IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 8:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Crypt, kun jij even de discussie uit het Elsrock-topique hierheen copy / pasten?
Dan blijft het Elsrock-topique een beetje schoon.

Wij hebben kennelijk een andere visie op het fenomeen Stagediven.

Mijn stelling:

Stagediven is kut en niemand is verplicht je op te vangen.
De meeste mensen staan gewoon te kijken, maar een paar mensen willen laten zien dat ze de nazaten van Icarus zijn door een poging te doen te gaan vliegen.

Een meute inspringen en hopen dat je wordt opgevangen vind ik persoonlijk een beetje een hybris-gedachte.

Jij bent het er duidelijk niet mee eens dus:

Leg nou eens duidelijk uit waarom ik wel verplicht ben ze op te vangen.
Is het omdat een minderheid van de bezoekers in het kader van eigen belang de geldende regels bepaalt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2010 8:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stagediven, gewoon niet doen. Net als crowdsurfen. Tijdens Asphyx op Party San kwam er ook zo eentje aan, ik doe een stapje opzij dan en laat een ander vangen. Was er ook zo eentje die als een idioot met zijn armen/benen zat te maaien. Kan het echt niet anders dan probeer ik degene wel zacht naar de grond te laten glijden, laten stuiteren doe ik niet. En tja klap voor je smoelwerk vooraan, liever niet maar als het wel voorkomt.. achja overleef ik ook wel weer.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 9:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Gewoon opzij stappen en met voorkeur met hun smoel eerst tegen de vlakte laten stuiteren. En ze natrappen mag.


 


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 9:32 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Neem aan dat iedereen daar mijn mening erover heeft gelezen? En ik ben mijn copy paste skillz een beetje kwijtgeraakt zo in de tussentijd..

Maar wat als het nu bijvoorbeeld de zanger is van je favoriete groepje die een dive doet? Laat je die dan ook keihard op zijn plaat vallen of vang je die wel op?

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 9:33]


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 9:36 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nog niet gelezen nee.

Antwoord op je vraag ook stuiteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-08-2010 9:37]


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2010 9:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 9:32 schreef Crypt_666 het volgende:
Maar wat als het nu bijvoorbeeld de zanger is van je favoriete groepje die een dive doet? Laat je die dan ook keihard op zijn plaat vallen of vang je die wel op?


Zelfde reactie.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 9:41 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ah okee dan..nuja, ik ben wel voor, wat is een concert nu zonder zulke divers? Wat ik rotter vind tijdens een metal concert, is dat smerige headbangen...Sta je weer voor zo'n kerel die langer haar heeft dan je vriendin, die met zijn haar aan het zwiepen is krijg je die dooie vieze zooi weer in je gezicht...Het ziet er niet uit dat headbangen, en het is ranzig om in je gezicht te krijgen, al dat haar. Als dat nou eens verboden kon worden....LOL!

Maar nee, want wat zou een metal concert zijn zonder headbangers, een wall of death, circlepits, stagedivers? Het hoort er gewoon allemaal bij, dus support mekaar gewoon een beetje, en vang elkaar gewoon lekker op...je laat iemand toch ook niet liggen die in de pit is gevallen? Die help je toch ook gewoon weer overeind.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 9:43]


Evil Dick


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 9:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Door mijn favo bandjes wordt niet gedoken.
Daar leent de muziek zich ook simpelweg niet voor.

Ik heb namelijk een voorkeur voor de technisch wat beter in elkaar zittende muziek in het wat minder harde genre.
Maar inderdaad, mocht het gebeuren, krijgen die de zelfde ruimte als bezoekers.

Alleen voor lieve kleine zangeresjes zou ik eventueel een uitzondering maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 9:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je vergeet de dikke bezwete en ontblote bovenlichamen van zatlappen...


Of was dat nou Donderpuppie?


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 9:47 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 9:44 schreef XXL het volgende:
Maar inderdaad, mocht het gebeuren, krijgen die de zelfde ruimte als bezoekers.


Precies, je moet je idool de ruimte geven.


 


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 9:48 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 9:44 schreef XXL het volgende:
Door mijn favo bandjes wordt niet gedoken.
Daar leent de muziek zich ook simpelweg niet voor.

Ik heb namelijk een voorkeur voor de technisch wat beter in elkaar zittende muziek in het wat minder harde genre.
Maar inderdaad, mocht het gebeuren, krijgen die de zelfde ruimte als bezoekers.

Alleen voor lieve kleine zangeresjes zou ik eventueel een uitzondering maken.



jaja...die hebben airbags bij zich die landen zacht, daar hoef je je geen zorgen om te maken he, die kun je dan rustig laten vallen joh,hehe


Evil Dick


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 9:50 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Maar XXL, dan is de kans dus toch ook nihil, dat je stagedivers tegenkomt, dus je hoeft je er ook niet aan te ergeren...

ah wacht, je wordt natuurlijk door je vriendin en dochterlief meegesleurt naar bands die wel dat soort gasten aantrekken...hahaha! Nou ja, dan moet je er maar mee leren leven man, t is niet anders...


Evil Dick


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 9:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik moest opeens denken aan een column van een ex-collega:

http://lordsofmetal.nl/column.php?id=38


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2010 9:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com



Ik vind het wel gaaf, zeker bij een goede hardcore band


Against God and Government


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 9:59 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ach ja, kijk, voor en tegenstanders ervan zul je altijd blijven houden, zo is het nu eenmaal. Maar echt, ik kan me geen concert voorstellen zonder headbangers, moshpits, circlepits, stagedivers, het is gewoon ook wel wat een metal en hardcore show ook allemaal zo cool maakt, ik vind het ook vet om naar te kijken, sommigen halen echt de meest gekke sprongen uit he...Da's gewoon mooi. Vind het dan ook jammer dat het nu al op sommige grote festivals verboden wordt....

Edithoer : Straks moeten we allemaal verplicht in stoelen gaan zitten tijdens metal concerten...daar lijkt me dan ook geen ene kut aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 10:00]


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 9:59 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het is dat ie een shirt aan heeft anders zou ik denken dat het Verstikking was.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 10:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die pits zijn ook schijtirritant.

Op Sonisphere vorig jaar dachten er ook een paar een pit te starten.
Waren een paar anderen het (imo terecht) niet mee eens en die maakten dat dan ook
hardhandig duidelijk. Een van die wannabie pitters kreeg tot enkele keren toe serieuze
tikken op den muil.


 


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2010 10:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 augustus 2010 9:59 schreef Crypt_666 het volgende:
Ach ja, kijk, voor en tegenstanders ervan zul je altijd blijven houden, zo is het nu eenmaal. Maar echt, ik kan me geen concert voorstellen zonder headbangers, moshpits, circlepits, stagedivers, het is gewoon ook wel wat een metal en hardcore show ook allemaal zo cool maakt, ik vind het ook vet om naar te kijken, sommigen halen echt de meest gekke sprongen uit he...Da's gewoon mooi. Vind het dan ook jammer dat het nu al op sommige grote festivals verboden wordt....

Edithoer : Straks moeten we allemaal verplicht in stoelen gaan zitten tijdens metal concerten...daar lijkt me dan ook geen ene kut aan.


Het is ook typisch gezeur van het stereotype metalhead, ik ga daarom ook veel liever naar hardcore shows, daar zit nog wel energie in, zowel bij de bands als bij het publiek. Zelfs bij Testament laatst staat het merendeel met de handen over elkaar een beetje boos te kijken


Against God and Government


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 10:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Niet alleen Testament zelf, maar ook hun fans worden al een dagje ouder he...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 10:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2010 10:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 augustus 2010 10:03 schreef Forever After het volgende:
Niet alleen Testament zelf, maar ook hun fans worden al een dagje ouder he...


Ja maar goed, als je als een oude chagrijn daar staat, slinger dan je home cinema set aan een blijf lekker thuis.


Against God and Government


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 10:08 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Mwah, ik denk dat het op zich nog wel meevalt, bij death metal bands en grindcore bands gaat het ook nog altijd wel lekker los hoor. genoeg energie daar! Maar je hebt wel gelijk over wat je zegt over hardcore shows,ze gaan daar nog wel echt los...hoewel je daar ook shows hebt waar geen ene kut gebeurt zoals bij slapshot vorig jaar in baroeg...leek wel of ik bij een begravenis was, alleen de cake ontbrak nog, zo rustig was het daar toen, maar goed je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk, over het algemeen gaat het wel goed los ja.


Evil Dick


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 10:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waar ligt volgens jou de grens van het toelaatbare?

Is bijvoorbeeld crowd-walking ook nog acceptabel voor je?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-08-2010 10:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Crowd walking? Circle pits? My gawd ik word oud.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 10:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=crowd-walking

Edit Crowd-walking = Crowd-stepping.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-08-2010 10:14]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-08-2010 10:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:12 schreef XXL het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=crowd-walking
quote:
Crowd-Jacking is the act of moving towards a crowd surfer heading in your direction and reaching into his pockets, stealing his Cell Phone, Wallet, Cigarettes, Knife, Money, Etc. in the chaos as he passes over your head and the heads of all the other moshers in the pit. In the fun, the Crowd surfer usually never even notices he's just been jacked.


LAL!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen