IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-08-2010 0:51 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 22 augustus 2010 19:30 schreef Mottighaerd het volgende:
Ikzelf houd niet zo van stagediven, paar keer een kist in mn nek gehad. Ook irritant als er niet gestage dived mag worden is dat mensen van achter naar voren komen. Sta je fijn te kijken krijg je ineens iemand op je rug. Die vang ik dus sowieso niet op. Stapje opzij en hatsa. Idd wel eens bewust iemand op zn bek laten gaan op die manier. Me ook kapot geschrokken door lui die dus ineens van achter kwamen.
(circle) Pits vind ik wél erg leuk Doe ik ook graag aan mee als de muziek me goed ligt.


Circle pits zijn idd erg leuk ja, vooral als je een poaar pilsjes teveel op hebt Lekker de vloer likken o hmmz dat doe ik zowiezo meestal


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 1:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

bah....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2010 1:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zou ik in eerste instantie ook denken, maar bij BW zou ik er w.s. toch minder moeite mee hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 1:10 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

dat wel ja... lik lik...


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-08-2010 2:58 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Wat zijn jullie toch skatjes owwwww, als jullie me ooit eens tegen mochten komen irl rennen jullie vast heel hard weg of kijken me ook met een bange blik aan

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 23-08-2010 2:58]


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 3:01 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nee hoor! en wat doet een gelukkige samenwonende dame als u nog zo laat online?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2010 3:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 11:09 schreef Rotzak het volgende:
Ieder zijn opvatting he, al kan ik me niet voorstellen dat jij, het typische metalhead stereotype, inclusief lang haar, een horeca spoiler en een fetish voor actiefiguurtjes de definitie van blijheid nu uitstraalt
RAAP ME OP!!!1


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2010 3:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 12:09 schreef herrie het volgende:
leuk mmayo! ik wil het niemand aandoen om ongevraagd 120 kg op je donder te krijgen... zeker nu ik weet dat het geassocieerd wordt met holbewoner, haantjesgedrag etc...


Noem je MMayo nu dik?


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 3:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nee, en hang niet zo de relnicht uit (ga anders slapen)... had het over mezelf... lul.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2010 3:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 3:04 schreef herrie het volgende:
en hang niet zo de relnicht uit
Ik wil Schaep inderdaad niet voor de schenen schoppen, sorry!


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 3:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-08-2010 3:10 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 23 augustus 2010 3:01 schreef herrie het volgende:
nee hoor! en wat doet een gelukkige samenwonende dame als u nog zo laat online?

Kijken hoe slecht het met slechtheid gaat


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 3:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 3:10 schreef BerserkerWoman het volgende:
Kijken hoe slecht het met slechtheid gaat


enerverend lijkt me dat!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-08-2010 3:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Stagediven moet kunnen, bij sommige shows hoort het er gewoon bij. Ik sta toch meestal niet zo ver naar voren dat ik er last van heb.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-08-2010 8:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:57 schreef XXL het volgende:
lidteken op mijn neus

lol

Zwaffelongeluk?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 10:02 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 8:04 schreef ZelThoR het volgende:
lol

Zwaffelongeluk?


Touché


Black seeds of bunny!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-08-2010 10:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ai, een typo.
Snappen jullie zo wat ik bedoelde of moet ik een flauwe edit gaan doen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-08-2010 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Stagediven? Mag dat nog? Dat is toch uitgestorven??


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2010 10:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 11:04 schreef Crypt_666 het volgende:
Hey gast heb je ook nog wat zinnigs te melden over stagediven? zoniet ga je maar weer lekker fijn terug rukken he.


Poe poe, wat een praat weer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 10:48 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 10:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Stagediven? Mag dat nog? Dat is toch uitgestorven??


Vorig jaar nog gedaan in de Effenaar en dit jaar in de Atak en Melkweg... niemand kwam moeilijk doen


Black seeds of bunny!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-08-2010 10:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 10:48 schreef Nyghtslave het volgende:
Vorig jaar nog gedaan in de Effenaar en dit jaar in de Atak en Melkweg... niemand kwam moeilijk doen

Ahja, in Atak met Kataklysm las ik ergens, toch? Dat was echt waanzin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 10:54 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 10:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ahja, in Atak met Kataklysm las ik ergens, toch? Dat was echt waanzin


True, dat optreden was echt geweldig. De sfeer! Heb nog nooit beter meegemaakt.

Kijk zo hoort dat


Black seeds of bunny!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-08-2010 10:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

lol, ik sta op die opname.

Zeker goede sfeer, ja, en ik hou helemaal niet van Kataklysm :')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-08-2010 12:15 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik haat stagedivers. Als je te dichtbij komt sla of schop ik je zo hard mogelijk.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2010 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

KOM MAAR DAN! HÈ HÈ HÈ


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen