|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken er wel een paar: Extol Mortification M.I.C. Khollapse Slechtvalk Er zijn er nog vele meer maar heb ze niet allen kunnen onthouden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
duister maanlicht Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik vind believer een hele goede band. en hun geloof boeit me niet. |
|
quote:He van slechtvalk heb ik net een split-cd binnen gekregen. Klonk niet verkeerd ... ook niet geweldig. |
|
Ik vind zelf GRAVEWORM een erg goeie band. Was even schrikken toen ik wat erg christelijke lyrics ervan zag, maar uiteindelijk is t gewoon heel goede melodic black dus maakt dat christelijke ook weinig uit En is Paradise Lost tegenwoordig ook niet christelijk? Nick Holmes loopt al een tijd met zo'n kruisje rond en de songtexten ("True Belief") gaan ook al een beetje die kant op... Zenial |
|
Ik kom niet verder dan Stryper en Withe Cross.Maar sommige christenmetal klinkt nog lekker ook,boeit me niet zo welk geloof een band heeft. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Stigmata [edit] [/edit] Maar hoe serieus is dit te nemen? [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 10-09-2002 10:59] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
LEAVE THIS PAGE KNOW! QUICK!! THIS PAGE IS ONLY FOR INTELLIGENT PEEPLE(=CHRISTIANS)!!!! hmmm helaas Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
KNOW of NOW? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hahahaha wie zijn er INTELLIGENT. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: the peeple Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hun engels is idd erg brak, maar het zijn dan ook duitsers dus dat moeten we ze niet kwalijk gaan nemen. Waar we wel om mogen lachen: "Wir haben uns absichtlich dazu entschlossen, keine Frames für die Page zu verwenden. Frames sind Teufelswerk!" Songtitles: - Sex ist not cool - Jesus, du warst echt O.K. |
|
quote: Whohahahahahahahahaha, dat had ik nog geen eens gezien. Bazzio Attacks!!! |
|
Maar ik heb het idee dat die lui het niet serieus bedoelen en meer de draak met iedereen willen steken. Althans, zo komt het op mij over. |
|
Let toch ook op, hoe ze uitleggen hoe je satanisten herkent. Die gozer die onder de douche vandaan komt! Bwahahahahaaaa!!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Waarom werken die plaatjes van die lui alleen in de preview? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Laten we dat hopen voor die lui.. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ken persoonlijk alleen Mortification, ik meen me te herinneren dat ik dat best aardige death vond.. Maar als je er over nadenkt is 'Christelijke metal' belachelijk, persoonlijk vind ik dit één van de laagste methoden van Christenen om te proberen zieltjes te winnen.. Christelijke black/ death is imho een contradictio in terminis.. Hoe kan je in een genre dat een 'razende aanval tegen het christendom' zou moeten zijn, geloof prediken Dat riekt naar bekeringsdrang |
|
Ik heb net een paar MP3'tjes beluisterd. Het is idd onzin. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: maar geldt dit niet voor elke religieuze stroming??? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-09-2002 11:34] |
|
quote: Helemaal mee eens. Het christendom is geneigd liefde en harmonie voor elkaar te prediken (en vooral voor christenen, natuurlijk!). Dit is niet te rijmen met een genre als de black metal, waar haat en chaos belangrijke factoren zijn. Het gaat niet samen. Metal staat in zekere zin ook voor rebellie. Christendom is juist het establishment. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Juist! Ik vind het bestaan van cHRISTELIJKE 'Death' en 'Black' bands dan ook niet meer dan een zielige poging trachten te infiltreren in de 'scene'.. Dit zijn de ergste soort bekeerlingen, het spreekwoord 'In het hol van de Leeuw' is een associatie die spontaan in me opkomt en erg van toepassing lijkt.. Alleen zijn WIJ de leeuwen, verslinden die randdebielen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-09-2002 11:45] |
|
Ik vind Believer ook de vetste Xelijke band, je moet zeker hun vier lp's eens proberen! verder ben ik wel onder de indruk van: Barren Cross: Heavy Metal, op't einde iets softer geworden Stryper: u kent ze wel Betrayal: deftgie Thrashmetal Sacred Warrior: Heavy metal ala Queensryche/ Emerald Steel/... Deliverance: Speed/thrash metal, de drummer speelde ook een LP mee met Vengeance Rising. Vengeance Rising: ook Thrash/speed metal, later vormden het gros van de leden Die Happy... zeer gezochte LP's die van V.R. Die Happy dus: lekkere heavy metal, met een typische US Metal tint, beetje Jag Panzer, Racer X,... Tourniquet natuurlijk: van 1990 tot 2000 jaarlijks een deftgie thrash plaat uitgebracht Tegenwoordig heb je nog Antithesis die vlammende Power Metal spelen, redelijk thrasy bij momenten, das een recentere band wel. Fountain Of tears zou ook nog moeten bestaan vrees ik, met leden van andere x-elijke bands (Believer, Sacrament, Sardonix) Over Sardonix weet ik nix maar Sacrament had twee goeie thrashy platen begin de jaren 90. Ho Ik vergat bijna Living Sacrifice, die jesusmensen zijn er wsl nog altijd en spelen thrashmetal met flink wat deathmetal doorheen, aanrader!! verder is er nog The Crucified (late 80, hardcoreneigende thrash, SOD fans: proberen) de andere x-elijke bands die'k ken zijn precies al genoemd... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
voor de blackmetal mensen: HORDE, Unblack Metal, maar die zijn wel hilarisch en euh.....fuck....KEKAL heetten die als ik me goed herinner, Cradle met jesus-teksten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: absoluut mee eens ik dacht dat die drie cd's hadden uitgebracht? kun je de titles effe geven? en nogmaals, als iemand zich afzet tegen tekesten die een geloof prediken kun je satanistische bands ook wel negeren. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |