|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heb ik al heel lang niet gezien. Was altijd een beetje hit or miss met die gasten. Heb concerten gezien die uitstekend waren en een week later speelden ze dan compleet kut.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Iced Earth Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ICED EARTH, VREID, MORGOTH, SIRENIA, TAUTHR. Alsjeblieft. Bruce Banner |
|
Nee, het is Kreator en As I Lay Dying geworden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maar de circle pit mag wel weer hoor: quote: En toch maar een kaartje gehaald. /me is er weer bij [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 24-12-2010 11:33] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
als k naar wacken ga wil ik zekers zien: airbourne blind guardian exodus hail of bullets judas priest kreator mayhem motorhead ozzy osbourne sepultura sodom suicidal tendencies |
|
Misschien ga ik wel. Ik wil namelijk zien: As I Lay Dying (beetje jeugdsentiment ) Cradle of Filth Excrementory Grindfuckers Judas Priest MayheM Motörhead Onalsught Sepultura Vreid |
|
quote: En gewoon een verdomd goede liveband. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ook op CD overigens Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja nou ik heb als jochie van 12/13 (?) Frail Words Collapse (ofzoiets) helemaal grij gedraait. Laatst weer eens gedaan, en het blijf vet. En even over de vandaag bevestigde naam Shining, mijn hart maakte toch even een hopsje toen ik alleen Shining zag staan, jammer genoeg niet de Zweedse, maar de Noorse wil ik eigenlijk ook wel eens in actie zien. Daarnaast vind ik dat Shining niet echt op festivals hoort. Meer in donkere lugubere kleine zaaltjes. |
|
Ach, die zullen vast wel in de duistere zweterige tent spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
en uitverkocht |
|
quote: En een paar weken voor Wacken zijn er weer volop kaartjes voor weinâg te koop. Boeiender |
|
Precies zo ben ik ook een paar jaar aan een kaartje gekomen. Niks om je zorgen over te maken dus |
|
Kataklysm is ook eindelijk officieel bevestigd! |
|
Kyuss.... Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kvelertak Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iemand nog een kaartje nodig? Ik kan helaas niet en wil mijn kaartje verkopen tegen de kostprijs. |
|
Een vriendin van mij zoekt nog een kaartje! |
|
Jeeej Moonsorrow komt ook spelen! |
|
IkStinkSjon ook. Boeiender |
|
quote: alsof je gaat kijken je zit gewoon een halve dag voor je tent, voor je je vent iyho verwent en vervolgens zuipt tot je een band ziet die je meteen cool vindt signature |
|
Als Al Qaida nou eens een baard naar wacken stuurde... Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |