|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Deden ze ook lomp tegen het publiek? |
|
quote:Nergens last van gehad anders... 1x Mega Full Power en dag twee tenminste wat bands bewust kunnen meemaken. Het is dat ik ook terug moest rijden, maar anders gewoon 2x volop er tegenaan! |
|
Was een puike avond, urfaust was voor mij de topper. De rest van de bands kon ik niets mee..moeilijk saai... Ik dacht dat men in rotterdam wel wat lompheid gewend was? |
|
bij de stayokay kennelijk niet... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hotelletje getrashed? :D Stelletje wannabee krakers! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2010 13:50] Je moeder. |
|
Och, viel allemaal wel wat mee. Duitsers die je proberen op te voeden, typisch was dat wel. |
|
quote: Voeg me even toe op msn. fjildslach(AT)hotmail.com |
|
Get a room, boys. |
|
quote: Ideaal! |
|
Erg tof weekend, veel goede shows gezien ook |
|
Zuur dat ik dit gemist heb, last minute werk heeft mijn weekend verslonden, lekker tot 11 pm aan de bak. Goed/pijnlijk om te horen dat Urfaust en Kjeld ruig waren. En dat Sargeist live dus wel goed was gaat ook tegen de verwachtingen in. Dan maar Satanic Black Devotion draaien als zalf op de wonde. Erwin, bier hou je tegoed. |
|
quote:Had je al gemist, idd. Zaterdag herkansing! |
|
HEEFT ER IEMAND EEN URFAUST longsleeve op overschot die er zaterdag verkocht werden????? HEB ER WEL WAT VOOR OVER!!!!!! thnx |
|
HEEFT ER IEMAND EEN URFAUST longsleeve op overschot die er zaterdag verkocht werden????? HEB ER WEL WAT VOOR OVER!!!!!! thnx |
|
Muddevil, Ik heb nog wel een t-shirt verzie van eht rotterdam shirt, met GOUDEN opdruk + BACKPRINT... geen longsleeve dus, maar een t-shirt.. xanaxasax@@@@@@@@@@gmail.CUM Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hey jim.... normaal heb je al eentje voor me aan de kant liggen tis met jelle,den afghaan! je mailt me maar voor een update eh! |
|
Foto's van SIG IV (alle bands) staan nu op www.metalphoto.org |
|
quote: Foto's worden onzichtbaar na 0.3 seconden. Niks te zien/aan te klikken dus. |
|
Bij mij doet hij het gewoon? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |