|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
bah.... |
|
Zou ik in eerste instantie ook denken, maar bij BW zou ik er w.s. toch minder moeite mee hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
dat wel ja... lik lik... |
|
Wat zijn jullie toch skatjes owwwww, als jullie me ooit eens tegen mochten komen irl rennen jullie vast heel hard weg of kijken me ook met een bange blik aan [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 23-08-2010 2:58] |
|
nee hoor! en wat doet een gelukkige samenwonende dame als u nog zo laat online? |
|
quote:RAAP ME OP!!!1 |
|
quote:Noem je MMayo nu dik? |
|
nee, en hang niet zo de relnicht uit (ga anders slapen)... had het over mezelf... lul. |
|
quote:Ik wil Schaep inderdaad niet voor de schenen schoppen, sorry! |
|
|
|
quote: Kijken hoe slecht het met slechtheid gaat |
|
quote: enerverend lijkt me dat! |
|
Stagediven moet kunnen, bij sommige shows hoort het er gewoon bij. Ik sta toch meestal niet zo ver naar voren dat ik er last van heb. |
|
quote: lol Zwaffelongeluk? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Touché Black seeds of bunny! |
|
Ai, een typo. Snappen jullie zo wat ik bedoelde of moet ik een flauwe edit gaan doen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Stagediven? Mag dat nog? Dat is toch uitgestorven?? |
|
quote: Poe poe, wat een praat weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vorig jaar nog gedaan in de Effenaar en dit jaar in de Atak en Melkweg... niemand kwam moeilijk doen Black seeds of bunny! |
|
quote: Ahja, in Atak met Kataklysm las ik ergens, toch? Dat was echt waanzin Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: True, dat optreden was echt geweldig. De sfeer! Heb nog nooit beter meegemaakt. Kijk zo hoort dat Black seeds of bunny! |
|
lol, ik sta op die opname. Zeker goede sfeer, ja, en ik hou helemaal niet van Kataklysm :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik haat stagedivers. Als je te dichtbij komt sla of schop ik je zo hard mogelijk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
KOM MAAR DAN! HÈ HÈ HÈ |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |