|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sowieso toch? ----------> Boeiender |
|
Als het regent wordt mijn bier (nog) waterig(er). Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alleen vrijdag wordt niet zo'n hele mooie dag Maar mijn regenlaarzen staan al klaar! K kom je vast wel weer tegen in de biergarten XXL |
|
Daar houd ik je aan. Zowel wat betreft het weer als het biergarten gebeuren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lol Normaal gesproken had ik nu al op Wacken gezeten. Toch wel raar om niet op maandag te gaan |
|
Voor de thuisblijvers: Wacken livestream. http://www.ndr.de/unterhaltung/musik_konzerte/wacken/wackenlivestream101.html Bareuh... |
|
Heb me zelden zo geamuseerd Weinig speciale keuzes op het programma dit jaar, maar toch veel goed spul gezien. Het hoogtepunt was wat mij betreft Iced Earth. Vanwege het baggerweer van gisteravond stroomde de camping toen al leeg, waardoor als bijkomend voordeel vanmorgen tot onze verrassing helemaal geen files te bekennen waren. |
|
Baggerweer vond ik persoonlijk meevallen. Ik had op erger gerekend. Hoogtepunten hier: -Judas Priest -Hail Of Bullets -Tokyo Blade -@ Biergarten --> BLECHBLOSN -Bratkartoffel mit Currywurst. Minder: -Ozzy (Zielige oude man) -Avantasia (Dodelijk saai) -Beck's bier. (Vermoedelijk omdat ik zelden normaal pils drink maar het staat me telkens weer tegen.) Wat altijd klote zal blijven: -Lui op de camping die wat betreft kansloosheid en ranzigheid een inhaalslag van een jaar moeten maken omdat ze voor dit soort zaken thuis van mama een draai om de oren krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-08-2011 21:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehehe, sterk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb me zeer vermaakt bij Wacken. Gelukkig mochten we met de band op de VIP camping staan (al heb je daar ook de standaard rijen voor de wc en douches. Verder wel tof om voor zoveel mensen te spelen op de WET stage... Dat maak je ook niet zo vaak mee. Priest was mn hoogtepunt! Grtz, Conrad |
|
quote: Ik doelde op zaterdagnacht he. O ja: Duschen ist Krieg! |
|
Het weer viel me best mee, donderdag en vrijdag waren zonnige dagen! |
|
|
|
Leuk om op youtube nog even te genieten van de livestream van Heaven Shall Burn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
XXL goes Verstikking. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-08-2011 11:57] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
OMG!! |
|
quote: Om 19:00 uur op ZDF.kultur wordt Heaven Shall Burn in zijn geheel uitgezonden (herhaling om 01:50 uur). Dus als je satelliet hebt, een tip |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |