![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel in 1 keer ja. Maar je moet het wel relativeren. Het is natuurlijk niet tof voor die mensen, en al helemaal niet voor hun nabestaanden. Maar er vallen wel meer doden in de wereld. Ik denk dat Karnivoor dat bedoelt. ![]() |
|
wat er aan doden vallen in de hele wereld per jaar... jah dit zijn er maar 'een paar' Je moeder. ![]() |
|
quote: inderdaad, waarschijnlijk vat men het op alsof ik het leuk vind maar dat heb ik niet gezegd, ik vind het gewoon niet erg... Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik zou het ook heel indrukwekkend vinden als er een reportage word uitgezonden over andere aanslagen (denk aan de vele aanslagen in Israël, waar laatst een reportage over was) Het heeft niets met Amerika te maken, puur dat de mensheid dit soort verschrikkelijke acties onderneemt. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: israël, amerika, zoek de verschillen: amerika heeft meer propaganda ![]() kun je beter de aanvallen in palestina en afghanistan in de documetaire meenemen, dat ziet niemand. en als we dan toch bezig zijn: alle gevolgen van amerikaanse arrogantie in kaart brengen Je moeder. ![]() |
|
quote: Hmmm ja, maar ik denk dat Israël dat ook wel had gedaan. Helemaal met een man als Sharon aan de macht. Maar de VS heeft nou eenmaal meer macht en geld, dus meer middelen om zijn propaganda te maken/verspreiden. 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Nou,heel erg voor diegene die familie/vrienden/kennissen verloren hebben bij die aanslag vorig jaar;maar wat heeft de wereld eraan om er nog eens aan herrinnert te worden? Hoe vaak je sommige mensen ook aan dit soort geweld doet herrinneren,het helpt van geen ene moer!!!Ze doen gewoon door! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
luister liever naar een terrorist dan naar amerika maar das weer een persoonlijke opvatting... Je moeder. ![]() |
|
Hmm, Amerikanen (niet generaliserend bedoeld maar even makkelijk binnen de context) beschouw ik ook als terroristen, daarom praat ik ook daar niet mee... ![]() |
|
niet dat ik veel amerikanen ken ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik ga volgend weekend even bij ground 0 kijken, wil wel eens zien hoe groot het gat is. ![]() |
|
maak je nog foto's? Je moeder. ![]() |
|
ja tuurlijk lijkt me wel de moeite waard, heb ook nog ergens foto's van het wtc liggen van een tijdje terug. mhh bavaria reclame idee hehehe ![]() |
|
quote:Hard, makker, hard. Touché, pussycat! ![]() |
|
lijkt me aardig indrukwekkend om daar te zijn Je moeder. ![]() |
|
quote: ik heb wel eens gehoord dat zelfs de meest rechtse neonazi skinhead bleek en half huilend uit auswitsch komen. dat moet dus een echte diepe indruk maken. ![]() ![]() |
|
Ik wil iedereen overigens, zij het wat laat, van harte feliciteren met dit eenjarig jubileum. Dat het U allen moge bekomen. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
dankje ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Nee,gunman heeft gewoon de zelfde mening als ik:erg voor diegene die erbij betrokken zijn(van dichtbij dan) maar wij hebben er niks aan dat ze heel 11/09/2002 de tv-programmatie volstouwen met 11/09/2001 beelden. een ding off topic:gunman is géééén angsthaas!!! sorry holocauto maar dat bleek je te denken.trouwens,amerikanen zijn dikke sukkelaars!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Voor verfrissende opinies? http://www.arab2.com/radiotv/jazeera-1.htm In ieder geval een goeie afwisseling op de per definitie pro amerikaanse berichtgeving die in Europa te zien is. why would you listen to me? ![]() |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Sinds vorig jaar zijn er enkele zaken veranderd in de Amerikaanse 'democratie'.. quote: [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 25-09-2002 11:25] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: in een woord... fantastisch ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |