|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
sla ik graag een jaartje Wacken voor over... zat andere leuke dingen die ik ook kan doen Black seeds of bunny! |
|
quote: Klopt alleen nummers van de eerste 4 Sabbath platen toendertijd. Ozzy had toen nog een stem en kon zingen, paar jaar later is alleen maar geworden! Wat een concert Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:leven? |
|
Lachen man, die X-mass tickets, uitverkocht in oktober. Heerlijk, Wacken is tegenwoordig het Spießbürgerfestival bij uitstek. Zijn er nog kaarten? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Precies ja Black seeds of bunny! |
|
Excrementory Grindfuckers als eerste uit de kalender gerolt! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hmm incest concertje dan.. zelfs ik was er. en mijn Pa... Overigens ook een super ontreden van Godsmack als voorprogje met die drum solo's. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Godsmack en super in één zin? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik denk niet dat ze wakker liggen van je mening hoor. Thanks for sharing. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja meneer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ik zou zelfs graag Godsmack eens zien, maar die hebben de afgelopen jaren geen europese tour gedaan bij mijn weten dit ter zijde wist niet dat ook wacken in december elke dag een band bekend maakte |
|
Warrant is de volgende announce [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-12-2010 0:20] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De Duitse Warrant? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, kijk maar naar het logo. quote: Geen headlinertour, wel in 't voorprogramma van Metallica. Helaas gemist toen omdat de bus naar Keulen niet op kwam dagen |
|
Sja, Godsmack 2 keer gezien, in het voorprogramma van BS boeide het mij niet zo, in het voorprogramma van Metallica was het een stuk indrukwekkender. Maar leuk dat de metalkleuters het weer beter weten, met hun -core dit en -core dat geneuzel. Er is maar 1 soort -core, en dat is grindcore, de rest is kul. Boeiender |
|
quote: +1, al vind ik grindcore ook kut. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ook over het algemeen. Boeiender |
|
Smaak ontbreekt aan jullie Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Smaak moet jij nog krijgen, met je zogenaamd opgefokte 13 in een dozijnsmaak... En een cursus Nederlandse zinsopbouw... Boeiender |
|
Griekse zinsconstructies zijn te veel voor je? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee hoor, wijsneus, maar het is gewoon kut getypt. Boeiender |
|
Een ode aan Homerus, Euripides en Herodotus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: LB Boeiender |
|
Zo 13ineendozijn ben ik volgens mezelf ook niet, ik heb dit alleen in mijn subtitel of onderkop of w/e omdat de gemiddelde ZMer er niet tegen kan. Ik luister zelf voor de helft naar hardcore en metalcore, maar ook genoeg heavy metal, thrash, grind, death metal, alt, indie, progressive, post-rock. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |