|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
zondag 7 november | open 15:00 | schade € 17,50 vvk / € 20,- deur Napalm Death Immolation Macabre Waking The Cadaver +1 @ Poppodium Iduna, Drachten kaarten? hier! meer info? hier! [Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 18-08-2010 17:21] |
|
Woehoe lekker dichtbij huis.... =) |
|
Goed bezig in de iduna. Afgelopen zondag was een succes, blijkbaar.... |
|
quote:Wat was er toen? |
|
afgelopen zondag had Napalm Death in eerste instantie in Iduna zullen spelen maar dit bleek helaas niet mogelijk ivm vluchten heen/terug, etc Jammer dat het boekingsbureau hier wat te laat achter kwam. echter kregen we deze package dus als vervangede show. niet slecht lijkt mij. Mensen die voor die andere show kaarten hadden gekocht hebben inmiddels hun geld terug gekregen. mocht dit niet zo zijn kan dit bij Iduna. |
|
Ah, maar wel een vette package in ieder geval! Ben er sowieso bij |
|
Vet! Hopenlijk komt deze package ook nog wat verder naar het zuiden, anders maar een crashplek zoeken in het noorden. |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig, tenminste als Krisiun komt. |
|
Ik claim een slaapplek bij jou thuis! |
|
Sjon heeft geen thuis. |
|
quote: Kan wel denk ik |
|
Mooi, is dat ook vast geregeld |
|
Waking the Cadaver, reis AUB door naar België I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zou je niet eerst een paar keer daten, voor je haar meteen mee neemt naar je ouders? |
|
Wil jij je er even niet zo mee bemoeien? |
|
quote: Oh ja filmpje kijken, ik kom er zo aan |
|
Vargen, ik kom logeren! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Krisiun + Macabre! |
|
Obtuse niet? |
|
quote: Ik had liever krisiun gezien, die spelen live tenminste wel goed. |
|
We hebben Napalm Death toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja maar toch |
|
En jij bent er! Wat wil een mens nog meer? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik wil ook Immolation zien!! =) |
|
Goeie package, jammer dat het in drachten is. No meat is sweater |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |