|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehehe... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vond mafkut toch beter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Leeft Sgeiterdt nog? Of Vargje666? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mafkut? Die kan ik me niet herinneren... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Op fb allebei wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Leven allebei nog volgens mij maar niet meer op forums... Sgeiterdt sowieso niet meer nadat die hier is weggepest door jullie [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 28-12-2019 20:53] |
|
quote: Tufkam dan als je de letters in een iets andere volgorde zet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
hahahahaha wel wakker blijven ouwe... |
|
quote: Weggepest door wie? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
sjeezzz.... lol... Sgeiterdt weggepest? Wat is een klote geheugen hebben toch klote. btw. Mafkut, dat lijkt vertaald op mad cunt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hahahaha weggepest is wat overdreven maar ik meen me te herinneren dat die niet tegen de kritiek kon die er op zijn bandje kwam lol |
|
Ooow, dat zou best wel eens kunnen, ja. Maar niet door mij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is Mental nog steeds zoek, of heeft hij andere naam? |
|
Hoe is dat nou om een man met een vrouwennaam te zijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: kritiek was wel echt terecht wat een kut band was dat |
|
Ik zou het niet meer weten. Nu zit hij in een andere band, volgens mij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: God kleve kneus, snapte dat nou niet. Mijn naam is Petro en mijn vrouw heet Nel, la heb ik zelf vezonnen, mijne vrouw is transgender heeft gender problemen, heeft van beide iets half lul half kut. Mijn vrouw is hemafrodiet. Jammer geen kinder wel geadropteerd maar toch is ze lekker. |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
hemafrodiet... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja wat nou? Ga je me uitschelden nu omdat ik getrouwd ben met hemafrodiet? Ik krijg al veel naar mijn kop geslingerd. Ik kan nergens lopen, kom ze weer met die zware stem, het is gewoon een vrouw in puzzelstukjes. Snapte dat nou niet? |
|
:') Ik zie helemaal niemand schelden. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ze is super vrouwelijk, alleen dat kleine stukje bengel, maar ze gaat op de operatietafel, dat gaatje komt er. En dat gaan we vieren Macdonals en/of burgerking beide in burgeroorlog maar wie houd ons tegen. |
|
Vol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |