![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Ah, maar je hebt helemaal geen plays. :S Even scrobbler installeren! Of luister je geen muziek op de computer? Oh, en friend-request gedaan en zo. Volgens mij ben ik de eerste. Whoohoo!!! ![]() |
|
quote:Ze heeft wel artiesten toegevoegd. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Ik ben gewoon kwijt op last.fm. Woehoe! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Mensen die vriendjes willen worden op last.fm zonder dat ze eerst iets te zeggen hebben 'decline' ik altijd. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ik zag het nut er in het begin ook niet van in, vooral omdat ik toen ik nog samenwoonde alleen maar CD's draaide en dus ook niets met last.fm deed. Maar sinds ik (begin 2010) alles wat ik heb op mp3 gezet heb (en tevens nieuwe dingen download) is het wel heel leuk om te zien waar anderen naar luisteren die naar hetzelfde luisteren als ik, zijn vaak leuke dingen te ontdekken die je normaal niet uit jezelf zou vinden/luisteren. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Heb ik destijds wel eerst iets tegen je gezegd? ![]() ![]() |
|
quote:Dan heb ik zo het vermoeden dat het niet echt iets voor mij is. En ik kan m'n 'history' er niet aan koppelen, want ik luister nog wel eens naar de nieuwe 'The 11th Hour'. En die is officieel nog niet af of uit, dus.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Downloaden is niet illegaal, dus je kunt prima je history er aan koppelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Mwah, volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over. @ PP Maar wat OWW zegt [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 07-08-2011 17:05] ![]() |
|
Overigens, zelfs al was het wel illegaal dan zou het strafbare feit al zijn gepleegd tijdens het downloaden zelf en niet door daadwerkelijk na het downloaden het betreffende werk te consumeren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ik heb de opnames gekregen van Ed (edit: Warby) en ik ga ze zeker nooit naar buiten brengen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 07-08-2011 17:14] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: En waarom zou het dan niet in je history mogen staan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Omdat ik overdreven voorzichtig ben! ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Maar waarom? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik scrobble promo's ook, zelfs al krijg ik die maanden op voorhand. Iets in je history zetten is niet hetzelfde als lekken op het internet, he. ![]() |
|
quote:Hè, je lijkt wel een klein kind. ![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote:Dat is ook! Maar daarom zeg ik ook "overdreven voorzichtig". ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Sorry schat, maar het slaat werkelijk waar nergens op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En dus 'mijn stijl'. ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |