IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stagediven: daar waar Crypt_666 de enige ware leer van Metal predikt Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-08-2010 12:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, stagediven is niet zo erg, die zie je aankomen. Crowdsurfen vind ik wel irritant, mede door mijn lengte heb ik vaak kisten in mijn smoel gehad. En de crowdsurfer blauwe ballen als ik er nog bij kon.


Boeiender


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 13:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 10:48 schreef Nyghtslave het volgende:
Vorig jaar nog gedaan in de Effenaar en dit jaar in de Atak en Melkweg... niemand kwam moeilijk doen


Geslacht: V

Daarom.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2010 13:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lekker borstjes voelen hmmmm


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


dennisverhiest
Usericon van dennisverhiest
Posted 23-08-2010 13:37 by dennisverhiest Wijzig reactieProfiel van dennisverhiestQuote dit bericht

Stagediven......heerlijk, al heb ik besloten toen ik 41 werd om het voortaan te laten.
Verder hoort het er gewoon bij, je gaat naar een concert voor de sfeer en niet om op je gemak de muziek te beluisteren...... Het enthousiasme van de fans moet een beetje de met hardheid van de muziek overheenkomen, dat wel.....een circlepit bij Marillion lijkt me ook een beetje teveel van het goede....

Mijn mooiste stagedive ervaring was bij King Diamond in het Noorderlicht tijdens de Abigail tour, vooraf werden er briefjes uitgedeeld dat er niet gestagedived mocht worden, maar de zanger van Elegy, het voorprogramma verklaarde dat hij het onzin vond, gaf het goede voorbeeld en vervolgens kon je stagedives maken die 2 nrs duurden

Ook wel eens wat ketsen voor mijun bek gehad, maar dat moet je incasseren, letterlijk en figuurlijk......

Bij deze ook nog na al die jaren mijn excuses maken aan Jaap uit Delft (je zat in Rigor Mortis). Ik ben ooit na een dive met de gespen van mijn kisten in je haar blijven hangen.....je gilde het uit, de plukken hingen erbij, ik denk er nog vaak lachend aan terug sorry daarvoor.....

[Dit bericht is gewijzigd door dennisverhiest op 23-08-2010 13:37]


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 13:44 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 13:28 schreef nuclearwarfare het volgende:
Geslacht: V

Daarom.


Dat zal wel voor een groot gedeelte kloppen ja, maar ik klaag dan ook niet


Black seeds of bunny!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2010 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 13:44 schreef Nyghtslave het volgende:
Dat zal wel voor een groot gedeelte kloppen ja
Ben je zo lekker dat ze allemaal gaan kloppen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 13:46 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 13:46 schreef spectre het volgende:
Ben je zo lekker dat ze allemaal gaan kloppen?


Je weet dat ik daar geen antwoord op mag geven!


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2010 15:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 13:46 schreef spectre het volgende:
Ben je zo lekker dat ze allemaal gaan kloppen?
Dan mag ze wel oppassen voor lidtekens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 15:10 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 15:09 schreef bastianus het volgende:
Dan mag ze wel oppassen voor lidtekens.


Haha nais


Black seeds of bunny!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2010 15:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-08-2010 15:19 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 23 augustus 2010 13:37 schreef dennisverhiest het volgende:
Ook wel eens wat ketsen voor mijun bek gehad, maar dat moet je incasseren, letterlijk en figuurlijk......





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2010 15:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ook wel eens. Een volle peer recht op mijn ogen. Het vuur spatte uit mijn ogen.

S anderendaags kon ik niks meer zien.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-08-2010 15:32 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 15:32 schreef Burzum het volgende:
Ik ook wel eens. Een volle peer recht op mijn ogen. Het vuur spatte uit mijn ogen.

S anderendaags kon ik niks meer zien.




Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2010 15:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 15:32 schreef Burzum het volgende:
Ik ook wel eens. Een volle peer recht op mijn ogen. Het vuur spatte uit mijn ogen.

S anderendaags kon ik niks meer zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2010 15:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik nog vragen wat had ik dan gedaan dat je zo boos werd?

Dat kon die zich niet meer herinneren.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2010 15:53 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

:')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-08-2010 18:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

:')


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-08-2010 18:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-08-2010 18:52 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Met een wit shitje aan door allerlij pitjes heen rossen is ook nog een hobbie van mij geweest vroeger, was de avond voor bij en had je allerlij afdrukken van kistjes en dikke smeren bloed en bier over je shirt hahahaha vond ik wel tof toen.
Iemand anders hier met de zelfde hobbie mischien


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-08-2010 18:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 augustus 2010 13:37 schreef dennisverhiest het volgende:


Mijn mooiste stagedive ervaring was bij King Diamond in het Noorderlicht tijdens de Abigail tour, vooraf werden er briefjes uitgedeeld dat er niet gestagedived mocht worden, maar de zanger van Elegy, het voorprogramma verklaarde dat hij het onzin vond, gaf het goede voorbeeld en vervolgens kon je stagedives maken die 2 nrs duurden




Ja, dat weet ik ook nog wel. Maar bij het optreden van king moest je het echt niet doen.

Wat mij vroeger enorm irriteerde waren die pits bij concerten van the gathering tijdens hun always tijd. Ontzettend lievige muziek en dan gingen sommigen rossen alsof napalm death hun scum lp speelde x 2 qua snelheid.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-08-2010 19:13 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 18:55 schreef De Tegenpartij het volgende:

Wat mij vroeger enorm irriteerde waren die pits bij concerten van the gathering tijdens hun always tijd. Ontzettend lievige muziek en dan gingen sommigen rossen alsof napalm death hun scum lp speelde x 2 qua snelheid.


Sorry.


Bareuh...


dennisverhiest
Usericon van dennisverhiest
Posted 23-08-2010 19:29 by dennisverhiest Wijzig reactieProfiel van dennisverhiestQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 18:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog wel. Maar bij het optreden van king moest je het echt niet doen.




Was een kwestie van zorgen dat je het podium niet bereikte, ik heb nog wel headbangend naast de king mogen staan

het oude noorderlicht was een stagedive paradijs, niet zo vet als Scum, doch, dat was nummer 1!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-08-2010 19:31 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Moraal van dit verhaal:

XXL en andere jankerds moeten niet zeiken en lekker naar een klassiek concert gaan...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 23-08-2010 19:34 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Spijker, kop.


Evil Dick


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-08-2010 19:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 19:29 schreef dennisverhiest het volgende:
Was een kwestie van zorgen dat je het podium niet bereikte, ik heb nog wel headbangend naast de king mogen staan

het oude noorderlicht was een stagedive paradijs, niet zo vet als Scum, doch, dat was nummer 1!



stoeptegels, camonetten, peuken in het publiek schieten, Death Leprosy tour !!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen