IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : 11 september, een jaar later Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2002 17:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 september 2002 17:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Hm, ik had eigenlijk gehoopt op een 747 op het vrijheidsbeeld (fantastische naam toch, voor zo'n symbool); helaas. (okay... vooruit... een lege dan en van tevoren de ruimte eromheen afgezet).

Wat mij betreft mag amerika stikken in haar eigen uitlaatgassen. god's own country, et cetera, flikker toch op, fuck all, etc. ik hoor bij de Vijand. Niet dat ik nou veel klaar zal spelen... en aan de Islam heb ik ook een vrij duidelijke boodschap. Maar toch.


en het witte huis niet te vergeten.

maar als je niet duidelijk vóór de vs bent, ben je tegen


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2002 17:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 17:28 schreef karnivoor het volgende:
en het witte huis niet te vergeten.

maar als je niet duidelijk vóór de vs bent, ben je tegen
FVMDNVZMONT.

Front voor mensen die niet voor zijn, maar ook niet tegen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2002 17:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik ben zowiezo tegen maar ook pacifist


Je moeder.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 17:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 19:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind, als Ameika serieus is in hun "war against terrorism" moeten ze de levenstandaard in de 3e wereld meehelpen verhogen en zorgen dat iedereen daar naar school kan bijvoorbeeld.
ben je binnen een generatie van je terroristen af!

(en het milieu niet verpesten, heeft er niks mee te maken maar ik vind het toch )


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 19:58 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

ammal kapot knalle die afgane en elkaida zooi


slayer tiete grolsch


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 19:59 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

make metal, not war


slayer tiete grolsch


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 19:58 schreef grafhond het volgende:
ammal kapot knalle die afgane en elkaida zooi


he, george bush jr. komt ook effe langs!


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 20:03 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 20:01 schreef attila_de_hun het volgende:
he, george bush jr. komt ook effe langs!
hehe... ken hem zo opvolge die $%@$#%


slayer tiete grolsch


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 20:04 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

GODVERDOMME, nu kan ik dat slechtste cd forum niet zien, zit nog niet aan de aantal post.... lekker hor


slayer tiete grolsch


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 20:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-09-2002 20:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 20:04 schreef grafhond het volgende:
GODVERDOMME, nu kan ik dat slechtste cd forum niet zien, zit nog niet aan de aantal post.... lekker hor
heeft iemand je al verteld dat je sneu bent?


grafhond
en zu is da
Usericon van grafhond
Posted 11-09-2002 20:06 by grafhond Wijzig reactieProfiel van grafhondQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 20:05 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
heeft iemand je al verteld dat je sneu bent?
hore wie het zegt.....GOD


slayer tiete grolsch


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 20:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

NIET FLAMEN & ON-TOPIC


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2002 20:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Er is nu op RTL4 een documentaire te zien over 11 sept... ik vind t zelf wel interessant om te zien


Zenial


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-09-2002 21:03 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dat gedoe van de meeste Amerikanen komt me de strot uit. Zo nemen ze mijn empathie vanzelf weg.

Vorig jaar rond deze tijd was ik optimistischer , denkend dat er drastische veranderingen gingen komen in het buitenlands beleid van de VS. Niet dus.

Vanavond geen tv voor mij.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-09-2002 21:07 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik heb een beetje een nu-weet-ik-het-allemaal-wel gevoel. Wat ze me nu vertellen op tv hebben ze me vorig jaar ook al verteld, het verdriet dat ze nu tonen heb ik vorig jaar al gezien, ik heb er niet veel gevoel meer bij. Beetje jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-09-2002 21:10]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-09-2002 21:10 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

[quote]Op 11 september 2002 21:07 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik heb een beetje een nu-weet-ik-het-allemaal-wel. Wat ze me nu vertellen op tv hebben ze me vorig jaar ook al verteld, het verdriet dat ze nu tonen heb ik vorig jaar al gezien,[quote]

Hier ben ik het ook wel me eens..



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 11-09-2002 21:13 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 21:07 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik heb een beetje een nu-weet-ik-het-allemaal-wel gevoel. Wat ze me nu vertellen op tv hebben ze me vorig jaar ook al verteld, het verdriet dat ze nu tonen heb ik vorig jaar al gezien, ik heb er niet veel gevoel meer bij. Beetje jammer.


Wel over dat gevoel nadenken. Niet afstompen... heh
Ben gelukkig enigzins geraakt door de beelden die ik weer zag. 2.5u docu gezien over het begin van vorig jaar...



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2002 21:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jammer dat we niet de lijken na een jaar te zien krijgen, beetje hypocriet IMO.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 11-09-2002 21:30 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 11 september 2002 21:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Jammer dat we niet de lijken na een jaar te zien krijgen, beetje hypocriet IMO.


are you morbid?



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 11-09-2002 21:30 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 11 september 2002 21:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Jammer dat we niet de lijken na een jaar te zien krijgen, beetje hypocriet IMO.


Ow, dus jij komt in dit topic ook even de boel herdenken?



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-09-2002 21:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nou, sommige van die Amerikanen zien er levend al als lijken uit.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-09-2002 21:31 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on-topic!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2002 21:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 21:30 schreef General Skullfucker het volgende:
Ow, dus jij komt in dit topic ook even de boel herdenken?
Sja ik pleit gewoon voor objectieve verslaggeving en dat is op dit moment niet het geval .
*edit* sorry Dargull

Was er de hele dag herdenking op TV dan? Op de NEDERLANDSE TV?

Vindt iedereen dat niet super veel te veel aandacht, en zo?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-09-2002 21:32]


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen