gegeven en voor de rest stond je bijna de hele avond tegen de muur aangeleund Het is de lichtinval ;') |
|
Urfaust - vond leuk klinken Throne Of Katarsis - gaaf The One 19:40 - niet gezien Acherontas 18:20 19:10 - aardig Kjeld - gaaf, behalve dat ze een te lompe zanger heb ben Nefastt 16:00 16:40 - niet gezien Sargeist - aardig Ondskapt - zeer gaaf Mortifera - goed Fides Inversa - aardig Nahar - niet gezien Dusken - niet gezien Het is de lichtinval ;') |
|
Was Ondskapt nu ineens goed dan? What happened? |
|
Ik sprak bij het vorige optreden in Baroeg ook mensen die het goed vonden maar die leggen de lat wel erg laag denk ik want toen was het zwaar drama. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |