|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een trio-account? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lekker orakelen tegen jezelf en jezelf. Me, myself and I. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Helvete ... hoe de hazen lopen ... |
|
Caron, met z'n topics. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, die mis ik ook wel. Edit: Helvete ook [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-05-2017 21:30] |
|
Hypnos is er toch nog. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja maar die post ook niks. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is waar. Waar dat aan ligt? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe is het eigenlijk met kwelgeest? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ND? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Doe nou niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Wat? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Jan? |
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Waar is Sgeiterdt, of heeft die al lang een andere user-naam, en heb ik dat weer niet door? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Sgeiterdt leeft nog hoor, maar idd, al een tijdje niet hier gezien. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-02-2018 19:37] |
|
quote: Sgeitie is druk met zijn nieuwe band en heeft nu geen tijd meer voor het ZM plebs ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik heb eindelijk een 'echt' leven. Ik zag je net volgens mij nog lopen op Netherlands Deathfest. quote: Eindelijk een muzikale carrière waar wel potentie in zit. De groetjes aan iedereen van MMayo trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 03-03-2018 16:47] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:nee alleen nog maar voor MMayo heeft die tijd |
|
Geen Magnetron meer? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gelukkig kun je er zelf ook om lachen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ben Sgeiterd op NDF tegen gekomen, een korte, sympathieke babbel mee gehad. Veel succes met z'n nieuwe band The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
samen met zijn nieuwe liefde Mmayo ? [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 04-03-2018 15:44] |
|
opvallend wel dat zowel ND als Fusion al een tijd niet meer posten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |