|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo. Tickets betaald. Ik kan mijn vakantie aan gaan vragen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+ Airbourne |
|
+ Mayhem |
|
Mooi moment om naar de metalmarkt te gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik naar Wacken ga volgend jaar is het om te netwerken voor de wereldreis die ik met Monica ga ondernemen. En dan ook alleen maar als ik weer zo'n goedkoop kaartje kan scoren. |
|
Zojuist een pakketje in ontvangst genomen afkomstig van metaltix. Zullen de kaartjes en shirts wel zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Op zich weer eens iets anders, al gaat Ozzy voor mij nooit meer zo tof worden als met Sabbath, jaaaaren terug in Ahoy. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
is het al uitverkocht? Je moeder. |
|
quote: Ja, dat was wel erg gaaf ja. Boeiender |
|
quote: Was het tweede concert waar ik zelfstandig heen ging, na Deep Purple (ook Ahoy), dat maakte het destijds nog extra gaaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Het was voor mij speciaal omdat door het uitstel van de datum het op 10 december viel.... Mijn verjaardag. En omdat BS natuurlijk 1 van de door mijn meest gewaardeerde bands is. Boeiender |
|
Ik ga pas weer in 2012; volgend jaar gaat het geld naar mijn schatje's rijbewijs Black seeds of bunny! |
|
Oh ja die show zou eerst in de zomer plaatsvinden toen toch? Die Black Sabbath show in Ahoy staat mij nog steeds bij als één van de vetste concerten ooit waar ik bij was. |
|
quote: In september volgens mij.... Hehe, lang geleden weer... '99? Boeiender |
|
quote: Wat zeg je nu? Kan die uitvretert niet gewoon gaan werken? Against God and Government |
|
Rijbewijzen zijn duur, en met onze vinyl obsessie wil je VEEL geld hebben als je naar Wacken gaat Black seeds of bunny! |
|
quote: Ja, lekker handig. "Zo, ik ga lekker voor vinyl naar een festival" .... Kan je niet beter naar platenbeurzen gaan? Je kan natuurlijk ook proberen jezelf in de hand te houden... Boeiender |
|
quote: Ja vertel mij wat, tuurlijk is het duur maar niet onbetaalbaar, een maandje goed door pezen en je kan je rijbewijs betalen. Against God and Government |
|
Neh dat niet, maar dat zou ook betekenen dat ik niet meer 1700+ km in mn eentje hoef te doen, want dat heeft me afgelopen keer echt keihard gesloopt. 2012, met mn broertje, voor zn 16e verjaardag. En mn kerel die dan ook kan rijden. Veel relaxter Black seeds of bunny! |
|
quote: En niet als je hypotheek en shit hebt hoor... mijn rijbewijs heeft me 6 jaar geleden zo'n 1700 euro gekost, dus... Black seeds of bunny! |
|
quote: Volgens google 1999 inderdaad. Dat wordt dus alweer 11 jaar terug. |
|
quote: Volgens mijn t-shirt ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ah, was oorspronkelijk 10 augustus 1999 inderdaad. Boeiender |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |