|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:FVMDNVZMONT. Front voor mensen die niet voor zijn, maar ook niet tegen. |
|
ik ben zowiezo tegen maar ook pacifist Je moeder. |
|
on topic. |
|
Ik vind, als Ameika serieus is in hun "war against terrorism" moeten ze de levenstandaard in de 3e wereld meehelpen verhogen en zorgen dat iedereen daar naar school kan bijvoorbeeld. ben je binnen een generatie van je terroristen af! (en het milieu niet verpesten, heeft er niks mee te maken maar ik vind het toch ) |
|
ammal kapot knalle die afgane en elkaida zooi slayer tiete grolsch |
|
make metal, not war slayer tiete grolsch |
|
quote: he, george bush jr. komt ook effe langs! |
|
quote:hehe... ken hem zo opvolge die $%@$#% slayer tiete grolsch |
|
GODVERDOMME, nu kan ik dat slechtste cd forum niet zien, zit nog niet aan de aantal post.... lekker hor slayer tiete grolsch |
|
on topic... |
|
quote:heeft iemand je al verteld dat je sneu bent? |
|
quote:hore wie het zegt.....GOD slayer tiete grolsch |
|
NIET FLAMEN & ON-TOPIC |
|
Er is nu op RTL4 een documentaire te zien over 11 sept... ik vind t zelf wel interessant om te zien Zenial |
|
Dat gedoe van de meeste Amerikanen komt me de strot uit. Zo nemen ze mijn empathie vanzelf weg. Vorig jaar rond deze tijd was ik optimistischer , denkend dat er drastische veranderingen gingen komen in het buitenlands beleid van de VS. Niet dus. Vanavond geen tv voor mij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb een beetje een nu-weet-ik-het-allemaal-wel gevoel. Wat ze me nu vertellen op tv hebben ze me vorig jaar ook al verteld, het verdriet dat ze nu tonen heb ik vorig jaar al gezien, ik heb er niet veel gevoel meer bij. Beetje jammer. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-09-2002 21:10] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
[quote]Op 11 september 2002 21:07 schreef WickedKimmie het volgende: Ik heb een beetje een nu-weet-ik-het-allemaal-wel. Wat ze me nu vertellen op tv hebben ze me vorig jaar ook al verteld, het verdriet dat ze nu tonen heb ik vorig jaar al gezien,[quote] Hier ben ik het ook wel me eens.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wel over dat gevoel nadenken. Niet afstompen... heh Ben gelukkig enigzins geraakt door de beelden die ik weer zag. 2.5u docu gezien over het begin van vorig jaar... |
|
Jammer dat we niet de lijken na een jaar te zien krijgen, beetje hypocriet IMO. |
|
quote: are you morbid? |
|
quote: Ow, dus jij komt in dit topic ook even de boel herdenken? |
|
Nou, sommige van die Amerikanen zien er levend al als lijken uit. |
|
on-topic! |
|
quote:Sja ik pleit gewoon voor objectieve verslaggeving en dat is op dit moment niet het geval . *edit* sorry Dargull Was er de hele dag herdenking op TV dan? Op de NEDERLANDSE TV? Vindt iedereen dat niet super veel te veel aandacht, en zo? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-09-2002 21:32] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |