|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj - verlepte theedoek - Erbrechen Mooi custom gepimped - Slechtheid - MH Ik ook gepimped!@twee [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-05-2010 11:53] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj - verlepte theedoek - Erbrechen Mooi custom gepimped - Slechtheid - MH Beide (meerdere pc's) - Y Draig Goch [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 20-05-2010 12:01] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: |
|
Wat is eigenlijk het nut van last.fm als je het niet als persoonlijke radio gebruikt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben gek op grafiekjes en statistieken. Daarnaast vind ik het, zeker in combinatie met myspace, de fijnste manier om nieuwe muziek te ontdekken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je krijgt interessante aanbevelingen, vooral naarmate je meer muziek luistert. Bovendien check ik graag de profielen van mensen van wie ik vind dat ze een goede smaak hebben. Met een beetje doorklikken kom je dan supertoffe dingen tegen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Hoezo autistisch? (+1 ) quote: +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Your musical compatibility with Panzerke is Very Low Music you have in common includes Bloodbath. Dus ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Your musical compatibility with Balkenbrij is Very Low Music you have in common includes Dying Fetus, Bloodbath and Rotten Sound. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Tja.. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik had al zo'n vermoeden dat wij niet echt van dezelfde muziek houden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
"Mooi custom gepimped" Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is een leugen. |
|
quote: +1 Net als flickchart btw. Wellicht ga ik wat ver door een (nu nog simpele) database aan te maken van al m'n cd's, games en anime [Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 20-05-2010 13:28] |
|
Cijfertjes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Verder dan Last.fm, DVD Profiler en lijsten met gekeken series, zaken die ik heb uitgeleend en mijn lego ga ik niet. Zat nog wel te twijfelen over gekeken films, maar dat gaat me toch net wat te ver. |
|
quote: Is vrij gemakkelijk om bij te houden in IMDB en MusicMeter, wat ik beide doe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Veel te veel werk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
+1. Als ik alles bij moet houden ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Daarvoor vind ik dat ik er wat te laat mee zou beginnen (oke, ik verwacht mijn leeftijd nog wel te verdubbelen, maar toch). Als ik niet meer zeker weten of ik een film heb gezien dan wordt het tijd om hem nog eens te zien. quote: Voor mij als neuroot zijnde erg verleidelijk. Ik moet me echt inhouden wat dat betreft, omdat het anders ongezonde vormen aan zal nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-05-2010 13:45] |
|
quote: Juist niet. Paar klikjes na het zien van een film en je bent klaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Met mijn werk zit ik al de hele dag met cijfertjes te pielen, is wel leuk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Doe het Schaep! Doe het! Seriously though: in MM kun je bijvoorbeeld een lijst van iemand anders, die al heel veel films heeft gezien, of een toplijst zoals de top 250, kopiƫren en dan gewoon die lijst bij langs gaan en alles aanvinken waarvan je zeker weet dat je het al gezien hebt. Dan heb je de bulk al te pakken met een uurtje werk en vervolgens voeg je gewoon af en toe wat toe als je het te binnen schiet of als je weer een film hebt gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat klinkt goed, ik denk er nog even over na. |
|
Correctie: waar ik hierboven musicmeter zei bedoelde ik uiteraard moviemeter. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |