IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-08-2010 11:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind stagediven, moshen, pogoën en crowdsurfen best gaaf. Maar de risico's zijn wel voor jezelf. En kijk een beetje waar je gaat landen a.u.b. Ik heb wel mongolen gezien die bovenop mensen sprongen die gewoon bandjes stonden te kijken en niks in de gaten hebben. Da's stom natuurlijk. En dan moet je ook niet janken als je klappen krijgt.
Dus stagediven o.k., maar dan wel graag op mensen die zelf ook fanatiek meedoen. En de rest die niet wil meedoen kan dan toch ergens anders staan? Bij Disabuse in Winterswijk trouwens weer ouderwets staan pogoën, bij hardcore moet dat ook vind ik. Dat weet je ook voor je er naartoe gaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 11:29 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik vind eigenlijk niet dat ik ergens bij een concert achteraan moet gaan staan omdat men vooraan per se de holbewoner wil uithangen...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2010 11:30 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik vind dat je dan lekker thuis moet blijven


Against God and Government


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 11:33 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat mag jij best vinden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-08-2010 11:38 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 11:26 schreef bastianus het volgende:
Ik vind stagediven, moshen, pogoën en crowdsurfen best gaaf. Maar de risico's zijn wel voor jezelf. En kijk een beetje waar je gaat landen a.u.b. Ik heb wel mongolen gezien die bovenop mensen sprongen die gewoon bandjes stonden te kijken en niks in de gaten hebben. Da's stom natuurlijk. En dan moet je ook niet janken als je klappen krijgt.
Dus stagediven o.k., maar dan wel graag op mensen die zelf ook fanatiek meedoen. En de rest die niet wil meedoen kan dan toch ergens anders staan? Bij Disabuse in Winterswijk trouwens weer ouderwets staan pogoën, bij hardcore moet dat ook vind ik. Dat weet je ook voor je er naartoe gaat.


Inderdaad, voordat je gaat wel even kijken of mensen je zien aankomen. Wel zo netjes en je landt bovendien niet met je snuffert op het beton


Black seeds of bunny!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 11:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 11:41 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

lol


Evil Dick


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 11:49 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 8:25 schreef XXL het volgende:
Crypt, kun jij even de discussie uit het Elsrock-topique hierheen copy / pasten?
Dan blijft het Elsrock-topique een beetje schoon.

Wij hebben kennelijk een andere visie op het fenomeen Stagediven.

Mijn stelling:

Stagediven is kut en niemand is verplicht je op te vangen.
De meeste mensen staan gewoon te kijken, maar een paar mensen willen laten zien dat ze de nazaten van Icarus zijn door een poging te doen te gaan vliegen.

Een meute inspringen en hopen dat je wordt opgevangen vind ik persoonlijk een beetje een hybris-gedachte.

Jij bent het er duidelijk niet mee eens dus:

Leg nou eens duidelijk uit waarom ik wel verplicht ben ze op te vangen.
Is het omdat een minderheid van de bezoekers in het kader van eigen belang de geldende regels bepaalt?


jezus, als je een discussie ofzo wil, waarom kies je dan zo'n debiele topic titel? beetje jammer!

en om maar te reageren... stagedivers vang je op - als je vooraan staat - omdat dat gewoon een fatsoensnorm is. en verder irriteer ik me enorm aan je gezeik...maar goed, da's dan weer offtopic.

en verder zie ik van nog wat meer mensen reacties dat ik denk: start een christenmetalband!

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 22-08-2010 11:58]


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 22-08-2010 11:57 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

En stagedivers hoeven niet het fatsoen te hebben om anderen niet met hun haantjesgedrag lastig te vallen?


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2010 11:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 11:57 schreef ErikS het volgende:
En stagedivers hoeven niet het fatsoen te hebben om anderen niet met hun haantjesgedrag lastig te vallen?


Staat er een "niet" teveel in je zin? Indien niet, dan snap ik je zin niet. Yay!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 12:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Quot homines, tot sententiae, herrie.

Ik hoop dat je er komende nacht niet te lang wakker van ligt dat ik je mening niet deel en je de maandag iets minder prikkelbaar begint.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:00 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

....haantjesgedrag? stagediven, moshpits, headbangen, lang haar tot aan de kont, t-shirtvan welke band dan ook, dat is toch allemaal hetzelfde...? metal is toch godverdomme 1 grote show-off a.k.a. haantjesgedrag?


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:03 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:00 schreef XXL het volgende:
Quot homines, tot sententiae, herrie.

Ik hoop dat je er komende nacht niet te lang wakker van ligt dat ik je mening niet deel en je de maandag iets minder prikkelbaar begint.


ben de dag - ook na het lezen van dit topic - niet prikkelbaar begonnen en dat blijft zo.... ik begrijp gewoonweg niet dat diverse mensen het stagediven verafschuwen en vooral - een stap opzij doen... en de titel van het topic vind ik idd erg magertjes... voor de rest interessant al die reacties...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2010 12:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Hehe, een stap opzij doen, doe ik ook wel, opdonderen met die ellende.

Wanneer ga jij eens stagediven bij een Grindbashers optreden?


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2010 12:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:04 schreef karnivoor het volgende:
Wanneer ga jij eens stagediven bij een Grindbashers optreden?


Vast pas wanneer ze teveel fans hebben.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2010 12:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Nouja, de enige die ik kan tillen is Maarten volgens mij.


Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:09 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

leuk mmayo! ik wil het niemand aandoen om ongevraagd 120 kg op je donder te krijgen... zeker nu ik weet dat het geassocieerd wordt met holbewoner, haantjesgedrag etc...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2010 12:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:04 schreef karnivoor het volgende:
Hehe, een stap opzij doen, doe ik ook wel, opdonderen met die ellende.



quote:
Op 22 augustus 2010 12:09 schreef karnivoor het volgende:
Nouja, de enige die ik kan tillen is Maarten volgens mij.


Eigenlijk wil je dus Herrie met z'n smoelwerk tegen de grond zien knallen? Nou, lief van je hoor!

HATER!!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-08-2010 12:10]


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:12 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:04 schreef karnivoor het volgende:
Hehe, een stap opzij doen, doe ik ook wel, opdonderen met die ellende.

Wanneer ga jij eens stagediven bij een Grindbashers optreden?


met ld'50 jaren geleden meegemaakt hoe de zanger vanaf het podium het publiek in vloog en aan het eind van de zaal netjes terecht kwam, na dat hij de hele zaal door was getild... was echt wel gaaf om te zien toen... en zoals gezegd, 120, of 110 kilo... nee, laat liever af en toe mijn bas stagediven!


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:12 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:09 schreef MMayo het volgende:
Eigenlijk wil je dus Herrie met z'n smoelwerk tegen de grond zien knallen? Nou, lief van je hoor!

HATER!!


nee joh, wat denk je van die vloer van de zaal die dan gerepareerd moet worden???


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 12:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:03 schreef herrie het volgende:
ben de dag - ook na het lezen van dit topic - niet prikkelbaar begonnen en dat blijft zo.... ik begrijp gewoonweg niet dat diverse mensen het stagediven verafschuwen en vooral - een stap opzij doen... en de titel van het topic vind ik idd erg magertjes... voor de rest interessant al die reacties...


@ Discussie: Ik was gewoon eens benieuwd naar wat meer meningen over het onderwerp zonder daar andere topics voor te willen vervuilen. Blijkbaar, en wat ben ik hier enorm verbaasd over , ben ik toch niet de enige die er geen behoefte aan heeft.

@ Titel: Wellicht net zo origineel als de hype tegenwoordig topics te moeten aanduiden als 'knuffeltopic' maar verder niet minder mager dan bijvoorbeeld:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3302999/1

En dan is er koffie


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 12:14 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Mwah ben ook weleens met mijn knappe kop tegen de vloer aanbeland na een dive...boeit niet is een risico wat je loopt...zelfde als dat mensen die er niet van houden het risico lopen om geraakt te worden...fuck it als het je niet zint blijf je gewoon lekker thuis en ga je maar een live dvd kijken van je favoriete bandje.


Evil Dick


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-08-2010 12:17 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:13 schreef XXL het volgende:
@ Discussie: Ik was gewoon eens benieuwd naar wat meer meningen over het onderwerp zonder daar andere topics voor te willen vervuilen. Blijkbaar, en wat ben ik hier enorm verbaasd over , ben ik toch niet de enige die er geen behoefte aan heeft.

@ Titel: Wellicht net zo origineel als de hype tegenwoordig topics te moeten aanduiden als 'knuffeltopic' maar verder niet minder mager dan bijvoorbeeld:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3302999/1

En dan is er koffie


hahaha! ja, dat topictitel is ook vrij kut (net zoals die knuffeltopics)... hehehe! enfin, zoals je zegt, en dan is er
ben ook zeker blij met dit topic... van sommige reacties word ik dan persoonlijk weer minder blij, maar goed... smaken verschillen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2010 12:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 augustus 2010 12:09 schreef MMayo het volgende:
Eigenlijk wil je dus Herrie met z'n smoelwerk tegen de grond zien knallen? Nou, lief van je hoor!

HATER!!




Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 12:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:09 schreef herrie het volgende:
leuk mmayo! ik wil het niemand aandoen om ongevraagd 120 kg op je donder te krijgen...



Dat is dus mijn hele punt.

Als je nou met wat vriendjes afspreekt dat ze vooraan bij het podium gaan staan, jij een frisse duik in het peuterbadje neemt en je vriendjes je netjes opvangen zodat anderen ongestoord op een voor hen prettige wijze de show kunnen ondergaan heb ik er verder geen enkele moeite mee.

Alleen in het 'jullie hebben me maar op te vangen' kan ik me absoluut niet vinden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen