|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahaha, jij ook al. Mijn pa trommelde me ook al om 7 uur m'n nest uit, stond ik ladder zat mijn kamer tussen net nekken door te schilderen. Zegt ie s'middags na de hele ochtend niets gezegt te hebben........ Ja jongien, s'avonds een vent s'ochtends een vent. Ben die les nooit vergeten en altijd op mijn werk verschenen als ik de avond er voor teveel gezopen had. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hele dikke plus 666! heb de afgelopen 10 jaar in totaal 7 ziektedagen gehad, waarvan 5 i.v.m. the end of the bloodline onderzoek! mooi excuus om nog maar eens een te pakken... |
|
"end of the bloodline-onderzoek". Spraakeloos. Echt. *pinkt traantje weg over de mooiheid van dingen.* Boeiender |
|
emo! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 22-08-2010 14:11] |
|
Vroeger tijdens hardcore shows was ik altijd aan het stagediven. Geniaal en erg sfeerbepalend. Maar net als toen en nu nog steeds is het wel zo bij mij dat elke botmongool met kisten aan en "feet first" springt en ongelovelijke dreun van mij krijgt en ik diegene nooit op zal vangen. Stagediven doe je gewoon door tijdens je sprong te draaien en je voeten / benen omhoog te steken. Stagediven was voor mij bijna een kunstvorm.. van het podium, van de boxen en van het balkon in Paradiso (waarna ik de tent uitgezet ben ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Haha, je bent het balkon afgedoken ja? En nog opgevangen ook neem ik aan? Geniaal! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Al lang niet meer gestagedived (deed het voor de millennium wisselingen wel eens bij osdorp posse concerten, die sowieso meer metal/punk figuren aantrokken), maar ik herinner me dat het gebruikelijk was om op je rug te gaan liggen en stil te houden. Ook erg goed te gebruiken als lopende band voor als iemand naar de bar achterin moest, maar voor in stond. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Als je dan met bier en al ook weer naar voren kan zou ook wel mooi zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ikzelf houd niet zo van stagediven, paar keer een kist in mn nek gehad. Ook irritant als er niet gestage dived mag worden is dat mensen van achter naar voren komen. Sta je fijn te kijken krijg je ineens iemand op je rug. Die vang ik dus sowieso niet op. Stapje opzij en hatsa. Idd wel eens bewust iemand op zn bek laten gaan op die manier. Me ook kapot geschrokken door lui die dus ineens van achter kwamen. (circle) Pits vind ik wél erg leuk Doe ik ook graag aan mee als de muziek me goed ligt. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Mja als ik de muziek weer erg goed vind is het jammer om dan zoiets te doen, dan gaat toch mn aandacht neit meer naar de muziek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als we nu eens het publiek op de stagedivers gooien? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat ik helemaal niet begrijp is de zogeneaamde Wall of Death: op elkaar inrennen? Misschien leuk om dan eens aan de rand gaan staan en kraaienpoten in de open vlakte pleuren waar ze gaan rennen. :D "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: +1, ook vaak zat gehad, mooi laten pleuren. Je moeder. |
|
Heb wel eens bij een crowd surfer zijn schoen af gepakt en het podium op ge pleurd gooide alleen ietsie te hard zodat ie midden in de drumstel terecht kwam kon die drummer niet echt waarderen geloof ik stond Sharon den Adel vervolgens dat gastje waar die schoen van was uit te kafferen hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Je stond op een concert van Within Temptation? |
|
Wat mij meer verbaast is dat er bij Within Temptation crowdsurfers en stagedivers zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@ verhaal van Nark dus... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-08-2010 20:10] |
|
Dat was tijdens 5 mei in Zwolle toen Enter net uit was en ik het nog een goeie band vondttdddt Dat is wat mij betrefd hun enige goeie ceedee die ze ooit gemaakt hebben Dat gastje waar ik het over had zat ook om zich heen te schoppen als of het Brotherhood foundasion ( spelling ik weet het) betrof die s'middags jadden gespeeld dus het was hem wel duidelijk dat dit bij Within tog echt niet de bedoeling was hehheh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik zou het je graag zien proberen... en vervolgens in elkaar getrapt zien worden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Weet niet meer bij welke band het was maar in 013 al eens meegemaakt dat een band de mensen vooraan bij het podium opriep een wall of death richting de achterkant van de zaal te doen. Richting de trap dus. Ik kan er persoonlijk de humor niet van inzien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Altijd fijn hoe sommigen mooi in het midden van de open plaats blijven staan om verpletterd te worden [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-08-2010 22:03] |
|
Geen stagediver gezien vandaag in baroeg, jammer. Evil Dick |
|
Je kon dat gedrag dus niet copy/pasten? |
|
Kan dat niet met alles, ook deze copy paste god heeft zijn beperkingen... Evil Dick |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |