![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of Machine Head ![]() signature ![]() |
|
Even normaal doen tegen de eerste plaat van Machine Head. ![]() |
|
*Kijkt in lijst* Pfew, toevallig heb ik alleen die eerste. ![]() ![]() |
|
quote: grmbl alleen dat ene vette nummer dan signature ![]() |
|
Ik ben niet core genoeg. ![]() ![]() |
|
Your musical compatibility with bennerd is VERY LOW Music you have in common includes Flying Lotus, Satyricon, Abigor, Burzum and Radiohead. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: en wij? signature ![]() |
|
Your musical compatibility with Hypnostradamus is MEDIUM Music you have in common includes 1349, Trentemøller, Leviathan, Oomph! and Immolation. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
grmbl moet meer pop luisteren signature ![]() |
|
Ik luister voornamelijk indie, rock en elektronische muziek hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Neen, jij en Spectre missen wat ![]() ![]() |
|
Your musical compatibility with bennerd is Medium Music you have in common includes Dying Fetus, Splitter, Nasum, Esoteric and Rotten Sound. Dat valt me nog mee. ![]() |
|
1 Pink Floyd 646 ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: wat is een indie? signature ![]() |
|
quote: Your musical compatibility with A-pW is Very High Music you have in common includes Blut aus Nord, Decapitated, Lantlôs, Immolation and Lifelover. heb jij mijn kat als avatar ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: http://www.last.fm/tag/indie%20rock Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dus eigenlijk zijn de meeste metalbands ook indie. ![]() |
|
however, it has come to be used often to reference sounds of particular bands and the bands they have influenced. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Oh, ok. ![]() |
|
vage omschrijvingen, maar het geluid is best herkenbaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hmmmm.... Enslaved is blijkbaar indie dus? signature ![]() |
|
Volgens mij noemen ze alles wat met rock te maken heeft en niet mainstream is indie. Vind het een beetje een loze term. ![]() |
|
nee man spul als Foals, We were promised Jetpacks, The National of Arctic Monkeys wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Your musical compatibility with bennerd is Medium Music you have in common includes Insect Warfare, Nasum, Assück, Cephalotripsy and Dying Fetus. Aha. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |