|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb geen foute CD's. |
|
Best of George Baker, en ik draai hem nog vaak ook! Je moeder. |
|
quote: Ad hominem is wel fout. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-10-2010 22:19] |
|
Ad wie? |
|
Wat glam-cd's van vroegah..lijkt me vrij fout. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
naast mijn Manowar collectie kan ik niet zoveel meer vinden wat de titel fout zou moeten dragen |
|
De broer van Gerard hominem? |
|
quote: Die trad enkele jaren geleden nog bij ons op een personeelsfeestje op. Ik weet nog goed dat iedereen 55 minuten lang verdwaasd voor zich uit zat te staren tot Little Green Bag werd ingezet en iedereen in koor 'Oh, die!' riep. |
|
The great kat - Beethoven on speed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Don en Ad Hominem, internet jewbashing. |
|
De allereerste die ik ooit van m'n eigen geld kocht, en nog steeds met stip de foutste... |
|
quote: Geen respect voor deze held. Je moeder. |
|
Ik vind het een geweldige band, maar kan zijn dat er mensen zijn die dit fout vinden. Meteen maar van de gelegenheid gebruik maken. |
|
quote:Haha, die heb ik op LP. In mijn ogen zeker niet fout. Zoals ze zelf zegt: Kat rules, Kat rules! |
|
quote: Ik zet in |
|
Ok, ik heb er 1 gevonden die jullie ongetwijfeld fout vinden: Maar ik vind hem wel tof. |
|
Die is gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-10-2010 22:38] Je moeder. |
|
quote:Ah...de band waar Mucky Pup de invloeden bij weg gehaald heeft. |
|
quote:Ik vraag me toch af, hoe oud bepaalde gasten hier zijn. Enhanced cd's bestaan toch nog niet zo lang? |
|
quote:Al meer dan 10 jaar. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/429310/36 [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 21-10-2010 22:47] |
|
quote:snotneuzen dus |
|
KHPLF, nee, godver.... tering nee! |
|
Deze wordt over het algemeen ook fout gevonden, maar ik blijf erbij dat hij erg goed is. |
|
quote: +1 En dan te bedenken dat ik die nummers nog steeds kan meezingen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |