|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou de eerste namen zijn alvast bekend gemaakt. -Blind Guardian -Apocalyptica -Avantasia -Suicidal Tendencies Good night! |
|
Vet zeg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb er nu al zin in. |
|
quote: M.a.w mensen die betaald hadden en dus recht tot toegang van het terrein mochten er niet op? Ik zou mijn geld terug eisen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wtf? |
|
Bij slayer teveel mensen per vierkante meter, dus toegang dicht, eerst mensen eruit en dan weer mensen toelaten. Ik denk dan dat je als organisatie weet hoeveel vierkante meter ruimte je hebt, dat keer 4 of 5 (is geloof ik ongeveer de norm) doet en dat als aantal beschikbare kaarten aanhoudt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Da's ook precies de reden dat ik niet meer naar Wacken ga, te druk. Overigens, vroegah denk ik dat ze gewoon alles en iedereen gewoon toch dat veld oplieten, maar nu met de Love Parade in Duisburg dat men in Duitsland even extra strikt in de regels is... Maar dat is een vermoeden. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was twee jaar geleden al zo bij Maiden dus is niks nieuws. En niemand verplicht je overigens te gaan dus als je het niet leuk vindt, ga dan niet. Maar ga er niet constant over zeuren. |
|
Sorry dat het mij even kan irriteren dat ik voor een gesloten ingang kom te staan bij een band die ik graag wil zien, Raj. Uiteraard heb je helemaal gelijk en moet ik dat maar voor lief nemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tuurlijk jankhoofd, als jij destijds het veld niet op kon tijdens Maiden was jij ook niet over de pis gegaan zeker? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het was ook niet gericht aan mensen die er wel waren en het vervelend vonden. Voornamelijk naar mensen die niet gaan en toch steeds over wacken gaat zeuren. Het begint een beetje een soap te worden. En staalman, als je niet normaal kan posten dan liever niet. |
|
Oh sorry baas. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:En bij Iron Maiden was het nog veel drukker dan bij Slayer. Nee, wacken is echt TE groot. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Te groot, te commercieel... te weinig interessante bands (die je nog niet 10.000 keer hebt gezien of niet eens WIL zien)... Tja... het waren 10 leuke jaren in het verleden, maar WOA, never nooit niet meer. Blij dat ik dit jaar niet geweest ben. Zat andere gave (minder drukke) festivals! |
|
Nou, er waren meer dan genoeg gave bands te zien, daar ligt het niet aan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
weer eens totaal schandalig van Wacken. Meer kaarten verkopen dan er mensen de HOOFDacts kunnen zien. Wat een commerciele h*****. En dan te bedenken dat er nog steeds mensen intrappen. Ongelooflijk. Wacken is al jaren op deze toer bezig en heeft tevens elk jaar wederom de slechtste line-up van de zomerfestivals. Waarom gaan mensen er in godsnaam nog heen? De sfeer kan het ook niet zijn want die is al jaren kut. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gaat nergens over idd. Line-ups van Wacken hebben me verder ook nooit aangesproken, net zoals van andere grote festivals zoals Graspop ed. Geef mij maar de wat kleinschaligere festivals, veel interessantere line-ups en minstens zo gezellig... |
|
quote: +1 quote: Je kunt veel van Wacken zeggen maar een slechte sfeer is in mijn ogen niet één van die dingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Kijk, dat is een mening. Overigens heb ik me tot vorig jaar altijd uitstekend vermaakt op Wacken. Vorig jaar is de eerste keer geweest dat het voor mij tegenviel. |
|
quote: of ze hebben geleerd van de love parade? |
|
quote: Nou, ik denk dat ze inderdaad wel onder een vergrootglas liggen. Maar het is belachelijk dat mensen een terrein niet op komen. Dan heb je teveel kaarten verkocht, . uit. Boeiender |
|
tja, commercie he! |
|
quote: Hehe, ik denk dat als je glazen potjes met Wacken grond wil verkopen, dat je zelfs daarmee een gigantische omzet behaald, elke scheet met Wacken erop vind gretig aftrek. Boeiender |
|
hihi al die mensen met commentaar op wacken en toch steeds elk jaar weer een kaartje kopen Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |