![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Musicmeter is 't zelfde idee. Maar ik luister 't meeste digitaal, dus mijn last.fm is nu (na zo'n drie jaar scrobblen) behoorlijk exact. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Maar waarom wil je het dan gescrobbled hebben? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Omdat je het nummer wel luistert? ![]() |
|
Godverdomme wat een goede discussie, ik ga er even voor zitten! ![]() |
|
quote: Je zegt net dat je het niet luistert. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Aanrader inderdaad. Musicmeter en Last.fm samen zorgen ervoor dat ik het allemaal wat kan bijhouden. Goede database voor de albums die je al gehoord hebt. ![]() |
|
quote: Ik heb het over gesuis en verspillen van harde schijf ruimte, het nummer luister ik wel. Dacht je even dat ik dat andersom deed? ![]() ![]() |
|
quote: Ik zie het probleem dan niet, als je het nummer wel luistert dan wordt het toch gescrobbled? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Als je zo'n outro, wat geen muziek meer is, afzet, scrobbeled het programma dat niet altijd. ![]() |
|
quote: Ja dat is dus logisch. Je gaat toch ook niet de randjes van een schilderij afknippen omdat je alleen het konijntje in het midden leuk vindt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik wel. Fijn dat je hem ook volledig verkeerd blijft verstaan. ![]() |
|
quote: Wat versta ik verkeer dan? Hij wil nummers die hij niet of niet helemaal luistert wel gescrobbled hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hmm, als je de stiltes uit het audiobestand haalt (en dus vervolgens wel het verkorte audiobestand volledig afspeelt) dan scrobbelt hij wel altijd. Dus ik snap het ook niet helemaal. ![]() |
|
Hij scrobbelt toch na het afspelen van de helft van het nummer? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Volgens mij heeft 'ie het niet over stiltes maar over intro's en outro's en regengeluid wat 'ie niet wil horen maar wel gescrobbled wil zien. Ik gebruik trouwens ook een of ander progje of de tijd tussen een laatste nummer en een eventuele 'hidden track' weg te knippen. Compleet ridicuul vind ik dat trouwens, die hidden tracks. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hiddentrack voor het eerste nummer. Dat moet je dus echt weten of je hoort ze nooit. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Huh? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Hmm, geen idee eigenlijk wanneer hij scrobbelt. ![]() |
|
quote:Dat is mogelijk, vraag mij niet hoe, een nummer voor de eerste track die niet automatisch gepakt wordt. Als je dan het eerste nummer teruggaatspoelen kom je er. Eigenlijk ken ik maar een voorbeeld. 'In the Shadow of the Horns' (cover) als track 0 op Unveiling the Essence van Cirith Gorgor. Maar het schijt vaker te gebeuren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik zoek het niet om nummers te gaan knippen, en het boeit sowieso niet of het gescrobbeled wordt, aangezien ik toch geen gebruik maak van last.fm Maar een nummer van 7 minuten, je hebt maar 3 minuten dat de band muziek maakt, en je haakt af omdat je het niet-muziek gedeelte niet wilt horen. Dit is mijn punt dat zo'n situaties niet gescrobbeled worden. (trouwens toen ik me aanmelde begon ik al met een paar honderd nummers, en die bestonden alleen uit cannibal corpse... ook iets opmerkelijks) ![]() |
|
quote:Op play drukken en dan terugspoelen. Bij Rebel Extravagnza van Satyricon staat dan nog een intro, om even een voorbeeld te geven. ![]() |
|
quote:Maar hij had het ook over het besparen van schijfruimte. Dus ik ga er van uit dat hij die stiltes wegknipt. Dan is het niet-scrobbelen ervan dus niet aan de orde. Ergo, ik snap het nog steeds niet. ![]() |
|
quote:Op March of the Apocalypse van Judgement Day ook. Compleet leuk nummer zelfs. ![]() Alleen... ik heb geen idee hoe ik die naar MP3 kan rippen. ![]() ![]() |
|
quote: Echt? Die plaat heb ik namelijk in de kast staan. ![]() edit: al jaren en jaren trouwens en dit is voor het eerst dat ik hoor dat er nog een nummer extra opstaat. Wel kut dat mijn CD speler stuk is. Kan ik het nog niet horen. :') [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 18-01-2011 22:26] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |