|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ray of light is bijna de beste cd die ik in de keet heb, geweldig album. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mooi, ben dus niet de enige die dat haar beste werk vind Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: |
|
quote: We hebben hier ook veel van madonna staan, dankzij Psycho_Pippi. Vooral veel oud spul, maar ray of light is idd met afstand haar beste werk, kan ik erg goed naar luisteren, de hele cd is btw erg goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
American life blijft ook goed vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, maar ik was al 28 toen ie uitkwam. Ik vind trouwens nog steeds alles goed wat ik ooit goed vond. Bareuh... |
|
quote:Ben je al zo oud? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij dan? Bareuh... |
|
quote:Ouder. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Obvious. Bareuh... |
|
Zou ik bijna deze vergeten: |
|
Babylon Zoo heeft best gave nummers gemaakt, vooral Spaceman! Je moeder. |
|
Foutste plaat dan... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 22-10-2010 22:15] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Om dat nummer kocht ik dat album een paar jaar geleden ook uit nostalgie. Maar voor de rest is er weinig aan hoor. |
|
quote: +1 Ik vind dat eigenlijk vrij logisch. Hoe kan men iets vroeger goed vinden en nu niet meer, heb ik nooit begrepen. quote: Maar wel een vet nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Eveneens +1. Hoewel ik wel vaak uitgekeken raak op bepaalde bands maar dat komt dan meer omdat ik het te vaak gehoord heb. Je moeder. |
|
Het intro en het uittro van Spaceman zijn leuk, maar er tussenin zakt het als een plumpudding in elkaar. Vind ik b.v. ook bij Novocaine for the soul van Eels. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Juist. En na een tijd is zo'n plaat dan weer wel leuk om te horen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb bij Metallica en Rammstein toch echt dat ik ze niks meer aan vind. Op het eerste gehoor leuk, maar al snel oersaai. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat is vaak vooral om nostalgische redenen zo denk ik. Als ik nu een cd van Limp Bizkit op zou zetten vind ik dat leuk omdat het me aan m'n schooltijd doet denken, maar als die band nu pas op was komen zetten had ik er geen klap aan gevonden. |
|
quote: +500 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik blijf hem echter briljant vinden. |
|
quote: Nou scheelt het natuurlijk wel dat er in 'onze jeugd' nog niet zoiets bestond als smurfenhouse, 2Unlimited of K3. De eerste muziek die ik als kind leuk vond was Tol Hansse, daarna kwam al snel Normaal. En die luister ik allebei nog steeds. Bareuh... |
|
Ik begon met ABBA. Nee echt Onweerwolf? Wat een verrassing zeg! Whatever. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |