|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helvete, leeft die nog? signature |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik stelde de vraag ook aan mezelf, en had jou uiteraard aan gedachten. En ik beantwoorde de vraag ook zelf. Het was dan ook een retorische vraag. Zuurpruim. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: WMP staat positief in het leven. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Kan ik me toch niet echt iets bij voorstellen. Met al dat zure gezeik van hem hier. |
|
quote: Post je even een linkje naar je band? |
|
quote:Nee da's geheim. Want best wel een bekende en succesvolle band. Met ProTools sound! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: https://www.youtube.com/watch?v=FjeMDvCdrtc |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hehehe... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Snaack was bij z'n favo 6 sterren restaurant gaan eten en het bleek dat het bestelde 42 gangen menu iets duurder uitviel waardoor ie nu tot het eind van het jaar borden moet wassen en dus geen tijd voor ZM heeft? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij had al zijn geld al opgemaakt aan dierenartsrekeningen voor zijn raskatten bedoel je? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee, dat bedoelde ik niet. Maar het zou ook zomaar kunnen natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan heeft hij ook geen geld voor een internetverbinding. Ik typ speed in het lultopic en denk: waar is Elite gebleven? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn custom kernel aan het uitdokteren. |
|
diafragma's van octopussen aan het pimpen signature |
|
Plantaardige cavia's voor op de BBQ aan het kweken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: In melkpakken dan toch? Narp? |
|
Leeft DePil nog? Pure Holocaust |
|
En tufkam? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die maakt facebook onveilig, hehe. Of heeft hij hier nog een account? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Normaal kwam Silence nog wel eens hoi zeggen als ik me weer registreerde, maar die denkbeeldige liefde is schijnbaar ook voorbij. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Had je een liefdesloze relatie met dat mokkel? Silence stilte misschien dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |