IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. [Waar zijn de ZM'ers gebleven? Deel 4] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2015 20:54 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 mei 2015 19:51 schreef Staalman het volgende:
Het zijn voor jou onzinnige praktijken, voor andere niet. Ik vind het echt jammer dat jij zo intens zwart/wit tegen geloof aankijkt. Hoe kan iemand iets een leugen noemen als hij er in gelooft? Er zijn goede christenen en minder goede christenen net zoals bij elke geloof er goede en minder goede zijn... net zoals er bij homo's goede en minder goede rondlopen.

Leven en laten leven.

Mijn ouders hebben mij ook een christelijke opvoeding gegeven, ik ben daar niet minder door geworden. Toen mijn moment van keuze was om te stoppen met kerkbezoek etc is daar ook niet moeilijk over gedaan, net zoals mijn ouders ons ook nooit op een negatieve manier over homo's verteld hebben. Ook daar hebben zij ons op een gewone manier over verteld en daar geen oordeel aan gehangen. Het is niet allemaal zwart/wit.


Vanzelfsprekend zijn er goede en minder goede reli's. Dat hoor je mij niet tegenspreken.

Maar kinderen dwingen om te bidden tot iets waarvan nooit ook maar iemand aan heeft getoond dat het bestaat? Waarom zou je dat in een ontwikkelde en geciviliseerde wereld als de onze moeten willen?

Wat heeft het voor zin? Ze hebben het niet nodig en ze worden er niet beter van. En als je pech hebt worden ze er slechter van. Dat hoeft niet maar het gevaar bestaat.

Maar het belangrijkste is dat je op die manier kinderen leert om datgene voor waar aan te nemen waarvan jij zegt dat het zo is zonder dat je dat kunt of wilt verdedigen. Dat is iets wat 100% haaks staat op mijn opvattingen. Kinderen zijn geen verlengstuk van hun ouders, hun leraren of dominee's. Kinderen zijn net zo goed een individu als jij en ik.

Je ontneemt ze een keuze die ze heel goed zelf kunnen maken als ze ontwikkeld genoeg zijn om de materie die religie is daadwerkelijk te kunnen begrijpen.

Kinderen hebben, wat mij betreft, recht op waarheid, op ongekleurde informatie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2015 20:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Shit. Dus de opvoeding die ik geef, inclusief Flying Spaghetti Monster is fout?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2015 21:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 mei 2015 20:59 schreef MR. N het volgende:
Shit. Dus de opvoeding die ik geef, inclusief Flying Spaghetti Monster is fout?


Ik kan me van jou niet voorstellen dat jij je kinderen irrationele onzin op de mouw loopt te spellen.

Volgens mij heb jij die beker zelf al lang helemaal leeg gedronken in het verleden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2015 21:01 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 mei 2015 20:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Maar het belangrijkste is dat je op die manier kinderen leert om datgene voor waar aan te nemen waarvan jij zegt dat het zo is zonder dat je dat kunt of wilt verdedigen. Dat is iets wat 100% haaks staat op mijn opvattingen. Kinderen zijn geen verlengstuk van hun ouders, hun leraren of dominee's. Kinderen zijn net zo goed een individu als jij en ik.


Dat heet nou opvoeden, meneertje. In eerste instantie leer je kinderen dingen op de manier die je als ouder goed acht.

Op een gegeven moment nemen de invloeden van buitenaf toe en krijgen kinderen een eigen mening.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2015 21:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2015 21:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik kan me van jou niet voorstellen dat jij je kinderen irrationele onzin op de mouw loopt te spellen.

Volgens mij heb jij die beker zelf al lang helemaal leeg gedronken in het verleden.
Daar heb je wel het punt ja. Niet zozeer door ouders opgelegd maar wel door een basisschool die aan extremisme raakte meegekregen.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2015 21:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 mei 2015 21:01 schreef XXL het volgende:
Dat heet nou opvoeden, meneertje. In eerste instantie leer je kinderen dingen op de manier die je als ouder goed acht.

Op een gegeven moment nemen de invloeden van buitenaf toe en krijgen kinderen een eigen mening.



Ja? Jij denkt dat opvoeden betekent dat je kinderen alles wijs kunt maken wat je wilt zonder dat je ze hoeft te vertellen waarom sommige dingen zo zijn of waarom je iets vindt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2015 21:06 by XXL Profiel van XXL

Ook iets om in de gaten te houden, N.

Die muzikale poep waar je je kinderen aan blootstelt zou ik ook even heroverwegen.
Voor je het weet nemen ze die wansmaak van je over.

En ik kan het weten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2015 21:19 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 mei 2015 21:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja? Jij denkt dat opvoeden betekent dat je kinderen alles wijs kunt maken wat je wilt zonder dat je ze hoeft te vertellen waarom sommige dingen zo zijn of waarom je iets vindt?


Kinderen moeten inderdaad soms gewoon maar dingen voor zoete koek aannemen.

Beter dan dat halfzachte gedoe dat wanneer er iets is er een familievergadering wordt ingelast waarbij iedereen zijn zegje mag doen.

Da's voor pipo's die geitenwollen sokken in hun sandalen dragen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2015 21:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 mei 2015 21:19 schreef XXL het volgende:
Kinderen moeten inderdaad soms gewoon maar dingen voor zoete koek aannemen.


Daar verschillen wij dan over van mening.

quote:
Beter dan dat halfzachte gedoe dat wanneer er iets is er een familievergadering wordt ingelast waarbij iedereen zijn zegje mag doen.

Da's voor pipo's die geitenwollen sokken in hun sandalen dragen.


Goed argument.

Ook passend bij jou dat je liever geen conversatie voert maar bij voorkeur commando's geeft dan wel uitvoert.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2015 21:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2015 21:06 schreef XXL het volgende:
Ook iets om in de gaten te houden, N.

Die muzikale poep waar je je kinderen aan blootstelt zou ik ook even heroverwegen.
Voor je het weet nemen ze die wansmaak van je over.

En ik kan het weten.
Och. Thuis staat vaak Arrow Classic Rock op overdag...


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2015 21:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 mei 2015 21:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Goed argument.

Ook passend bij jou dat je liever geen conversatie voert maar bij voorkeur commando's geeft dan wel uitvoert.


Ben jij zo'n type wat als een kind vervelend is kalm vraagt of het eventueel zijn gedrag aan zou willen passen en daarbij een keuzevrijheid geeft?

Dan geef ik inderdaad liever commando's. Luisteren nou, of je krijgt een draai om je oren.

Janken?

Hier heb je nog een reden om te janken.

quote:
Op 4 mei 2015 21:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Daar verschillen wij dan over van mening.



Daarom hebben wij ook niet samen een kind.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2015 21:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 mei 2015 21:29 schreef XXL het volgende:
Ben jij zo'n type wat als een kind vervelend is kalm vraagt of het eventueel zijn gedrag aan zou willen passen en daarbij een keuzevrijheid geeft?

Dan geef ik inderdaad liever commando's. Luisteren nou, of je krijgt een draai om je oren.

Janken?

Hier heb je nog een reden om te janken.



Daarom hebben wij ook niet samen een kind.


Wie heeft het over gedrag?

Je stelde dat kinderen van jou maar moeten aannemen dat wat jij zegt waar is, zonder dat je hoeft te verklaren waarom.

Dat heeft niets met gedrag te maken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 04-05-2015 21:33 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Wie is er kwijt?

Mensjes, mensjes.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-05-2015 21:35 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Even voor wat ontopicheid:

Loeser?

Net zoals zoveel vrouwen op een voornamelijk door mannen 'gedomineerd' forum even veel aanwezig omdat de aandacht wel leuk is en als het dan gaat vervelen er weer de brui aan geeft?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 21:53 by caron Profiel van caron

quote:
Op 4 mei 2015 21:35 schreef Natural Disaster het volgende:
Even voor wat ontopicheid:

Loeser?

Net zoals zoveel vrouwen op een voornamelijk door mannen 'gedomineerd' forum even veel aanwezig omdat de aandacht wel leuk is en als het dan gaat vervelen er weer de brui aan geeft?


Ze kwam hier gewoon ne vent zoeken en heeft hem gevonden.


En nu gaan we vegen


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-05-2015 21:54 by Nix Profiel van Nix

Oh jee, je hebt een dame aandacht gegeven en nu is ze je zat?



Ai...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-05-2015 21:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Néén.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 21:59 by caron Profiel van caron

Dag Nix.

Asl?


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 22:02 by caron Profiel van caron

quote:
Op 4 mei 2015 21:59 schreef caron het volgende:
Dag Nix.

Asl?


Goeie draai aan topic gegeven.

Het begon weer te onweerwolven.

Net op tijd.


En nu gaan we vegen


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-05-2015 22:06 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 4 mei 2015 21:57 schreef Natural Disaster het volgende:
Néén.




Goed dat je het even benadrukt. Wordt het gelijk minder geloofwaardig door. Maakt niet uit hoor, vergissen in mensen is menselijk. Er zijn vast genoeg andere dames op ZM die alleen voor de hoeveelheid testosteron op het forum kijken.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 22:07 by caron Profiel van caron

Typetje.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-05-2015 22:08 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je bent hier zeker weer even omdat je wat testosteron nodig hebt?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 22:08 by caron Profiel van caron

Is gewoon ne vent.

Niks van aantrekken.


En nu gaan we vegen


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-05-2015 22:08 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 4 mei 2015 21:59 schreef caron het volgende:
Dag Nix.

Asl?



Asl? Moet ik weten wat dat betekent?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-05-2015 22:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 4 mei 2015 22:08 schreef caron het volgende:
Is gewoon ne vent.

Niks van aantrekken.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen