IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 10:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 9:59 schreef Crypt_666 het volgende:
Vind het dan ook jammer dat het nu al op sommige grote festivals verboden wordt....



Zeg eens eerlijk.

Denk jij dat dat is om jou te pesten of zou er ook nog daadwerkelijk een gedachte achter dergelijke verboden zitten?
Zo ja, wat zou die achterliggende gedachte dan kunnen zijn?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 10:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Volgens Crypt betalen mensen dus 60+ euries om zich door anderen te laten bespringen, trappen, ed. ipv om naar hun favoriete bands te kijken.

Als ik naar een concert ga is dat om de band live te horen en te zien zonder dat ik lastig gevallen wordt met neanderthalergedrag.


 


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-08-2010 10:26 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik blijf toch voor stagediven, (circle)pits en crowdsurfen. Ik weet dat dat soort dingen minder prettig af kunnen lopen, heb mensen met hun smoelwerk het beton op zien gaan. Ben zelf vorig jaar nog door mn rug gegaan omdat een of andere debiel vol op mn hoofd sprong. Maar ik denk vooral dat je dat soort dingen alleen moet doen als het kan, niet omdat het kan. Als het hartstikke rustig is in de zaal kun je niet verwachten dat mensen je vangen (al leek dat meisje dat vol op de grond terecht kwam daar geen problemen mee te hebben en ging vrolijk nog een keer).
Maar ik heb ook gezien hoe leuk het kan zijn. Het mooiste voorbeeld daarvan, en het beste publiek dat ik ooit bij een show heb gevonden, was in de Atak in Enschede, 9 januari van dit jaar. Suicidal Angels, Belphegor en Kataklysm. Als er 150 man waren was het veel, want er was een sneeuwstorm aan de gang. Voorin waren misschien 50 mensen echt actief. Halverwege Kataklysm kwam er opeens iemand overgevlogen en het podium opgerold. Maurizio doet een leuk woordje, en roept het publiek op om hem te vangen. Hij maakt een briljante swandive, en word gevangen. Toen was het hek volledig van de dam, en vlogen de mensen in rap tempo het podium over. De gekste show die ik ooit heb gezien, Maar ook de allerbeste, want Nooit is de sfeer die ik die avond heb meegemaakt geevenaard. Beste show ooit, hands down.


Black seeds of bunny!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 10:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als ik me door halfnaakte mannen wil laten bespringen ga ik wel naar een gay bar.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 10:27 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:21 schreef XXL het volgende:
Zeg eens eerlijk.

Denk jij dat dat is om jou te pesten of zou er ook nog daadwerkelijk een gedachte achter dergelijke verboden zitten?
Zo ja, wat zou die achterliggende gedachte dan kunnen zijn?


Zucht... het zal wel liggen aan het feit dat ze elk jaar een x aantal gewonden hebben door die dives, niet?

maar dan nog,reden waarvoor ik naar een metal of hc show ga is om vermaakt te worden, en daar hoort het kijken naar circlepits, moshers, en headbangers dus ook bij...

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 10:28]


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 10:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

NEE


 


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 10:30 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:26 schreef XXL het volgende:
Als ik me door halfnaakte mannen wil laten bespringen ga ik wel naar een gay bar.
De shirtjes mogen wat mij betreft ook wel aangehouden worden hoor. Hoewel je hier vast anders over denkt als het om half naakte vrouwen gaat ey?


Evil Dick


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 10:33 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 augustus 2010 10:28 schreef Forever After het volgende:
NEE


EXACT


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 10:35 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Maar wat dan?


Evil Dick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-08-2010 10:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Crypt hou vooral rekening met de leeftijd van de hatersssss.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 10:38 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Niks. Gewoon staan, biertje drinken, misschien wat headbangen, maar niet dat holbewonersgedrag en -gestamp. Als je wilt stoeien en worstelen doe je dat maar lekker buiten, daar hoef ik geen last van te hebben. Heb inmiddels ook wel een paar keer te vaak gezien dat mensen die naar een bandje staan te kijken en ineens een beuk krijgen doordat zo'n groep mongolen zich niet kan inhouden, om vervolgens leuk met het achterhoofd op de rand van de traptrede in 013 terecht te komen. Ben er wel een beetje klaar mee.

Edit: en de eerste de beste crowdsurfer die het nodig vindt om met bezweet ontbloot bovenlijf over te komen zeilen laat ik kei- en keihard stuiteren. Gadverdamme.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-08-2010 10:39]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 10:39 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Hahahaha. dat moet ik ook wel doen inderdaad, knap dat die oudjes toch nog wel steeds shows bezoeken, hulde.


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 10:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Crypt vergeet het gefuck van de altijd thuiszitters.


 


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-08-2010 10:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:39 schreef Forever After het volgende:
Crypt vergeet het gefuck van de altijd thuiszitters.
HAP!


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 10:40 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:38 schreef Ralph het volgende:
Niks. Gewoon staan, biertje drinken, misschien wat headbangen, maar niet dat holbewonersgedrag en -gestamp. Als je wilt stoeien en worstelen doe je dat maar lekker buiten, daar hoef ik geen last van te hebben. Heb inmiddels ook wel een paar keer te vaak gezien dat mensen die naar een bandje staan te kijken en ineens een beuk krijgen doordat zo'n groep mongolen zich niet kan inhouden, om vervolgens leuk met het achterhoofd op de rand van de traptrede in 013 terecht te komen. Ben er wel een beetje klaar mee.


Snap ik. Dat is ook klote. heb ik zelf ook wel eens gehad ja. maar echt als het gewoon in het pit gedeelte gebeurt.....dan maakt het me niets uit en is het gewoon vet.


Evil Dick


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2010 10:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 9:59 schreef Crypt_666 het volgende:
Ach ja, kijk, voor en tegenstanders ervan zul je altijd blijven houden, zo is het nu eenmaal. Maar echt, ik kan me geen concert voorstellen zonder headbangers, moshpits, circlepits, stagedivers, het is gewoon ook wel wat een metal en hardcore show ook allemaal zo cool maakt, ik vind het ook vet om naar te kijken, sommigen halen echt de meest gekke sprongen uit he...Da's gewoon mooi. Vind het dan ook jammer dat het nu al op sommige grote festivals verboden wordt....

Het heeft misschien te maken met verschillende muziekbeleving en de daar uit voortvloeiende verwachtingspatronen.

Ikzelf bijvoorbeeld, en ik realiseer me dat het hoogst ongebruikelijk is, ga namelijk naar een concert om een live-uitvoering te horen van muziek die ik mooi vind. Als ik van die gedachte uit ga dan ben ik op zo'n concert natuurlijk een vreselijk irritante stoorzender voor de headbangende, crowdsurfende, stagedivende, moshende mede-concertgangers.
Ik ben dan gelukkig ook vooral te vinden op doom-, stoner-, vreemdsoortig-genre-achtige concerten, waar dat soort praktijken tot een minimum beperkt blijven omdat het publiek bestaat uit meer van die wereldvreemde types die naar een concert toe gaan vanwege de muziek. Gelukkig, want zo hebben de échte metalfans daar tenminste geen last van en kunnen zij ongestoord genieten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2010 10:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:39 schreef Slechtheid het volgende:
HAP!




 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 10:47 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 augustus 2010 10:40 schreef Crypt_666 het volgende:
Snap ik. Dat is ook klote. heb ik zelf ook wel eens gehad ja. maar echt als het gewoon in het pit gedeelte gebeurt.....dan maakt het me niets uit en is het gewoon vet.


Er is geen pit-gedeelte. Er is een voorkant van een zaal waar iederen moet kunnen staan om van dichtbij zijn/haar favoriete bandje te zien. Dat zo'n stel opgeschoten kleuters zich dan niet kan inhouden en elkaar de nodige verwondingen wil toebrengen: prima. Maar doe dat lekker buiten waar een ander er geen last van heeft. En er is ook niets vets aan een bloedlip of een blauw oog omdat je zo nodig de mongool wilt uithangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-08-2010 10:54]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-08-2010 10:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 8:25 schreef XXL het volgende:
Crypt, kun jij even de discussie uit het Elsrock-topique hierheen copy / pasten?


lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2010 10:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:38 schreef Ralph het volgende:
Heb inmiddels ook wel een paar keer te vaak gezien dat mensen die naar een bandje staan te kijken en ineens een beuk krijgen doordat zo'n groep mongolen zich niet kan inhouden, om vervolgens leuk met het achterhoofd op de rand van de traptrede in 013 terecht te komen. Ben er wel een beetje klaar mee.



Zelf heb ik een bezoekje aan de ehbo met een gekneusde neus te danken aan de uitingen van blijheid op een concert.

Dat lidteken op mijn neus is daar nog een mooie herinnering aan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 11:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hehe, "uitingen van blijheid." Mooi verwoord.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2010 11:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 augustus 2010 11:01 schreef Ralph het volgende:
Hehe, "uitingen van blijheid." Mooi verwoord.


Blijheid, daar heb jij en consorten nog nooit van gehoord blijkbaar.


Against God and Government


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2010 11:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Niet zoals jij blijheid beleeft, nee.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 22-08-2010 11:04 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 10:49 schreef spectre het volgende:
lol
Hey gast heb je ook nog wat zinnigs te melden over stagediven? zoniet ga je maar weer lekker fijn terug rukken he.


Evil Dick


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2010 11:09 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 augustus 2010 11:03 schreef Ralph het volgende:
Niet zoals jij blijheid beleeft, nee.


Ieder zijn opvatting he, al kan ik me niet voorstellen dat jij, het typische metalhead stereotype, inclusief lang haar, een horeca spoiler en een fetish voor actiefiguurtjes de definitie van blijheid nu uitstraalt


Against God and Government


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen