IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zoek, kwijt, ontvoerd, begraven en/of gecremeerd. [Waar zijn de ZM'ers gebleven? Deel 4] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-11-2011 23:40 by Forever After Profiel van Forever After

NYB, of let ik niet op?


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-12-2011 22:30 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 november 2011 23:40 schreef Forever After het volgende:
NYB, of let ik niet op?


 


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-12-2011 22:59 by Count Steel Profiel van Count Steel

Is er nog wel, laatst nog gepost in een één of ander trve-hobbezakken-metalfest ergens. En laatst nog in Amsterdam gespot


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2011 8:27 by Forever After Profiel van Forever After

WaBla al even niet gezien hier.



 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 22-12-2011 21:30 by faalhaas Profiel van faalhaas

Weet iemand wat er met Pem aan de hand is? Op facebook alleen een berichtje dat ze wegens omstandigheden sociaal niet zo actief meer is.


... hoe de hazen lopen ...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 23-12-2011 1:40 by ErikS Profiel van ErikS

Je zegt het zelf, "omstandigheden". Als Pem daar over uit had willen wijden had ze dat wel gedaan.

Ik ben iig blij dat ze nog onder ons is, en het redelijk goed met haar lijkt te gaan.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-12-2011 1:48 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ben ik ook blij om, maar je vraagt je logischerwijs toch af wat er aan de hand is. Blijkbaar niet iets wat je zomaar even post.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-12-2011 1:49]


... hoe de hazen lopen ...


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-12-2011 9:00 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 17 december 2011 8:27 schreef Forever After het volgende:
WaBla al even niet gezien hier.




Awww...

Toch nog iemand die me mist!

Alles goed hier hoor, ik heb t alleen druk gehad. Ik gluur hier af en toe nog wel maar posten doe ik op t moment even niet zo veel. Komt wel weer.

hoe is t eigenlijk nog afgelopen met je onderzoeken, hebben ze nog iets gevonden?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-12-2011 10:34 by Forever After Profiel van Forever After



Bloedonderzoek was ok. En doordat de echo van de bovenbuik er ook goed uitzag waardoor eea kan worden uitgesloten is de conclusie van de huisarts dat het toch Prikkelbaar Darm Syndroom is.

En hoe is het met jouw buikperikelen? Heeft bij jou het onderzoek nog iets opgeleverd?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-12-2011 16:17]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2011 15:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 december 2011 10:34 schreef Forever After het volgende:
Pikkelbaar Darm Syndroom


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-12-2011 15:45]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 28-12-2011 15:55 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Teveel pik in de darmen gehad?



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-12-2011 16:17 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 december 2011 15:45 schreef bastianus het volgende:



:')

De r was weggevallen.


 


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 2:32 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 28 december 2011 10:34 schreef Forever After het volgende:


Bloedonderzoek was ok. En doordat de echo van de bovenbuik er ook goed uitzag waardoor eea kan worden uitgesloten is de conclusie van de huisarts dat het toch Prikkelbaar Darm Syndroom is.

En hoe is het met jouw buikperikelen? Heeft bij jou het onderzoek nog iets opgeleverd?


nog niets concreets. Volgend jaar op naar de volgende test; dan moet ik een of ander apparaatje doorsliken wat de pHwaarde van mn maag meet. Ik denk namelijk dat ik gewoon te weinig maagzuur heb, met als gevolg dat mn vitamines niet goed opgenomen worden, mn eten niet goed verteerd wordt, ik verstopt raak, etc.

Hopelijk is t daarna opgelost.

Kunnen ze dat behandelen of moet je er maar gewoon mee leren leven?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 2:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Oh toch geen crohn?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 3:25 by watery black Profiel van watery black

dat was wat de dok eerst dacht, maar tijdens de coloscopie is er helemaal niks gevonden wat hierop wijst, buiten dat ik een verdikking in de darmwand heb op de plaats waar crohn's normaal zit. maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Biopsie heeft ook niks opgeleverd. Ben ergens wel heel blij, want Crohn's kan behoorlijke gevolgen hebben, maar ik baal er dus wel enorm van dat ik nu al bijna een jaar met klachten zit waarvan ik geen idee heb waar ze van komen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 3:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah gelukkig Crohn is niet zo best, maar IBS geen mogelijkheid, je denkt al snel dat je eigen symptomen erger zijn maar IBS kan heel erg intens zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 4:23 by watery black Profiel van watery black

heb ik t ook al met mn dokter over gehad maar hij schijnt toch echt te denken dat het iets anders is. Ik weet niet waar hij het op baseert maar goed, daar is hij doktor voor he.

Anyway, de reden waarom ik denk dat het met mn maagzuur te maken heeft is omdat ik een experimentje gedaan heb. Ik heb altijd de meeste pijn vlak nadat ik gegeten heb. Ik heb een week lang elke dag na het eten een eetlepel appelciderazijn opgelost in een beetje water gedronken. De eerste dag voelde ik me al direct een stuk beter. Een van mijn problemen was dat ik niet naar het toilet kon. ik kon maar 1 a 2 keer in de week en zelfs dat met grote moeite. De eerste 3 dagen was ik nog verstopt (misschien nog door het voedsel van voor mn experiment? das iig wat ik denk) en daarna kon ik ineens dagelijks zonder moeite. Na een week ben ik hiermee gestopt, om uit te sluiten dat het die week toevallig net even iets beter met me ging. De tweede dag dat ik geen azijnwater dronk had ik weer enorme buikpijn en zat ik weer verstopt.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-12-2011 4:42 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 29 december 2011 4:23 schreef watery black het volgende: ik kon maar 1 a 2 keer in de week en zelfs dat met grote moeite.
Dat is wel weinig, na een dag zonder ben ik al half in paniek.

Is het niet het eten?


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 4:59 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 29 december 2011 4:42 schreef bokkie666 het volgende:
Dat is wel weinig, na een dag zonder ben ik al half in paniek.

Is het niet het eten?




eerlijk gezegd dacht ik altijd dat dat normaal was. Pas toen ik iedere dag na het eten stekende buikpijn had begon ik me zorgen te maken.

met mn eten is niks mis. Ik eet gewoon gezond, aardappelen vlees groenten, en het maakt ook niet echt uit wat ik eet, alles verstopt me. Ik merk wel dat ik wat meer moeite (veel maagpijn dus) heb met rauwe ui, dus dat vermijd ik momenteel even, maar verder merk ik geen verschil van dag tot dag. Ik heb ook al tests gehad voor glutenallergie maar dat was t ook niet.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-12-2011 8:33 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 december 2011 2:32 schreef watery black het volgende:
nog niets concreets. Volgend jaar op naar de volgende test; dan moet ik een of ander apparaatje doorsliken wat de pHwaarde van mn maag meet. Ik denk namelijk dat ik gewoon te weinig maagzuur heb, met als gevolg dat mn vitamines niet goed opgenomen worden, mn eten niet goed verteerd wordt, ik verstopt raak, etc.

Hopelijk is t daarna opgelost.

Kunnen ze dat behandelen of moet je er maar gewoon mee leren leven?

Het zoeken naar de oorzaak schiet bij jou niet echt op zo te zien. Zou mooi zijn als het tekort aan maagzuur het is, tenminste in de trend van dat je dan eindelijk weet wat het is. Ik weet niet of dat geneesbaar is maar je lijkt uit zoals uit je vervolgpost op te maken is een soort van lapmiddel te hebben gevonden wat de symptomen reduceert.

Elite noemde al IBS (Irritable Bowel Syndrome) en dat is de engelse benaming voor PBS (Prikkelbare Darm Syndroom) dus dan weet jij alles al denk ik.

Voordat ik een heel verhaal over ga typen kan ik beter de link(jes) posten:
http://www.pdsb.nl/index.php?page=20
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prikkelbaredarmsyndroom

Ik moet zeggen dat ik er sinds mijn huisartsbezoek eigenlijk weinig last van heb, maar voor die tijd zat er ook al een soort van golfpatroon in dus ik juich nog niet te vroeg.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 10:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ FA: Ik heb ook ooit de diagnose gehad, Eerst was ik er helemaal niet mee eens en dacht ik dat het veel erger was, had er ook al ruim een jaar enorm last van. Maar toen ik een beetje begreep waar het mee te maken had was ik er binnen een week vanaf en nooit meer veel last gehad, tenminste ik heb het allemaal wel onder controle gekregen.

Zorgen dat je bewegings/rust patroon goed afstemd met je eet oatroon. Kort bewegen is bv nodig voor inzakken en soms op gang brengen van de shit. maar langdurig bewegen dikt alles in. Omdat ik constant diarree had ben minder vaak gaan eten(langere perioden zonder eten en meer gaan bewegen)

Tus een complex samenspel van slaap/rust bewegen en eten. Dat moet je allemaal in het juiste ritme zien te krijgen. En het belangrijkste daarbij is geen zorgen maken, wel aanvoelen maar niet teveel aandacht aan besteden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 29-12-2011 11:00 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

En goed uitkijken of je cavia's nog wel goed zijn.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 11:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ wabla: toch een beetje oppassen met dat soort idetjes, ik dacht dat ik overduidelijk lactoseintolerantie had met simpelweg wat melk drinken gaf me enorme buikpijn en diarree. Maar vorig jaar een echte test gedaan in het ziekenhuis, maar bleek niets van waar te zijn.

Als er iets gevoelig is vor suggestie en placebo-nocebo effectem dam os het wel met dit soort klachten.

Niet verkeerd om die pH test te doen natuurlijk, maar pas op met al dit soort eigen theorieen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-12-2011 23:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 december 2011 10:55 schreef ElitE het volgende:
@ FA: Ik heb ook ooit de diagnose gehad, Eerst was ik er helemaal niet mee eens en dacht ik dat het veel erger was, had er ook al ruim een jaar enorm last van. Maar toen ik een beetje begreep waar het mee te maken had was ik er binnen een week vanaf en nooit meer veel last gehad, tenminste ik heb het allemaal wel onder controle gekregen.

Zorgen dat je bewegings/rust patroon goed afstemd met je eet oatroon. Kort bewegen is bv nodig voor inzakken en soms op gang brengen van de shit. maar langdurig bewegen dikt alles in. Omdat ik constant diarree had ben minder vaak gaan eten(langere perioden zonder eten en meer gaan bewegen)

Tus een complex samenspel van slaap/rust bewegen en eten. Dat moet je allemaal in het juiste ritme zien te krijgen. En het belangrijkste daarbij is geen zorgen maken, wel aanvoelen maar niet teveel aandacht aan besteden.


Regelmaat in het nuttigen van mijn 3 dagelijkse maatlijden is er wel.
Fatsoenlijk en regelmatig slapen is weer een ander verhaal.

Maar ik neem je advies/tips/hints wel mee. Het is iets waar je zelf zonder al te veel hulpmiddelen iets mee moet kunnen doen.

Nou ja, op slecht slapen na dan. Al scheelt minder stress en 's avonds de laptop/pc wat eerder uit daar ook al wel wat.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-12-2011 23:56 by bastianus Profiel van bastianus

Toen ik mijn overbuurmeisje, waar ik verliefd op was, aubades bracht onder haar balkon, had ik vaak last van maagzuur.

Dat gooide ze dan van het balkon af...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen