|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, ik denk dat het de gemiddelde ZMmer aan zijn / haar reet zal roesten wat jij ergens hebt staan. Boeiender |
|
Ze worden er anders boos genoeg van Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mr N is dan ook beroepshapper hoor |
|
Ik ook, iedereen heeft zijn gebreken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die van jou zou ik dan niet willen ... zoveel wansmaak |
|
WANSMAAK WAT!!?!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Khold uit de adventkalender van 3 december Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tot nu toe: Airbourne Apocalyptica Avantasia Blaas of Glory Blind Guardian Excrementory G. Hayseed Dixie Heaven Shall Burn In Solitude Judas Priest Khold Knorkator Mayhem Motörhead Ozzy Osbourne Primal Fear Rhapsody of Fire Russkaja Sepultura Skálmöld Ski King Sodom Stier Subway to Sally Suicidal T. The Prophecy 23 The Smackballz Tokyo Blade Trivium Warrant Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: LOL, Zwolle zonder Dolle! Maar misschien krijgen de Mambo Kurt mongolen bij deze band toch een andere blik op hun oppermongool. Boeiender |
|
Misschien wel de kutste line-up ooit, tot nu toe dan. |
|
Dan blijf je toch thuis? Bruce Banner |
|
Even normaal doen tegen Mambo Kurt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mambo Kurt is nog helemaal niet bevestigd toch? Pas dan koop ik mijn kaartje. Ik ga al jaren niet meer echt voor de bands, het was gewoon een constatering... Ik verwacht dat er toch wel weer 4-5 bands komen die ik wil zien, dat is ook wel weer zat. |
|
Tot nu toe valt de line-up mij best wel tegen. Ik zou alleen voor heaven shall burn, sodom en judas priest komen...Owja, en Motorhead is wel geinig. Vandaag is visions of atlantis en children of bodom ook geannounced. CoB zou ik ook nog wel een keer willen zien. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind het wel typisch dat ze Kataklysm geheim houden terwijl vorig jaar al bekend was gemaakt dat ze 2011 zouden spelen omdat ze ivm Ozzfest enzo 2010 hebben moeten afzeggen Black seeds of bunny! |
|
Kataklysm is nou ook geen band meer om geheimzinnig over te doen .... Maar goed, wat doe ik hier, bands doen me niks, grote festivals doen me niks. |
|
Tsjuder en The Haunted, niet slecht! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tsjuder. Ik wist niet dat ze weer bij elkaar waren. |
|
quote: Ik ben er maar 1 keer geweest en dat was omdat carnivore er optrad. Ik haat festivals sowieso, maar ik ga wel als er een band staat die ik echt wil zien, dan neem ik die mensenmassa maar op de koop toe. Totaal andersom dus, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kijk, dat zijn nou dingen waar ik op zat te wachten |
|
+ Cradle of Filth Er moet natuurlijk ook iets om te lachen zijn! |
|
Kwam net ook binnen via twitter. Niet helemaal van mijn gading, maar is wel eens leuk om te zien denk ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+ Saltatio Mortis + Blowsight + Morbid Angel Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Children of Bodom is ook bevestigd (vind ik stiekem wel erg leuk) Ik las op een ander forum ook Vreid (mag het hopen) maar kan het zo snel niet op de Wacken site vinden. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |