|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor iemand met een afkeer voor dergelijke groeperingen lijk je anders behoorlijk diep in de materie te zitten. |
|
quote: Oops.. Ja ik moet toegeven dat ik het stiekem wel een fascinerend wereldje vind. Maar ik zou er geen onderdeel van willen uitmaken. Die hele bende wordt gerund door een aantal keiharde criminelen en daaronder een hoop wannabe crimineeltjes die ingezet worden als hun pionnen. Beide functies trekken mij niet zo, ik trek liever mijn eigen plan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ja precies. Daarom lach ik ook altijd om die prietpraat van hem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Welnee. Je zeikt wel maar volgens mij ben je gewoon een fan van dat soort gasten |
|
quote: Er zitten altijd wel een paar markante figuren tussen ja, zoals Kuipers en Otto. Voorheen Stoeltie, Uneputty. De gemene deler is dat ze in de pers alles recht praten wat krom is. En dat ze allemaal hun geld verdien(d)en met afpersing, drugs- en vrouwenhandel. In het bos waar ik nu woon zit ook al een tijdje een gast van No Surrender ondergedoken in een blokhut (ideaal hier want geen officieel adres). Hij moest nog een straf uitzitten maar ondertussen op facebook staat ie altijd heel stoer met zijn hesje en badges en allerlei though oneliners. Het schijnt er bij te horen dat uiterlijke vertoon, ik moet er altijd maar wat om lachen. Leuk om allemaal van een afstandje te volgen, maar ik heb echt geen aspiraties om hun loopjongen te worden. Hoe staat het met jouw carrière bij de Angels dan? [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-11-2018 13:43] ... hoe de hazen lopen ... |
|
ik zit bij een support club he..hoe noemde jij dat ook alweer zo mooi.. een fanclub toch.... heb geen intentie om verder door te gaan. geen zin in 24/7 politie voor de deur te hebben staan |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik snap dat pretentieuze macho gedoe nooit zo. Waarom kijkt die Varanus zo stoer? Wat is dat, 'stoer'? Nou ja als ie er blij van wordt (maar zo ziet het er niet uit), hij doet maar. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik kan het ook niet echt serieus nemen. Gasten die zich aansluiten bij een motorbende hebben vaak wat te compenseren denk ik. Het trekt een hoop losers aan die maar wat graag ergens bij willen horen. Of wannabe crimineeltjes die denken even snel geld te kunnen verdienen. Als je stevig met beide voeten op de grond staat ga je niet bij zo'n club. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Gebrek aan sociaal/economische/culturele aansluiting bij de samenleving in combinatie het daardoor ontbreken van een eigen (sociaal-maatschappelijke) identiteit leidt doorgaans snel tot de interesse in - vanuit bepaald opzicht - radicale groeperingen. Of dat nu de blanke jongen die neo-nazi wordt of de Marokkaan met Jihadisme interesse is. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 24-11-2018 19:58] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
jullie weten het allemaal zo goed. mooi man. |
|
quote: Ik doelde zelf overigens absoluut niet op jou, mocht dat per ongeluk wel zo doorgekomen zijn. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ah als dat wel zo was geweest boeien |
|
quote: Toch wel benieuwd naar jouw mening. Het is tegenwoordig vaak wat meer dan het "easy riders gevoel" wat aansluiting bij zo'n club interessant maakt. Helemaal als er diverse clubs niet eens meer een motorrijbewijs/motor vereisen. Wat voor types trek je dan aan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Omg. Ik ben het zowaar een keer met je eens! |
|
om te gillen. |
|
quote: mij boeit het niet. wat andere clubs doen moeten ze zelf weten. ik houd me bezig met m'n eigen ding. |
|
quote: Ok, geen inhoudelijke reactie dus, had ook niet anders van je verwacht. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Heel goed. |
|
Ment0l voldoet precies aan het geschetste beeld. Niet al te snugger en maatschappelijk een vrij marginale rol. Een loser die graag wat meer wil zijn, maar daar de capaciteiten niet voor heeft. |
|
quote:Maar alles liever dan een zichzelf overschattende, arrogante zuurpruim. Toch? When your people matter, menstrual health matters |
|
laat mental toch met rust jongens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
WMP, zuurtje van me |
|
quote: Laat WMP toch lekker zuur doen joh das alles wat die heeft |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |