![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Via de http://musicmanager.last.fm/ had ik het gedaan, bedenk ik me nu. No dogs, no masters. ![]() |
|
Nee, hier skrobbeld hij gewoon. ![]() |
|
Ik zou geen muziek luisteren als mijn scrobbler het niet deed, maar mijn scrobbler doet het. Dus luister ik muziek. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik zet mijn muziek dan maar uit.... Ik probeer het volgende week wel weer. ![]() ![]() |
|
quote: Op je iPod luisteren kan nog steeds!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik heb geen ipod ![]() Maar last.fm registreert het nou wel weer. Last.fm was even op vakantie... niks uitgevoerd 3 dagen lang... ![]() |
|
Hurrr, dut nie Ah, nu wel. Lekker gare kleurtjes ftw ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 27-03-2011 19:16] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
1 Panzerchrist – Creature 17 signature ![]() |
|
Is dat LastFM je aanmelden en je kunt luisteren of komt er nog een heleboel rompslomp bij kijken? ![]() |
|
Hooguit een confirm mailtje openen en done. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dat en een programmaatje downloaden waarmee je kan scrobbelen, that's it. ![]() |
|
Ik zal straks de Help ook eens even rustig doorlezen. In de haast zegt het me dat het meer rompslomp is dan net genoemd. ![]() |
|
Het is echt héél simpel en vanzelfsprekend. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Dat gevoel heb ik nou juist niet. Ik verwacht iets als: inloggen bandnaam intikken nummer selecteren play ![]() |
|
Blijkt wel weer dat vrouwen geen verstand hebben van computertechniek. ![]() |
|
quote: Oh, je wil echt muziek via last.fm luisteren? Dan moet je betalen, hè. Alleen bijhouden wat je luistert is gratis. En niet zo ingewikkeld. Accountje maken. Juiste plug-in of software downloaden en installeren, account-gegevens invullen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Begeleiders ff weg? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Nou, ik dacht dat dat de insteek is/was van LastFM ja. Waarom zou ik online bij willen houden wat ik luister? Wat ik luister heb ik toch op cd en/of als mp3 dus wat is het voordeel? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-04-2011 12:43] ![]() |
|
quote: Ja, van LastFM wel, eigenlijk. Ik gebruikte het nog toen het AudioScrobbler was, daar lag de focus wat anders ![]() quote: Autisme? Interesse? Je krijgt er ook aanraders van op basis van wat je geluisterd hebt. Werkt op zich wel leuk. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Zodat anderen je kunnen complimenteren met je o zo complexe muzieksmaak. ![]() Nee ik ontdek veel nieuw spul via last.fm. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ok, in de basis dus gewoon een kijkeenswatikluister community. Dat van die aanraders is dan wel interessant, maar verder... ![]() |
|
quote: Ik kijk vooral naar wat ik zelf luister ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat kan ik in WinAmp ook. ![]() Maar goed, voorlopig geen LastFM voor mij dus. ![]() |
|
quote: Bij mij is het dat tweede, iets te veel neigend naar het eerste helaas. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |