|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zit nu helemaal voor niets muziek te luisteren want er wordt niet gescrobbled. Meer mensen last van? You have time. You are doing fine. |
|
Werkt hier prima. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Muziek luister je toch in de eerste plaats voor jezelf? |
|
quote:Nee man, voor de statistieken natuurlijk! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Joh. You have time. You are doing fine. |
|
|
|
quote:Hier scrobbelt' ie indd niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Paar van mij LastFM-vriendjes scrobbelen wel zie ik. Waarvan een een Nederlander is, mocht dat uitmaken. Maar het is rustig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja...ik zie net pas dat hij bij mij op de 19e voor het laatst iets gescrobbled heeft :S |
|
quote:Bij mij nog wel gisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
quote:Wat is deze? Ik kan mij niet herinneren dat ik dat gedaan heb. edit: en wie is Slaythenazarene? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-05-2011 3:00] |
|
quote: Gebruikers kunnen zelf geen groepen opheffen, dus heb ik de groep gesloten, alle leden verwijderd en vervolgens zelf de groep verlaten, zodat hij over drie maanden automatisch wordt verwijderd door Last.fm. De organisatie is niet echt meer wat. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-05-2011 3:27] |
|
Zoiets dacht ik al, dat de groep dicht ging. Raar dat lastfm dan zegt dat ik de groep geleft heb. |
|
Inderdaad, misschien omdat het netter staat op je profiel dan wanneer er staat dat je gekicked of gebanned bent. |
|
Mijn overall top 3 op dit moment: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Aha! Het bestaat dus nog. Goh. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dus je hebt al een hele tijd zitten mikken om het goed te krijgen he, AG? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Niet eens Toevallig zag ik vandaag dat <code> en FtF er nog 2 en 1 listen(s) vanaf zaten, alleen voor Akercocke moest ik nog een beetje doorluisteren: 20+ ergens Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dus toch... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die Aggie toch. |
|
Vet metal ben ik! quote: Nou ja, niet een hele tijd, maar vanavond wel zitten mikken, inderdaad Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wel een beetje een faal dat je ondanks deze dappere poging tot frostbitten kvltheid toch de rode theme gebruikt ipv de zwarte natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inderdaad. Only Black is Real. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |